• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

‌🔸در ادامه افزایش هر روزه بهای …

  • کد خبر : 129717
  • 06 اسفند 1401 - 18:00
‌🔸در ادامه افزایش هر روزه بهای …

    ‌🔸در ادامه افزایش هر روزه بهای دلار آمریکا در بازار آزاد ایران و همزمان با جلسه غیرعلنی مجلس در این زمینه، قیمت دلار با افزایش در روز شنبه، ششم اسفندماه، ۵۶ هزار تومان را هم رد کرد. بر اساس همین گزارش‌ها،‌ هر سکه به قیمت ۳۳ میلیون تومان معامله می‌‌شود. سکه طرح قدیم […]

 

‌🔸در ادامه افزایش هر روزه بهای … 274746001677335402

 

‌🔸در ادامه افزایش هر روزه بهای دلار آمریکا در بازار آزاد ایران و همزمان با جلسه غیرعلنی مجلس در این زمینه، قیمت دلار با افزایش در روز شنبه، ششم اسفندماه، ۵۶ هزار تومان را هم رد کرد.
بر اساس همین گزارش‌ها،‌ هر سکه به قیمت ۳۳ میلیون تومان معامله می‌‌شود. سکه طرح قدیم نیز۳۰ میلیون و صد هزار تومان فروخته شد و بهای هر قطعه نیم‌سکه نیز ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شد.
@VahidHadlin

🔸در پی اقدام دولت در ممنوعیت واردات گوشی آیفون ۱۴ و عبور نرخ دلار از ۵۴ هزار تومان، قيمت انواع گوشی موبايل در ایران طی يک هفته بین ۵۰۰ هزار تومان تا ۲۰ میلیون تومان افزایش یافته است.
@VahidHadlin

🔸امیرعلی حاجی زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در گفت‌وگو با تلویزیون دولتی جمهوری اسلامی گفت: موشک کروز پاوه با برد ۱۶۵۰ کیلومتر به زرادخانه موشکی جمهوری اسلامی اضافه شده است.
به گفته امیر علی حاجی‌زاده، ایران اکنون قادر است از فاصله دو هزار کیلومتر ناوهای آمریکایی را بزند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران همچنین مدعی شد پهپاد جدید ساخت ایران با نام غزه، مداومت پروازی بسیار بالایی دارد و می‌تواند ۹ بمب را با خود حمل کند.
@VahidHadlin

🔸مسمومیت سریالی دانش‌آموزان در برخی شهرهای ایران ادامه دارد و در تازه‌ترین مورد، ۴۴ نفر از دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه احمدیه در شهرستان بروجرد روز شنبه ششم اسفند برای سومین بار با علائم مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند.
خبرگزاری ایرنا به نقل از مسلم مرادی، معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد، گفت آنها «حالت تهوع، ضعف و بی‌حالی و سرگیجه» داشتند.
@VahidHadlin

🔸لرد استوارت پولاک نماینده مجلس اعیان بریتانیا از وزیر خارجه این کشور درخواست کرد هنگام آغاز سخنرانی همتای ایرانی خود در اجلاس شورای حقوق بشر سازمان ملل، سالن را ترک کنند.
@VahidHadlin

🔸گروه ویژه اقدام مالی، اف‌ای‌تی‌اف، اعلام کرد که کره شمالی و ایران همچنان در فهرست سیاه پولشویی این گروه باقی خواهند ماند. این نهاد بین المللی همچنین عضویت روسیه را به دلیل حمله نظامی به اوکراین، تعلیق کرد.
@VahidHadlin

🔸خانواده‌های جمعی از قربانیان کشتار و اعدام در جمهوری اسلامی معروف به «خانواده‌های خاوران» در داخل کشور با انتشار بیانیه‌ای تحت عنوان «منشور دادخواهی» خواهان محاکمه و مجازات آمران و عاملان جنایات ۴۴ سال گذشته در ایران شدند.این خانواده‌ها در بیانیه خود که روز جمعه، پنجم اسفند، منتشر شد در عین حال از مجازات اعدام با عنوان «قتل عمد سازمان‌یافته حکومتی» نام برده و آن را محکوم کردند.
@VahidHadlin

🔸دو فیلم مرتبط با ایران در بخش‌های فرعی جشنواره فیلم برلین در آلمان جوایز اصلی را دریافت کردند.
فیلم کوتاه «من خود، من هم می‌رقصم» برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه در بخش ۱۴ پلاسِ نسل از نگاه هیئت داوران جوان این بخش و فیلم مستند «هفت زمستان در تهران» برنده جایزه کمپس بهترین فیلم بخش چشم‌انداز سینمای آلمان شد.
محمد ولی‌زادگان، کارگردان فیلم «من خود، من هم می‌رقصم»، در یادداشتی جایزه‌ خود را به خدانور لجه‌ای، از قربانیان سرکوب در زاهدان، تقدیم کرد.
@VahidHadlin

🔸وزارت امور خارجه چین، برای پایان دادن به جنگ و برقراری صلح بین روسیه و اوکراین یک «برنامه ۱۲ ماده‌ای» ارائه داده است.
به گزارش سی ان ان، این سند ۱۲ماده‌ای بخشی از تلاش‌های پکن برای معرفی خود به‌عنوان یک میانجی صلح «بی‌طرف» است که تلاش می‌کند روابط عمیق خود با مسکو همزمان با به هم ریختن روابط با غرب را متعادل کند.
@VahidHadlin
در پی طرح ارائه شده از سوی چین برای پایان جنگ اوکراین، وزیر خارجه آمریکا گفت این پیشنهاد با فراخواندن دو طرف به خاتمه جنگ، «معادل‌سازی کاذب» ایجاد کرده است.
آنتونی بلینکن در سخنرانی در نشست شورای امنیت سازمان ملل، به مناسبت یک سالگی حمله نظامی روسیه به اوکراین، از کشورها خواست فریب معادل‌سازی غلطی را که طرح پیشنهادی چین ایجاد کرده، نخورند.
به گزارش روزنامه گاردین، او گفت در این جنگ یک متجاوز و یک قربانی وجود دارد؛ یک نفر آن را شروع کرد؛ ولادیمیر پوتین، که خود او نیز می‌تواند به آن پایان دهد.
@VahidHadlin
ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین، روز جمعه گفته است قصد دارد با شی جین‌پینگ، رئیس جمهوری چین، دیدار و درباره طرح صلح او گفت‌وگو کند.
@VahidHadlin

🔸مالک فیس‌بوک به پیروی از دیگران از هوش مصنوعی خود رونمایی کرد
مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، گفت: «امروز ما یک مدل جدید زبان هوش مصنوعی به نام لاما را منتشر می‌کنیم که برای کمک به محققان در پیشرفت کارشان طراحی شده است. این هوش مصنوعی در تولید متن، گفت‌وگو، خلاصه کردن مطالب نوشته شده و کارهای پیچیده‌تر مانند حل قضایای ریاضی را نیز انجام خواهد داد.»
@VahidHadlin

📡 @VahidOnlin

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=129717

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.