• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

‌🔸اتحادیه اروپا حکم اعدام صادر …

  • کد خبر : 129556
  • 05 اسفند 1401 - 11:00
‌🔸اتحادیه اروپا حکم اعدام صادر …

    ‌🔸اتحادیه اروپا حکم اعدام صادر شده برای جمشید شارمهد تبعه ایرانی-آلمانی از سوی جمهوری اسلامی ایران را «غیرقابل قبول» خواند. نبیلا مسرالی، سخنگوی جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، روز پنجشنبه چهارم اسفند با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد این اتحادیه «با شدیدترین لحن» حکم اعدام آقای شارمهد را محکوم می‌کند. @VahidHeadline 🔸یک […]

 

‌🔸اتحادیه اروپا حکم اعدام صادر … 489371001677223807

 

‌🔸اتحادیه اروپا حکم اعدام صادر شده برای جمشید شارمهد تبعه ایرانی-آلمانی از سوی جمهوری اسلامی ایران را «غیرقابل قبول» خواند.
نبیلا مسرالی، سخنگوی جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، روز پنجشنبه چهارم اسفند با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد این اتحادیه «با شدیدترین لحن» حکم اعدام آقای شارمهد را محکوم می‌کند.
@VahidHeadline

🔸یک مقام نظامی اسرائیلی در گفت‌وگویی با فاکس‌نیوز با تاکید بر اینکه اسرائیل اجازه دستیابی ایران به سلاح‌های هسته‌ای را نمی‌دهد، افزود: «به موازات این که پیشرفت بدون مانع برنامه هسته‌ای نظامی ایران با غنی‌سازی سطح [تولید] سلاح را مشاهده می‌کنیم، اسرائیل در حال آماده‌سازی گزینه معتبر نظامی خود است.»
فاکس‌نیوز به نقل از کانال ١٢ اسرائیل گزارش داد بنیامین نتانیاهو پنج نشست مخفیانه با وزیر دفاع و روسای سازمان‌های اطلاعاتی و همچنین رئیس موساد برای بررسی حملات احتمالی انجام داده است.
@VahidHeadline

🔸نماینده رهبر جمهوری اسلامی در روزنامه کیهان خواستار ممنوع‌الخروج شدن اعضای سفارت آلمان و محاکمه «افسر اطلاعاتی مستقر در سفارت آلمان» شد.
حسین شریعتمداری در یادداشتی با عنوان «دستور ترور، دیکته دولت آلمان بود!» از واکنش برلین به صدور حکم اعدام برای جمشید شارمهد به شدت انتقاد و این تبعه ایرانی- آلمانی را متهم کرده که «از سوی دولت آلمان مأموریت انجام عملیات تروریستی را بر عهده داشته است».
@VahidHeadline

🔸محمدحسین آقاسی وکیل فائزه هاشمی، در توئیتی نوشت: «رای پنج سال زندان و ممنوع‌الخروجی فائزه هاشمی ظرف سه روز در دادگاه تجدیدنظر تأیید شد. نمی‌دانم آیا فرصت شده که اعتراضم را به حکم بدوی بخوانند؟!»
@VahidHeadline

🔸آژانس پناهندگی اتحادیه اروپا در تازه‌ترین گزارش سالانه خود اعلام کرد: شمار درخواست پناهندگی ایرانی‌ها از کشورهای عضو این اتحادیه در سال ۲۰۲۲ نسبت به سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۰ تقریبا دو برابر شده است.
@VahidHeadline

🔸۱۸ روز پس از زلزله ترکیه و سوریه که بیش از ۵۰ هزار کشته بر جای گذاشت، زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۷/۳ در منطقه رخ داد و تاجیکستان را لرزاند. این زلزله با این که تاکنون خسارات جانی به دنبال نداشته اما نگرانی‌هایی را درباره بیدار شدن «اژدهای خفته» در کوه بدخشان ایجاد کرده است.
روز پنج‌شنبه چهارم اسفند، هشت زلزله تاجیکستان را لرزاند که بزرگ‌ترین آن‌ها ۷/۳ و در ۴۰۰ کیلومتری شهر دوشنبه، پایتخت این کشور بود.
@VahidOOnLine

📡 @VahidO

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=129556

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.