• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

‌🔸نرخ دلار آمریکا در بازار آزا …

  • کد خبر : 129511
  • 04 اسفند 1401 - 1:30
‌🔸نرخ دلار آمریکا در بازار آزا …

    ‌🔸نرخ دلار آمریکا در بازار آزاد ایران در روز چهارشنبه سوم اسفند به ۵۱ هزار و ۱۲۰ تومان رسید که ۱۳۲۰ تومان بیشتر از روز سه‌شنبه است. ادامه سقوط ارزش ریال در حالی است که بانک مرکزی ایران روز سه‌شنبه با ادعای «سامان دادن به بهای ارزهای خارجی» مرکز مبادله ارز و طلا […]

 

‌🔸نرخ دلار آمریکا در بازار آزا … 893187001677103202

 

‌🔸نرخ دلار آمریکا در بازار آزاد ایران در روز چهارشنبه سوم اسفند به ۵۱ هزار و ۱۲۰ تومان رسید که ۱۳۲۰ تومان بیشتر از روز سه‌شنبه است.
ادامه سقوط ارزش ریال در حالی است که بانک مرکزی ایران روز سه‌شنبه با ادعای «سامان دادن به بهای ارزهای خارجی» مرکز مبادله ارز و طلا را افتتاح کرد.
@VahidHead

🔸خبرگزاری رویترز در یک گزارش اختصاصی از قول «منابع آگاه» گزارش داد که در جریان حمله موشکی منسوب به اسرائیل در بامداد ۳۰ بهمن، چند فرمانده نظامی ایران و سوریه کشته شدند.
این منابع روز چهارشنبه سوم اسفند به رویترز گفتند کارشناسان ایرانی در حال دیدار با نظامیان سوری و حزب‎الله لبنان در خصوص برنامه توسعه پهپاد یا قابلیت‌های موشکی در ساختمانی در دمشق، پایتخت سوریه، بودند.
یک مقام آگاه نزدیک به دولت سوریه به این خبرگزاری گفته است در حمله به نشست کارشناسان ایرانی و سوری، یک مقام ایرانی که «بلندپایه نبود، همراه با یک مهندس سوری کشته شدند».
@VahidHead

🔸زینب کاظمی، مهندس معترضی که چند روز پیش در نشست مجمع عمومی سازمان مهندسی ایران روسری خود را پرت کرده بود، در ویدیویی از اقدام خود ابراز پشیمانی و عذرخواهی کرد.
وی در این ویدیو گفت: «اعتراض من کاملا جنبه صنفی و درون‌سازمانی داشته، بدون قصد قبلی بوده است و بر اثر فشار روانی ناشی از برخوردهای ناشایستی بوده که با مهندسان صورت گرفته بود.»
@VahidHead

🔸در بیانیه پایانی اجلاس مجلس خبرگان نیز با تاکید بر لزوم «حجاب» اجباری آمده است که مسئولان حکومت «نباید اجازه ندهند دشمنان، فضای انقلابی و ارزشی جامعه را در جهت اهداف اسلام‌ستیزانه و ترویج فرهنگ منحط غربی به ویژه حجاب‌ستیزی پیش ببرند».
@VahidHead

🔸کارزار مخالفان جمهوری اسلامی برای قرار گرفتن سپاه پاسداران در زمره سازمان‌های «تروریستی» اتحادیه اروپا ادامه دارد و ایرانیان چهارشنبه در رم پایتخت ایتالیا تجمعی اعتراضی برپا کردند. در سوئد هم سمیناری با عنوان «همبستگی برای ايران» با حضور چهره‌های سرشناس ایرانی و سوئدی و نیز جاوید رحمان گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در امور ایران برگزار شد.
@VahidHead
حامد اسماعیلیون و مسیح علینژاد عصر چهارشنبه ۳ اسفند در شهر رم در تجمع ایرانیان در پایتخت ایتالیا سخنرانی کردند.
@VahidHead

🔸وزیر نیروی دریایی ایالات متحده نسبت به «پیشتازی» چین در توسعه ناوهای جنگی در مقایسه با آمریکا هشدار داد و خواستار تقویت نیروی دریایی آمریکا شد.
او در ادامه تصریح کرد پکن به‌دنبال نمایش قدرت خود در سراسر اقیانوس‌ها است و مدام در تلاش است تا حاکمیت دریایی و رفاه اقتصادی سایر کشورها از جمله متحدان آمریکا در دریای چین جنوبی و مناطق دیگر را نقض کند.
در همین زمینه شبکه سی‌ان‌ان با پوشش اظهارات آقای دل تورو می‌نویسد: نیروی دریایی ارتش چین هم‌اکنون ۳۴۰ ناو جنگی دارد که تا چند سال آینده این رقم به ۴۰۰ فروند خواهد رسید، در حالی که شمار ناوهای آمریکایی هم‌اکنون کمتر از ۳۰۰ فروند است.
@VahidHead

🔸جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا که ساعتی پیش در حال بالا رفتن از پلکان پرواز بازگشت خود از اروپا دیده شد، در پایان سفر سه روزه خود به ۹ کشور نوار شرقی اروپا موسوم به «بخارست ۹» اطمینان داد که تعهد ایالات متحده به ماده ۵ پیمان ناتو همچون صخره‌ای محکم پابر جاست.
ماده ۵ پیمان ناتو اعضا را موظف می کند که در صورت حمله خارجی به یکی از آنها برای کمک به کشور مورد تهاجم وارد عمل شوند: «طرف‌های حاضر در این پیمان توافق می‌کنند که حمله مسلحانه به یک یا چند کشور عضو در اروپا یا آمریکای شمالی، حمله علیه تمامی آنها تلقی شود.»
@VahidHead

📡 @VahidOn

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=129511

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.