• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

روزنامه تلگراف چاپ لندن در گزا …

  • کد خبر : 129543
  • 04 اسفند 1401 - 18:00
روزنامه تلگراف چاپ لندن در گزا …

    روزنامه تلگراف چاپ لندن در گزارشی نوشت، دیپلمات‌های آمریکایی معتقدند دولت بریتانیا بهتر است که سپاه پاسداران را در فهرست تروریستی قرار ندهد، چرا که چنین اقدامی نقش لندن را در ارتباط دیپلماتیک در قبال تهران تعضیف خواهد کرد. این روزنامه می‌گوید، در حالی مقام‌های دولت جو بایدن با تروریستی دانستن سپاه از […]

 

روزنامه تلگراف چاپ لندن در گزا … 967728001677162605

 

روزنامه تلگراف چاپ لندن در گزارشی نوشت، دیپلمات‌های آمریکایی معتقدند دولت بریتانیا بهتر است که سپاه پاسداران را در فهرست تروریستی قرار ندهد، چرا که چنین اقدامی نقش لندن را در ارتباط دیپلماتیک در قبال تهران تعضیف خواهد کرد.

این روزنامه می‌گوید، در حالی مقام‌های دولت جو بایدن با تروریستی دانستن سپاه از توسط دولت بریتانیا مخالف هستند، که دولت قبلی این کشور در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ سپاه پاسداران را در فهرست سازمان تروریستی قرار داد.

روزنامه تلگراف اضافه کرده است، وزارت خارجه آمریکا در حال بررسی احتمال از سرگیری مذاکرات متوقف شده هسته‌ای است و اعتقاد دارد لندن می‌تواند در این زمینه نقش ایفا کند و قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های غیرقانونی بریتانیا، باعث تضعیف چنین نقشی خواهد شد.
@VahidHeadline

ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست خبری شامگاه گذشته از حکومت ایران خواست از کشتن مردم خود دست بردارد.
آقای پرایس در پاسخ به سئوالی در مورد مذاکرات هسته‌ای گفت که «برجام در دستور کار نیست و مدتی است که در دستور کار قرار نگرفته است».
او در عین حال گفت که «ایالات متحده همچنان تاکید دارد که در نهایت تنها راه پایدار برای رسیدگی به برنامه هسته‌ای ایران از طریق دیپلماسی است».

آقای پرایس گفت که «حتی اگر حکومت ایران نشان داده‌ که نمی‌خواهد یا نمی‌تواند دیپلماسی را به شیوه‌ای سازنده به پیش ببرد، این بدان معنا نیست که ما از نیاز به دیپلماسی و ضرورت دیپلماسی برای این موضوع کنار بکشیم».

در مورد میانجیگری کشورهای دیگر برای از سرگیری مذاکرات با ایران، سخنگوی وزارتخارجه آمریکا گفت که «تعدادی از کشورها، از جمله در خاورمیانه نقش مهمی در کمک به پل زدن بر شکاف‌ها ایفا و به ایالات متحده در تعامل غیرمستقیم با ایران کمک کرده‌اند».
@VahidHeadline


ند پرایس در نشست خبری روزانه وزارت خارجه در واشینگتن وجود ارتباط میان سفر هفته گذشته رابرت مالی، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران، به منطقه و دیدارهای او با مقامات عُمان، با دیدار ادعاشده سلطان عمان از ایران را رد کرد.
رسانه‌های جمهوری اسلامی مدعی سفر سفر سلطان طارق بن‌هیثم، حاکم عمان به ایران شده‌اند و هدف از این دیدار را نیز «ازسرگیری مذاکرات احیای» برجام عنوان کرده‌اند.
@VahidHeadline

📡 @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=129543

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.