• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
1

‌🔸خبرگزاری رسمی قوه قضائیه ایر …

  • کد خبر : 129456
  • 02 اسفند 1401 - 18:00
‌🔸خبرگزاری رسمی قوه قضائیه ایر …

    ‌🔸خبرگزاری رسمی قوه قضائیه ایران روز سه‌شنبه، دوم اسفند، خبر داد که جمشید شارمهد، زندانی دوتابعیتی در ایران، به اعدام محکوم شده است. جمشید شارمهد متولد ۱۳۳۴ تبعه ایران و دارای تابعیت مضاعف آلمان است. او مرداد سال ۱۳۹۹ در جریان سفری به امارات متحده عربی در دبی توسط ماموران امنیتی جمهوری اسلامی […]

 

‌🔸خبرگزاری رسمی قوه قضائیه ایر … 287170001676989802

 

‌🔸خبرگزاری رسمی قوه قضائیه ایران روز سه‌شنبه، دوم اسفند، خبر داد که جمشید شارمهد، زندانی دوتابعیتی در ایران، به اعدام محکوم شده است.
جمشید شارمهد متولد ۱۳۳۴ تبعه ایران و دارای تابعیت مضاعف آلمان است. او مرداد سال ۱۳۹۹ در جریان سفری به امارات متحده عربی در دبی توسط ماموران امنیتی جمهوری اسلامی ربوده و به ایران منتقل شد.
@VahidHeadline

🔸وکیل جواد روحی معترض جوانی که به دنبال حضور در اعتراضات ۳۰ شهریور نوشهر بازداشت و در دادگاه انقلاب ساری به سه بار اعدام محکوم شده است، گفت که موکلش فقط در میدان نوشهر رقصیده و چند شال و روسری را به آتش انداخته است. و سه حکم اعدام علیه او در حالی صادر شده‌ که «فاقد ادله اثباتی» است و هیچ شاهدی هم در پرونده وجود ندارد.
جواد روحی، شهروند ۳۵‌ ساله آملی، روز ۳۰ شهریور ماه در جریان اعتراضات سراسری در نوشهر بازداشت شد.
@VahidHeadline

🔸خانواده محمد نجفی از تداوم اعتصاب غذای این وکیل زندانی برای بیست و دومین روز خبر دادند و گفتند که مقام‌های زندان اراک او را روز دوشنبه از سلول انفرادی به «بند تازه تشکیل شده سیاسی» در این زندان منتقل کرده‌اند.
@VahidHeadline

🔸طبق اسنادی که به دست ایران اینترنشنال رسیده، جمهوری اسلامی در تامین کالاهای اساسی دچار بحران شده و علی شمخانی در نامه‌ای «خیلی محرمانه» خطاب به ابراهیم رئیسی هشدار داده وضع کمبود نهاده‌های دامی نگران‌کننده است و در این میان، وضعیت ذخایر و عرضه کنجاله سویا «به شدت بحرانی» است:
@VahidOOnLine

🔸یک روز پس از آن که روزنامه سازندگی در پی زدن تیتر «طغیان گوشت» توقیف شد، رسانه‌ها در ایران روز سه‌شنبه، دوم اسفند، از اجرای طرح برخورد با «گران‌فروشی گوشت قرمز در سراسر ایران» خبر دادند.
@VahidHeadline

🔸کانون نویسندگان ایران روز سه‌شنبه، همزمان با روز جهانی «زبان مادری»، از «تنگ‌ کردن دایره‌ کاربرد» زبان مادری و «حصر و حبس» کنش‌گران این حوزه در ایران انتقاد کرد.
@VahidHeadline

🔸آنتونی بلینکن که دیروز در ترکیه بود، امروز در یونان و پس از دیدار با وزیر خارجه این کشور، در کنفرانس خبری در باره برنامه هسته‌ای ایران صحبت و تاکید کرد که برجام جزو گزینه‌ها نیست.
@VahidHeadline

🔸آمار انجمن نظارت بر انتخابات اتاق‌های سراسر كشور نشان می‌دهد که از بين ۲ هزار و ۱۱۹ نفر متقاضی شرکت در انتخابات اتاق بازرگانی، ۸۹۰ نفر رد صلاحيت شده‌اند که به معنای رد صلاحیت ۴۲ درصد از کاندیداهایی است که برای انتخابات «هیات نمایندگی اتاق‌های بازرگانی» ثبت‌نام کرده بودند.
به دنبال رد صلاحیت گسترده کاندیداهای انتخابات اتاق‌های بازرگانی، جهانبخش سنجابی، دبیر انجمن نظارت بر این انتخابات، از تعویق ده روزه آن خبر داد و گفت: «زمان برگزاری انتخابات دوره دهم هیات نمایندگان اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور از ۱۰ اسفند به ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ تغییر کرده است.»
@VahidHeadline

🔸آنجلینا جولی، ستاره هالیوود روز دوشنبه در شبکه اجتماعی اینستاگرام ویدیوی فراخوانی را برای شرکت در یک پروژه هنری در رابطه با جنبش «زن، زندگی، آزادی» و حمایت از زنان ایرانی منتشر کرد.
خانم جولی نوشت که پرون نوری، از دوستان هنرمند او، در حال اجرای یک پروژه هنری زیبا برای همبستگی با زنان شجاع در ایران است که در راه برابری و دستیابی به حقوق خود مبارزه می‌کنند.
این بازیگر سینما که پیش از این نیز به دفعات از معترضان ایرانی حمایت کرده بود در ادامه نوشت که او نیز به همراه خانواده‌اش در این پروژه هنری با بریدن بخشی از موهایشان شرکت می‌کند.
@VahidHeadline

🔸چارلی ویمرز نماینده سوئد در پارلمان اروپا با انتشار توئیتی خبر داد که به دعوت او، شاهزاده رضا پهلوی سه شنبه هفته آینده در پارلمان اروپا سخنرانی خواهد کرد و در حاشیه آن با تعدادی از نمایندگان پارلمان اروپا ملاقات خواهد داشت.
@VahidHeadline

🔸رئیس‌جمهور اوکراین در مصاحبه‌ای با روزنامه آلمانی «دی ولت» که روز دوشنبه اول اسفند منتشر شد هشدار داد که حمایت چین از روسیه در تهاجم نظامی به اوکراین به یک جنگ جهانی منجر خواهد شد.
@VahidHeadline
رئیس‌ جمهور روسیه روز سه‌شنبه، در یک سخنرانی تند در آستانه نخستین سالروز جنگ کشورش در اوکراین، با متهم کردن غرب به استفاده از «نازی‌ها» و «خودِ شیطان» برای دستیابی به «قدرت نامحدود»، «سوگند» خورد که روسیه «اهداف خود را گام به گام محقق کند».
@VahidHeadline

🔸تصویب اولیه طرح اصلاحات قضایی در مجلس اسرائیل؛ اعتراض ادامه دارد
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=129456

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.