• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

والدین زینب و محمدحسین اسدی‌ ل …

  • کد خبر : 129462
  • 02 اسفند 1401 - 19:00
والدین زینب و محمدحسین اسدی‌ ل …

    والدین زینب و محمدحسین اسدی‌ لاری، از کشته‌شدگان هواپیمای اوکراینی، ضمن همدردی با خانواده‌های کشته‌شدگان اعتراضات اخیر، گزارش کارشناسی جمهوری اسلامی درباره پرواز پی‌اس ۷۵۲ را دروغ دانستند. محسن اسدی‌ لاری و زهرا مجد، پدر و مادر زینب و محمدحسین اسدی‌لاری که مسافران هواپیمای سرنگون‌شده اوکراینی با شلیک موشک‌های سپاه پاسداران بودند، در […]

 

والدین زینب و محمدحسین اسدی‌ ل … 136226001676993403

 

والدین زینب و محمدحسین اسدی‌ لاری، از کشته‌شدگان هواپیمای اوکراینی، ضمن همدردی با خانواده‌های کشته‌شدگان اعتراضات اخیر، گزارش کارشناسی جمهوری اسلامی درباره پرواز پی‌اس ۷۵۲ را دروغ دانستند.

محسن اسدی‌ لاری و زهرا مجد، پدر و مادر زینب و محمدحسین اسدی‌لاری که مسافران هواپیمای سرنگون‌شده اوکراینی با شلیک موشک‌های سپاه پاسداران بودند، در گفت‌و‌گو با شماره روز دوم اسفند روزنامه اعتماد این اظهارات را بیان کردند.

آقای اسدی لاری به صراحت گفت: «گزارش کارشناسی ایران کلا زیر سؤال است. دروغ گفتند. این را برای اولین‌ بار به شما می‌گویم، اینها متاسفانه دروغ گفتند. موشک دوم اصابت کرده دقیقا به هواپیما. برخلاف آن چه گزارش رسمی ایران گفته و به بدترین جای هواپیما هم خورده است.»

اسدی لاری و مجد عضو انجمن خانواده‌های کشته‌شدگان هواپیمای اوکراینی نیستند؛ محسن اسدی لاری، استاد دانشگاه تهران و مدیرکل سابق امور بین‌الملل وزارت بهداشت دولت روحانی و زهرا مجد استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران است.

وی همچنین کیفرخواست را محدود به «تعدادی نظامی‌ دون‌پایه» دانسته و افزود: «بالاترین‌شان سرتیپ… که ظاهرا یک درجه هم از او گرفتند و نفر دوم هوافضا بودند. به نظر ما اینها دون‌پایه هستند و ما حتما امرای اصلی را می‌خواهیم.»

اسدی لاری اضافه کرد: «کیفرخواست فقط افراد نظامی را دربرمی‌گیرد در حالی که مسئولان و افراد غیرنظامی دیگری هم هستند؛ از وزیر وقت راه تا رئیس سازمان هواپیمایی تا خیلی از افراد دیگر و از جمله فرمانده نیروی انتظامی سابق که تمام منطقه را به‌ هم‌ ریختند و از جمله اجساد و ابدان مطهر بچه‌های ما را زیر لودر گرفتند. وزیر کشور و سایر مقاماتی که باید آسمان را می‌بستند ولی این‌کار را نکردند.»

پدر و مادر این دو قربانی البته گفته‌اند که «هیچ امیدی به عدالت» ندارند. …
@VahidHeadline

📡 @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=129462

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.