• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

‌🔸چندین منطقه از شهر تهران شام …

  • کد خبر : 129299
  • 01 اسفند 1401 - 18:00
‌🔸چندین منطقه از شهر تهران شام …

    ‌🔸چندین منطقه از شهر تهران شامگاه یک‌شنبه بار دیگر شاهد شعارهای شبانه و ضد حکومتی جمعی از مردم معترض بود. در شهرهای رشت و بندرعباس معترضان علاوه بر سردادن شعارهای شبانه، اقدام به شعارنویسی‌ گسترده کردند و در یاسوج نیز تبلیغات حکومتی از جمله بنر بزرگی حاوی تصویر علی خامنه‌ای و فرمانده سپاه […]

 

‌🔸چندین منطقه از شهر تهران شام … 685158001676903402

 

‌🔸چندین منطقه از شهر تهران شامگاه یک‌شنبه بار دیگر شاهد شعارهای شبانه و ضد حکومتی جمعی از مردم معترض بود. در شهرهای رشت و بندرعباس معترضان علاوه بر سردادن شعارهای شبانه، اقدام به شعارنویسی‌ گسترده کردند و در یاسوج نیز تبلیغات حکومتی از جمله بنر بزرگی حاوی تصویر علی خامنه‌ای و فرمانده سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد را به آتش کشیدند.
@VahidHeadli

🔸سخنگوی وزارت خارجه ایران برگزاری کنفرانس امنیتی مونیخ بدون حضور ایران و روسیه را «اشتباه فاحش» خواند.
ناصر کنعانی در نشست خبری هفتگی گفت: «کنفرانسی به نام امنیت بین‌المللی تشکیل و از ایران و روسیه دعوت نکنند، این به معنای آن است که فرصت را برای طرح دیدگاه‌های مختلف و چندجانبه درباره نظم و امنیت بین‌المللی گرفته‌اند.»
او این کنفرانس را به «کام جنگ و جنگ طلبان» توصیف کرد و حضور رضا پهلوی در آن را «دهن کجی به ملت ایران» خواند.
آقای کنعانی همچنین حمله به یک نفتکش متعلق به یکی از شرکت‌های یک سرمایه‌دار اسرائیلی را «قویا» رد کرد.
@VahidHeadli
ناصر کنعانی گفت: «به‌جای دعوت از جمهوری اسلامی ایران تریبون را به افراد معلوم‌الحال و بی هویتی دادند که نگاه ملت ایران به آن‌ها روشن و واضح است.»
او همچنین ادعا کرد که دعوت از شاهزاده رضا پهلوی «بی‌اعتباری و رسوایی بزرگی برای کنفرانسی است که ادعای تأثیرگذاری در نظم امنیت بین‌المللی دارد».
سخنگوی وزارت خارجه با این حال افزود: «امیدوارم دولت آلمان و برگزارکنندگان این کنفرانس این اشتباه فاحش خود را در سال آینده جبران کند تا اعتبار ازدست‌رفتهٔ خود را بتواند بازگرداند.»
@VahidHeadli

🔸تام نایدز، سفیر آمریکا در اسرائیل، با بیان این‌که «هیچ شانسی برای بازگشت ما به میز مذاکرات با ایران وجود ندارد»، اعلام کرد اسرائیل هر کاری برای مقابله با دسترسی جمهوری اسلامی به سلاح هسته‌ای لازم باشد، می‌تواند انجام دهد و آمریکا از اسرائیل حمایت خواهد کرد.
@VahidHeadli

🔸پس از انتشار گزارش بلومبرگ درباره شناسایی اورانیوم با غنای ۸۴ درصد در ایران توسط بازرسان آژانس، بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی، بدون رد کردن درستی این گزارش، هدف آن را «سیاه‌نمایی و تحریف حقایق» خواند و گفت که وجود ذره یا ذرات اورانیوم بالاتر از ۶۰ درصد در فرآیند غنی‌سازی «به معنی غنی‌سازیِ بالای ۶۰ درصد نیست.»
کمالوندی این را امری «بسیار طبیعی» در روند غنی‌سازی دانست و گفت: «بخش دارای اهمیت، محصول تولیدی نهایی است که در مورد آن‌ هم ایران تاکنون غنی‌سازی بالای ۶۰ درصد نکرده است.»
@VahidHeadli

🔸اجرای مصوبه «مولد سازی» به تنهایی با علامت سوال‌های بزرگی همراه بود و امروز با مطرح شدن دستمزد ۵ درصدی دلالان طرح مولد سازی وارد فاز جدیدی شده است.
بر اساس اظهارات حسن سبحانی اقتصاددان اصولگرا، اگر قرار باشد ۵ درصد از «مولد سازی» بابت دستمزد به کسانی که دست به فروش دارایی‌های ملی زده‌اند پرداخت شود یعنی بیش از ۵ هزار میلیارد تومان دستمزد برای حراج اموال عمومی درنظر گرفته شده است.
@VahidHeadli

🔸پس از گذشت حدود سه ماه از آغاز مسمومیت‌های سریالی دانش‌آموزان اغلب دختر مدارس قم، دادستان کل کشور اعلام کرد که این مسمومیت‌ها «احتمالاً عمدی» است.
محمدجعفر منتظری در نامه‌ای به حسن غریب، دادستان عمومی و انقلاب قم، نوشت: «اخبار واصله از یک جریان نگران‌کننده نوعی مسمومیت در بعضی مراکز آموزشی قم نشان از احتمال اقدامات مجرمانهٔ عمدی دارد که قابل توجه و پیگیری دقیق می‌باشد.»
@VahidHeadli

🔸کمتر از یک ماه پس از آن‌که یک نماینده مجلس از پیگیری برای برکناری یکی از مدیران استان زنجان به‌دلیل «موضع‌گیری علیه نظام» خبر داد، اعلام شد که علی آذرپیوند، رئیس پارک علم و فناوری زنجان، از کار برکنار شده است.
@VahidHeadli

🔸هیات نظارت بر مطبوعات امروز رای به توقیف روزنامه سازندگی داد.
در دلایل این توقیف گفته شده این روزنامه در ماه‌های اخیر با انتشار «محتوای خلاف واقع»، باعث «تشویش اذهان عمومی» شده است.
روزنامه سازندگی به مدیر مسئولی غلامحسین کرباسچی، شهردار سابق تهران که از سرمایه‌گذاران این رسانه است، منعکس کننده نظرات حزب کارگزاران سازندگی است.
@VahidHeadli

🔸در آستانه یک‌سالگی تهاجم روسیه به اوکراین، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، در یک سفر از پیش اعلام‌نشده، روز دوشنبه یکم اسفند وارد پایتخت اوکراین شد. این اولین سفر بایدن به‌عنوان رئیس‌جمهور به یک منطقهٔ جنگی است.
جو بایدن در این سفر وعده کمک‌های بیشتر به کی‌یف و تحریم‌های بیشتر علیه روسیه را داد و گفت که طرح و برنامه‌های ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، در مورد جنگ علیه اوکراین «کاملاً اشتباه» است.
@VahidHeadli

📡 @VahidOnli

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=129299

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.