• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

‌ 🔸در ادامه رکوردشکنی قیمت ارز …

  • کد خبر : 129260
  • 30 بهمن 1401 - 18:00
‌ 🔸در ادامه رکوردشکنی قیمت ارز …

    ‌ 🔸در ادامه رکوردشکنی قیمت ارزهای خارجی در ایران، روز یک‌شنبه ۳۰ بهمن‌ماه، هر دلار آمریکا در بازار آزاد تهران از مرز ۴۹ هزار تومان عبور کرد و هر یورو به ۵۲ هزار و ۸۰۰ تومان رسید قیمت هر سکه طلا نیز به مرز ۲۹ میلیون تومان نزدیک شد. @VahidOOnLin 🔸همزمان با گزارش‌ […]

 

‌ 🔸در ادامه رکوردشکنی قیمت ارز … 602794001676817006

 

‌ 🔸در ادامه رکوردشکنی قیمت ارزهای خارجی در ایران، روز یک‌شنبه ۳۰ بهمن‌ماه، هر دلار آمریکا در بازار آزاد تهران از مرز ۴۹ هزار تومان عبور کرد و هر یورو به ۵۲ هزار و ۸۰۰ تومان رسید
قیمت هر سکه طلا نیز به مرز ۲۹ میلیون تومان نزدیک شد.
@VahidOOnLin

🔸همزمان با گزارش‌ کاربران فضای مجازی درباره افزایش شدید قیمت مرغ و گوشت در ایران، مسعود رسولی، دبیر انجمن صنعت گوشت و مواد پروتئینی ایران، از کاهش ۵۰ درصدی تقاضای گوشت قرمز و ۳۰ درصدی گوشت مرغ طی یک سال اخیر خبر داد.
رسانه ‌های ایران از عبور قیمت گوشت قرمز از مرز ۵۰۰ هزار تومان خبر داده و نوشته‌اند قیمت گوشت خورشتی بدون استخوان گوسفند بسته‌بندی یک کیلوگرمی به ۵۰۹ هزار تومان رسیده است. دو کیلو سر دست گوسفندی هم ۸۷۰ هزارتومان قیمت‌گذاری شده است.
@VahidOOnLin

🔸دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد که روز یکشنبه نیز ۱۱ دانش‌آموز یکی از مدارس در این شهر با علائم مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند. این نهاد افزود که دانش‌آموزان دچار علائم تنفسی، سوزش گلو و حالت تهوع شده‌ بودند و «حال عمومی آنها خوب است».

@VahidOOnLin

🔸نخست‌وزیر اسرائیل گفت کشورش ایران را مسئول حملهٔ اخیر به یک فروند نفتکش متعلق به یک بازرگان اسرائیلی می‌داند.
بنیامین نتانیاهو در نشست دولت خود افزود که ایران «بار دیگر» با حمله به یک نفتکش، «آزادی کشتیرانی در آب‌های بین‌المللی را به خطر انداخته است».
@VahidHadlin

🔸الهام علی‌اف، رئیس‌جمهور آذربایجان، نهادهای وابسته به حکومت ایران را به دست داشتن در حمله مسلحانه به سفارت این کشور در تهران متهم کرد.
الهام علی‌اف در اولین انتقاد مستقیم خود از مقامات تهران در مورد این حمله گفت که عدم اقدام سریع پلیس برای متوقف کردن فرد مسلح و این واقعیت که تلویزیون دولتی بلافاصله پس از بازداشت ضارب با او مصاحبه کرد، نشان می‌دهد که او «توسط برخی از بخش‌های نظام ایران فرستاده شده بود.»
@VahidHadlin

🔸ساعاتی پس از یک حمله هوایی دیگر منتسب به اسرائیل علیه سوریه در شامگاه شنبه ۲۹بهمن، یک گروه ناظر حقوق بشری سوری اعلام کرد که با کشته‌شدن ۱۵ تن در مرکز دمشق، این حمله «مرگبارترین» اقدام در نوع خود علیه پایتخت سوریه در سال‌های اخیر بوده است.
بر اساس یک گزارش غیررسمی، یک ساختمان متعلق به مرکز فرهنگی وابسته به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق نیز در میان اهداف بمباران‌شده بوده است.
خبرگزاری دولتی سوریه، سانا، شنبه‌شب با تأیید «حملهٔ اسرائیلی»، افزود که پنج نفر، ازجمله یک سرباز، در «یک محله مسکونی» کشته و ۱۵ غیرنظامی زخمی شدند.
@VahidHadlin

🔸اظهارات سفیر آمریکا در اسرائیل مبنی بر این‌که دولت جو بایدن به اسرائیل «توصیه کرده است» که «ترمز اصلاحات قضایی» را بکشد، با واکنش تند وزیران و سیاستمداران حامی دولت اسرائیل روبه‌رو شده است.
تام نایدز، سفیر آمریکا در اورشلیم، در گفت‌وگوی پادکستی با دیوید اکسلرود، یک دیپلمات ارشد پیشین آمریکایی، افزود که آمریکا به اسرائیل پیشنهاد کرده در مورد «اصلاحات قضایی» بکوشد تا با رقیبان داخلی به اجماع برسد.
آقای نایدز در بخشی از این گفت‌وگو که شنبه ۲۹ بهمن از شبکه سی‌ان‌ان نیز پخش شد، تأکید کرد که واشینگتن قصد ندارد به اسرائیل بگوید چه‌کار کند اما «ارزش‌های دموکراتیک برای روابط بین دو کشور اهمیت حیاتی دارد».
@VahidHadlin

🔸ایالات متحده می‌گوید چین ممکن است در آستانه ارائه کمک‌های مرگبار به روسیه در جنگ در اوکراین باشد. این امر باعث هشدار مستقیم آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه، به دیپلمات ارشد چین در مورد چنین اقدامی شده است.
آنتونی بلینکن عصر شنبه در نشستی در حاشیهٔ کنفرانس امنیتی مونیخ به وانگ یی، عضو شورای ایالتی چین، در این مورد هشدار داد و پس از آن نیز در گفت‌وگو با شبکه خبری سی‌بی‌اس گفت: «نگرانی‌ای که اکنون بر اساس اطلاعات موجود داریم، این است که چینی‌ها در حال بررسی ارائه پشتیبانی مرگبار [به روسیه] هستند و ما به آن‌ها کاملاً واضح گفته‌ایم که این می‌تواند مشکلی جدی برای ما و روابط‌مان ایجاد کند.»
@VahidHadlin

🔸بر اساس بیانیه ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا «سنتکام»، ارتش آمریکا و نیروهای سوریه دموکراتیک بامداد روز شنبه در یک حمله هلیکوپتری در شرق سوریه یک مقام داعش را دستگیر کردند.
@VahidHadlin

🔸جیمی کارتر، رئیس جمهور سابق آمریکا که ۹۸ سال دارد، معالجات بیشتر پزشکی مثل عمل جراحی برای تامین سلامتی خود را رد کرده است.
مرکز کارتر می‌گوید که او عمر باقی مانده را در خانه و در کنار خانواده خواهد گذراند. او اخیرا از مشکلاتی مثل سرطان پوست که به کبد و مغز سرایت کرده رنج می‌برد.
@VahidHadlin

📡 @VahidOnlin

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=129260

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.