• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
0

سایت حقوق بشری هه‌نگاو گزارش د …

  • کد خبر : 129257
  • 30 بهمن 1401 - 18:00
سایت حقوق بشری هه‌نگاو گزارش د …

    سایت حقوق بشری هه‌نگاو گزارش داد که عصر شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۱، مختار فتحی جوان اهل سقز در نزدیکی منزل پدر و مادرش و در حالی که با دو دوست دیگر خود داخل یک خودرو نشسته بودند، هدف شلیک مستقیم نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی قرار گرفت. این سایت حقوق بشری تاکید کرد که […]

 

سایت حقوق بشری هه‌نگاو گزارش د … 427895001676817006

 

سایت حقوق بشری هه‌نگاو گزارش داد که عصر شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۱، مختار فتحی جوان اهل سقز در نزدیکی منزل پدر و مادرش و در حالی که با دو دوست دیگر خود داخل یک خودرو نشسته بودند، هدف شلیک مستقیم نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی قرار گرفت.

این سایت حقوق بشری تاکید کرد که ماموران نیروهای انتظامی به ظن اینکه مختار وفایی در «نوشتن شعار» نقش داشته است او هدف «شلیک مستقیم» قرار داده و کشته‌اند و پس از آن هم «نهادهای حکومتی خانواده این جوان کشته شده را تهدید کرده‌اند که در این مورد اطلاع‌رسانی نکنند».

یک منبع مطلع به هه‌نگاو گفته که «یک خودرو گشت متعلق به کلانتری ۱۲ سقز، بغل خودرویی که مختار فتحی در آن نشسته بود توقف کرده و یکی از نیروهای مسلح پیاده شده و از فاصله دو متری مبادرت به تیراندازی به سوی مختار» کرده است.

هه‌نگاو همچنین از قول این منبع مطلع نوشت: ابتدا «نهادهای حکومتی اعلام کرده‌اند که مختار فتحی طی شب‌های گذشته شعارنویسی کرده و شناسایی شده است اما پس از دو ساعت به خانواده‌اش گفته‌اند ما اشتباهی او را زده‌ایم و این خانواده را تهدید کرده‌اند که نباید با رسانه‌ها در این مورد حرف بزنند.»
@VahidHeadline

📡 @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=129257

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.