• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
0

‌🔸قیمت گوشت قرمز در ایران از ۵ …

  • کد خبر : 129107
  • 29 بهمن 1401 - 1:30
‌🔸قیمت گوشت قرمز در ایران از ۵ …

    ‌🔸قیمت گوشت قرمز در ایران از ۵۰۰ هزار تومان عبور کرد. به گزارش رسانه‌های ایران، قیمت هر کیلو گوشت خورشتی بدون استخوان گوسفند به ۵۰۹ هزارتومان رسید و قیمت یک کیلو گوشت قرمز قیمه‌ای گوسفند به حدود ۵۸۰ هزار تومان افزایش یافت. در همین روز مهدی یوسف‌خانی، رئیس اتحادیه پرنده و ماهی، از […]

 

‌🔸قیمت گوشت قرمز در ایران از ۵ … 646148001676671202

 

‌🔸قیمت گوشت قرمز در ایران از ۵۰۰ هزار تومان عبور کرد. به گزارش رسانه‌های ایران، قیمت هر کیلو گوشت خورشتی بدون استخوان گوسفند به ۵۰۹ هزارتومان رسید و قیمت یک کیلو گوشت قرمز قیمه‌ای گوسفند به حدود ۵۸۰ هزار تومان افزایش یافت.
در همین روز مهدی یوسف‌خانی، رئیس اتحادیه پرنده و ماهی، از افزایش قیمت مرغ خبر داد و اعلام کرد که قیمت کنونی مرغ زنده در مرغداری ۴۳ هزارتومان به ازای هر کیلوگرم و مرغ گرم در خرده‌فروشی‌ها ۶۳ هزارتومان است.
@VahidHeadline

🔸یک طلبه ۱۹ «اهل سنت» به ضرب گلوله «افراد ناشناس» در سقز کشته شد
@VahidHeadline

🔸دانشجویان دانشگاه‌ خوارزمی در بیانیه‌ای با اشاره به بلاتکلیفی ارژنگ مرتضوی، دانشجوی این دانشگاه، خواستار آزادی او شدند.
این دانشجویان در بیانیه خود از بازداشت آقای مرتضوی با عنوان «ربایش» نام بردند و اعلام کردند که پس از گذشت دو ماه از این واقعه، هیچ خبری از برگزاری دادگاه، تعیین قرار وثیقه و آزادی‌ این دانشجو نیست.
@VahidHeadline

🔸۱۲۰ تن از دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه هنر تهران با انتشار نامه‌ای سرگشاده به احکام تعلیق اساتید این دانشگاه اعتراض کردند.
این نامه که خطاب به ریاست دانشگاه هنر نوشته شده است از امیر مازیار و کوروش گلناری، اعضای هیئت علمی این دانشگاه، نام می‌برد که در روزهای اخیر خبر تعلیق آنها منتشر شده است و می‌گوید که این خبر «موجی از یأس و حیرت را در فضای دانشگاه گسترده است».
@VahidHeadline

🔸رسانه‌های ایران خبر داده‌اند که سرهنگ ابراهیم کوچکزایی، رئیس پلیس پیشین چابهار به زندان، شلاق و برکناری از شغلش محکوم شده است؛ او از سوی شهروندان و همچنین امام جمعه راسک به تجاوز به یک دختر نوجوان متهم شده بود.
خبرگزاری میزان، وابسته به قوه قضاییه، جزئیات پرونده آقای کوچکزایی را منتشر نکرده، اما می‌گوید او در مجموع به ۶۰ ماه حبس محکوم شده است. [گویا ۱۵ ماه قابل اجرا]
@VahidHeadline

🔸ابراهیم کوچکزایی، فرمانده انتظامی سابق چابهار که به گزارش منابع محلی «متهم به تجاوز به یک دختر نوجوان بلوچ» است، از سوی دادگاه نظامی استان سیستان و بلوچستان به «۱۵ ماه حبس تعزیری و انفصال از خدمات دولتی و عمومی» محکوم شد.
رسانه‌های حکومتی ایران از جمله ایسنا که روز جمعه ۲۸ بهمن خبر محکومیت این فرمانده انتظامی را منتشر کرده‌اند اشاره‌ای به اتهام «تجاوز جنسی» نکرده و صرفاً از «روی دادن برخی تخلفات» از سوی او سخن گفته‌اند.
بر اساس این گزارش‌ها، دادگاه نظامی پس از شنیدن اظهارات شاکی پرونده و خانواده او و بررسی گزارش‌ها و مستندات، آقای کوچکزایی را در مواردی از جمله «ایجاد جو بدبینی نسبت به نیروی انتظامی»، «تهیه صورت‌جلسه خلاف واقع» و «لغو دستور و تهدید» مجرم دانسته و بابت هر جرم او را به «۱۵ ماه حبس تعزیری» محکوم کرده است.
@VahidHeadline

🔸وزیر دفاع اسرائیل گفت برای جلوگیری از دستیابی جمهوری اسلامی به سلاح هسته‌ای «همه روش‌های ممکن» روی میز است و از جامعه بین‌الملل خواست برای متوقف کردن تولید و اشاعه تسليحات پیشرفته توسط حکومت ایران اقدامات مؤثرتری در پیش گیرد.
ژنرال یوآو گالانت در سخنان خود در جلسه‌ای با حضور مقامات اماراتی و بحرینی گفت که جمهوری اسلامی در حال حاضر برای صدور پهپادهای رزمی و سلاح‌های هدایت‌شونده با هدفگیری دقیق با «بیش از ۵۰ کشور» از جمله «ونزوئلا و بلاروس» مشغول مذاکره است.
@VahidHeadline

🔸خبرگزاری ایسنا نوشت که تاکنون مرگ «شش ایرانی» شامل سه مرد و سه زن در زلزله ترکیه تأیید شده است.
از جمله شهره نجفی دانشجوی ایرانی که در قبرس شمالی تحصیل می‌کرد و به علت تعطیلات بین دو ترم به کشور ترکیه سفر کرده بود.
@VahidHeadline

🔸میلاد گودرزی، فعال رسانه ای اصولگرا در توییتی از احضار وحید اشتری،‌ افشاگر ماجرای سفر خانواده محمد باقر قالیباف به ترکیه که به «سیسمونی گیت» مشهور شد،‌ برای گذراندن حکم ۱۴ ماه زندان خبر داد.
@VahidHeadline

🔸خبرگزاری هرانا، از آزادی امیر محمد احمدی و آستیاژ حقیقی آزاد دو جوانی که به دلیل انتشار فیلم رقصیدن آنها در میدان آزادی تهران بازداشت و به زندان محکوم شده بودند، خبر داد.
@VahidHeadline

🔸منابع آگاه می‌گویند که دولت جدید اسرائیل با هدف مقابله با «تهدیدهای» ایران، برای پیشبرد گفت‌وگوهای مورد حمایت آمریکا با عربستان سعودی و تقویت همکاری‌های «نظامی و اطلاعاتی» بین دو کشور پیش‌قدم شده است.
@VahidHeadline

🔸شیخ جاسم بن حمد بن جابر آل ثانی، رئیس یکی از بزرگترین بانک‌های قطر، تایید کرده است که به دنبال خرید باشگاه منچستریونایتد است.
اعلام عمومی قصد این میلیاردر قطری به تصاحب باشگاه پرطرفدار انگلیسی در آستانه ضرب‌الاجل ارائه پیشنهادهای خرید صورت گرفته است.
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=129107

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.