• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

‌ 🔸بر اساس مصوبات کمیسیون تلفی …

  • کد خبر : 129132
  • 29 بهمن 1401 - 18:00
‌ 🔸بر اساس مصوبات کمیسیون تلفی …

    ‌ 🔸بر اساس مصوبات کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، حداقل حقوق برای سال آینده هفت میلیون و ۹۲۰ هزار تومان تعیین شد، مبلغی که حتی به سربازان متاهل هم پرداخت خواهد شد. همزمان مبلغ پایین عیدی امسال برای کارمندان دولت در رسانه‌های ایران مورد انتقاد قرار گرفته است. هیئت وزیران در جلسه خود […]

 

‌ 🔸بر اساس مصوبات کمیسیون تلفی … 343495001676730602

 

‌ 🔸بر اساس مصوبات کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، حداقل حقوق برای سال آینده هفت میلیون و ۹۲۰ هزار تومان تعیین شد، مبلغی که حتی به سربازان متاهل هم پرداخت خواهد شد.
همزمان مبلغ پایین عیدی امسال برای کارمندان دولت در رسانه‌های ایران مورد انتقاد قرار گرفته است.
هیئت وزیران در جلسه خود در روز یک‌شنبه، ۱۶ بهمن، سال جاری به دستگاه‌های اجرایی، نیروهای مسلح، وزارت اطلاعات و سازمان انرژی اتمی ایران اجازه داد به کارمندان خود مبلغ ثابت ۱۸ میلیون ریال به نسبت مدت خدمت تمام وقت در سال ۱۴۰۱ به عنوان پاداش آخر سال (عیدی) در بهمن‌ماه سال جاری از محل بودجه مصوب دستگاه‌های اجرایی پرداخت کنند.
@VahidHadlin

🔸در دومین روز از کنفرانس امنیتی مونیخ، شاهزاده رضا پهلوی، نازنین بنیادی و مسیح علی‌نژاد در پنلی به نام «زن، زندگی، آزادی» و تحولات ایران صحبت کردند. هانا نیومن، نماینده پارلمان اروپا و باب منندز، رییس کمیسیون روابط خارجی سنای آمریکا هم بر لزوم پایان مذاکره با جمهوری اسلامی گفتند.
@VahidOOnLin
ویدیوی یک ساعته در یوتیوب: youtub
ویدیوکلیپ‌هایی در کانال @farsivoa

🔸در رخدادی بی‌سابقه که تلاش روسیه برای خروج از «انزوا» ارزیابی می‌شود، وزیر ورزش روسیه، تیم منتخب کشتی و بهترین تیم فوتبال این کشور، همزمان در ایران حضور یافتند.
این سفرها به ایران در شرایطی رخ داده که جمهوری اسلامی نیز در حوزه ورزش، با هشدار جدی کمیته بین‌المللی المپیک مواجه شده و ممکن است به سرنوشت روسیه دچار شده و منزوی شود.
پس از این سفرها، زنیت سن پترزبورگ قهرمان چهار فصل اخیر فوتبال روسیه، در دیداری دوستانه به میزبانی ورزشگاه نقش جهان و مقابل ۳۵ هزار تماشاگر با نتیجه ۲-۰ مغلوب سپاهان اصفهان شد.
در این دیدار، تعدادی از زنان و مردان اهل روسیه با پرچم این کشور در ورزشگاه حضور داشتند و به اهتزار درآمدن پرچم اوکراین از سوی برخی هواداران سپاهان، از نکات جالب توجه این مسابقه بود.
@VahidHadlin

🔸نیویورک تایمز در گزارشی با تجزیه و تحلیل تصاویر ماهواره‌ای از «پایگاه زیرزمینی عقاب ۴۴» ایران نوشته است که جمهوری اسلامی احتمالا در حال آماده شدن برای دریافت جنگنده روسی سوخو ۳۵ است.
@VahidHadlin

🔸شوراهای صنفی دانشجویان کشور روز جمعه از افزایش صدور احکام «اخراج» و «تعلیق» به منظور تشدید فشار بر دانشجویان و در پی موج گسترده احضار فعالان دانشجویی به «دفاتر پیگیری وزارت اطلاعات» خبر داد.
بنابر این گزارش یکی از سنگین‌ترین احکام انضباطی علیه دانشجویان معترض برای فاطمه محزون، دانشجوی هوشبری در دانشگاه علوم پزشکی بجنورد صادر شده و «شورای انضباطی مرکزی وزارت بهداشت» این دانشجو را به «اخراج» و «۵ سال محرومیت از تحصیل در تمامی دانشگاه‌های کشور» محکوم کرده است.
@VahidHadlin

🔸در پی انتشار ویدیویی از اقدام معلم یکی از معلمان مدارس قائمشهر در پخش یک ترانه و همخوانی دانش‌آموزان با آن، و واکنش شدید آموزش و پرورش مازندران که به اخراج این آموزگار منجر شد، باشگاه نساجی مازندران اعلام کرد که این معلم زن را استخدام کرده است و با حمایت ضمنی از این آموزگار، تاکید کرد که استخدام او بخشی از «مسئولیت‌های اجتماعی» این باشگاه است.
@VahidHadlin

🔸شبکه تلویزیونی خبری «ایران‌ اینترنشنال»، در پی هشدارهای امنیتی پلیس بریتانیا، «به طور موقت» فعالیت خود در دفتر لندن را متوقف کرد.
این شبکه خبری اعلام کرد: «برای حفظ امنیت روزنامه‌نگاران خود، پخش برنامه‌های این شبکه را از شامگاه جمعه از لندن متوقف و همه بولتن‌های خبری ۲۴ ساعته خود را به واشینگتن‌ منتقل کرده است.»
@VahidHadlin

🔸عبدالکریم سروش، چهره‌ جریان موسوم به «روشنفکری دینی» ایران، علیرغم انتقادات گسترده از اظهاراتش درباره گلشیفته فراهانی که توسط بسیاری «توهین جنسیتی» ارزیابی شد، از این سخنان دفاع کرد.
وی در متنی نوشته است: «سرتاپا برهنه شدن و بدن عریان و شرم‌گاه خود را در مقابل چشمان جهانی به نمایش‌ نهادن (حتی اگر مردی چنین کند) نه تنها کاری‌ست که افتخاری ندارد، بلکه مورد تقبیح کثیری از عقلای عالم است و لذا چنین کاری نمی‌کنند.»
او در ادامه ادعا کرده است که با اظهار نظرش فقط «عمل» گلیشفته فراهانی را «تقبیح» کرده، «نه شخص» وی را و اتهام «زن‌ستیزی» علیه او وارد نیست.
@VahidHadlin

🔸ناصر کنعانی در حساب کاربری خود در توئیتر بدون ذکر نام اعضای اپوزیسیون که هم‌اکنون در کنفرانس امنیتی مونیخ حضور دارند از آن‌ها با عنوان «چند دلقک بی‌هویت» نام برد.
@VahidHadlin

🔸خالد پیرزاده، زندانی سیاسی و ورزشکار پیشین، در پیامی خطاب به «ملت قهرمان ایران» اعلام کرد: «اینجانب درخواست عفو رهبری نکردم و شامل این شعبده‌بازی‌ها نشدم، بلکه آزادی من از قبل صادر شده بود.»
@VahidHadlin

📡 @VahidOnlin

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=129132

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.