• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل 27469امروز 0
1

‌ 🔸ایالات متحده و کشورهای عضو …

  • کد خبر : 129053
  • 28 بهمن 1401 - 16:00
‌ 🔸ایالات متحده و کشورهای عضو  …

    ‌ 🔸ایالات متحده و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس با صدور بیانیه‌ای تداوم «سیاست‌های بی‌ثبات‌کننده» جمهوری اسلامی ایران از جمله «حمایت از تروریسم، استفاده از موشک‌های پیشرفته، جنگ‌افزارهای سایبری و سامانه‌های هواپیمای بدون سرنشین (پهپادها) و گسترش آن‌ها در منطقه و سراسر جهان» را محکوم کردند. در بیانیه مشترک آمریکا و شورای […]

 

‌ 🔸ایالات متحده و کشورهای عضو  … 680274001676637002

 

‌ 🔸ایالات متحده و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس با صدور بیانیه‌ای تداوم «سیاست‌های بی‌ثبات‌کننده» جمهوری اسلامی ایران از جمله «حمایت از تروریسم، استفاده از موشک‌های پیشرفته، جنگ‌افزارهای سایبری و سامانه‌های هواپیمای بدون سرنشین (پهپادها) و گسترش آن‌ها در منطقه و سراسر جهان» را محکوم کردند.
در بیانیه مشترک آمریکا و شورای همکاری که روز پنجشنبه ۲۷ بهمن منتشر شد، آمده است که جمهوری اسلامی و نیروهای نیابتی و شرکای آن با به‌کارگیری تسلیحات ایرانی «غیرنظامیان، زیرساخت‌های حیاتی و کشتی‌های دریایی» را در سطح بین‌المللی هدف حملات خود قرار داده‌اند.
به گزارش رسانه‌های سعودی، نشست دفاعی کارگروه آمریکا و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس روز ۲۶ بهمن با تمرکز بر «رویارویی با تهدیدهای فزاینده ایران در منطقه» در ریاض برگزار شد:
@VahidHeadline
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران، این بیانیه مشترک را «در راستای راهبرد دیرینه آمریکا در تفرقه‌انگیزی میان کشورهای منطقه» توصیف کرد.
@VahidHeadline

🔸عبدالحمید اسماعیل‌زهی بار دیگر خواستار همه‌پرسی و تن دادن به خواسته «جمهور» شد و گفت اگر مردم نظام حکومتی غیردینی می‌خواهند باید به آن تن داد؛ حکومتی که در آن دین تصمیم‌گیر نیست اما مراکز دینی و آزادی دین حفظ می‌شود. او همچنین طرح مولدسازی را خیانت حاکمیت در امانت مردم دانست.
@VahidOOnLine

🔸سایپا، شرکت خودروساز ایرانی، رسما از دولت خواهان افزایش قیمت کارخانه‌ای خود شده است.
در همین زمینه روزنامه دنیای اقتصاد در روز ۱۳ بهمن نوشته بود: «خودروسازان در ماه گذشته و نسبت به آخرین ماه پاییز، تعداد محصول کمتری را به تولید رساندند، به نظر می‌رسد خودروسازان تولید خود را در دی‌ماه به‌عمد پایین آورده‌اند و پس از افزایش قیمت رسمی محصولاتشان، دوباره تیراژ را افزایش خواهند داد.»
@VahidHeadline

🔸رئیس جمهوری اوکراین در دیدار با وزیر خارجه اسرائیل در کی‌یف گفت جمهوری اسلامی دشمن مشترک دو کشور است.
ولودیمیر زلنسکی روز پنجشنبه با ️الی کوهن درباره روش‌های همکاری علیه ایران در عرصه بین‌المللی رایزنی کرد.
@VahidHeadline

🔸وزیر آموزش و پرورش ایران دو ماه و نیم پس از آغاز مسمومیت سریالی دانش‌آموزان دختر در قم اعلام کرد که یک «تیم ویژه در تهران» برای پیگیری این موضوع تشکیل شده است.
@VahidHeadline

🔸در واکنش به انتشار ویدئویی از ترانه‌خوانی دانش‌آموزان مدرسه‌ای در قائمشهر، مدیر آموزش و پرورش مازندران از اخراج معلم و احتمال لغو مجوز مدرسه خبر داد.
حسین کمالی از ترانه خوانده‌شده توسط دانش‌آموزان قائمشهری به‌عنوان «آهنگ مبتذل» نام برد و گفت که بر اساس تصمیم و رأی شورای نظارت آموزش و پرورش استان به مدیر مدرسه تذکر کتبی داده شده و احتمالا مجوز فعالیت این مدرسه لغو خواهد شد.
در ویدئویی که طی روزهای گذشته از دانش‌آموزان یک مدرسه غیر انتفاعی در قائمشهر در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، آنها ترانه «گنگستر شهر آمل» را در حضور معلم خود هم‌خوانی می‌‌کنند.

@VahidHeadline

🔸مقام‌ها و رسانه‌های ترکیه روز جمعه ۲۸ بهمن اعلام کردند که با وجود گذشت بیش از ۲۶۰ ساعت از زلزله شدیدی که مناطق گسترده‌ای از مرکز ترکیه و شمال سوریه را لرزاند، سه نفر دیگر از جمله یک پسر ۱۴ ساله از زیر آوار زلزله در شهر انطاکیه نجات یافتند.
@VahidHeadline

🔸اسرائیل با صادرات نخستین محموله نفتی خود به اروپا، به جمع کشورهای صادرکننده نفت در جهان پیوست.
@VahidHeadline

🔸دو هفته پس از ساقط کردن بالون چینی بر فراز حریم هوایی آمریکا، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، گفت که در این خصوص با شی جین پینگ، رئیس جمهور چین، صحبت خواهد کرد.
رئیس جمهور آمریکا گفت: «ما به دنبال یک جنگ سرد جدید نیستیم.»
@VahidHeadline

🔸آژانس بین‌المللی انرژی می‌گوید یارانه‌های انرژی در جهان طی سال گذشته میلادی و در پی تهاجم نظامی روسیه به اوکراین دو برابر شده و به بیش از یک تریلیون دلار رسیده است.
@VahidHeadline

🔸سرنوشت یک وکیل آمریکایی که ۱۴ سال وقت صرف نوشتن یک کتاب جنایی کرده بود که برای سال‌ها کسی آن را نمی‌خرید،با یک ویدیوی کوتاه عوض شد.
هفته گذشته دخترش یک ویدیوی کوتاه ۱۶ ثانیه‌ای در شبکه تیک‌تاک گذاشت با شرحی از سرگذشت پدرش و این جمله ساده که «کاش کتابش کمی به فروش می‌رفت.»
این کتاب که سال ۲۰۱۲ منتشر شده، حالا پرفروش‌ترین کتاب در فروشگاه آمازون است.
@VahidHeadline

🔸یک کشیش ۳۹ ساله اهل موزامبیک که تلاش کرد با تقلید از آن‌چه در انجیل متی آمده مثل عیسی مسیح ۴۰ روز روزه بگیرد، پس از انتقال به بیمارستان درگذشت.
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=129053

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.