• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل 27538امروز 0
1

‌🔸در ادامه ثبت رکوردهای جدید، …

  • کد خبر : 128853
  • 27 بهمن 1401 - 18:00
‌🔸در ادامه ثبت رکوردهای جدید،  …

    ‌🔸در ادامه ثبت رکوردهای جدید، قیمت هر دلار آمریکا در بازار آزاد ایران در روز پنج‌شنبه، ۲۷ بهمن‌ماه، به ۴۷ هزار و ۵۸۰ تومان رسید. بر اساس گزارش وب‌سایت‌های غیررسمی که بهای ارزهای خارجی در ایران را ثبت می‌کنند، نرخ برابری پوند بریتانیا نیز در روز پنج‌شنبه به ۵۷ هزار و ۴۰۰ تومان […]

 

‌🔸در ادامه ثبت رکوردهای جدید،  … 528113001676557802

 

‌🔸در ادامه ثبت رکوردهای جدید، قیمت هر دلار آمریکا در بازار آزاد ایران در روز پنج‌شنبه، ۲۷ بهمن‌ماه، به ۴۷ هزار و ۵۸۰ تومان رسید.
بر اساس گزارش وب‌سایت‌های غیررسمی که بهای ارزهای خارجی در ایران را ثبت می‌کنند، نرخ برابری پوند بریتانیا نیز در روز پنج‌شنبه به ۵۷ هزار و ۴۰۰ تومان رسید، و هر یورو با قیمت ۵۱ هزار و ۱۵ تومان معامله شد.
@VahidHeadline

🔸سازمان حقوق بشری هه‌نگاو در خبری فوری اعلام کرد نیروهای حکومتی در ساعات اولیه بامداد روز چهارشنبه به منزل شهروندان در بوکان هجوم برده و بیش از ۱۰ شهروند را ربوده‌اند.
هه‌نگاو در روزهای گذشته هم از بازداشت شهروندانی در شهرهای کُردنشین ایران مانند مریوان و سنندج و بی‌اطلاعی از وضعیت آنان خبر داده بود.
@VahidOOnLine

🔸در حالی که انتشار خبر عفو بسیاری از بازداشتی‌های اعتراضات اخیر ادامه دارد، شورای صنفی دانشجویان ایران از ادامه «احضار، اخراج و تعلیق» شماری دیگر از دانشجویان در پی اعتراضات اخیر خبر می‌دهد.
به گزارش کانال تلگرامی شوراهای صنفی دانشجویان ایران، احضار تلفنی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس به دفتر پیگیری وزارت اطلاعات در روزهای اخیر به «امری معمول» تبدیل شده است:
@VahidHeadline

🔸وزارت خارجه ایالات متحده اعلام کرد، سیف العدل، اسلام‌گرای مصری که در ایران به‌سرمی‌برد، پس از کشته شدن ایمن الظواهری در مرداد ماه گذشته رهبری گروه القاعده را عهده‌دار شده است.
یکی از سخنگوهای وزارت خارجه ایالات متحده گفت: «ارزیابی ما با ارزیابی سازمان ملل متحد مبنی بر این که سیف العدل، رهبر جدید القاعده، در ایران به‌سرمی‌برد، همخوانی دارد.»
@VahidHeadline

🔸ایسنا، گزارش داد که علی دایی، ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایران، به خاطر ممنوع الخروجی نمی‌تواند در مراسم جوایز بهترین‌های فیفا شرکت کند.
ایسنا نوشت فدراسیون جهانی فوتبال چند روز قبل به‌طور رسمی از علی دایی دعوت کرد تا در مراسم اهدای جوایز برترین‌های سال فیفا شرکت کند.
@VahidHeadline

🔸ژنرال مایکل کوریلا، فرمانده ستاد فرماندهی نظامی مرکزی آمریکا (سنتکام) در بیانیه‌ای گفت، اقدام ایران در ارسال سلاح به یمن نقض قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل درباره صلح در این کشور جنگ زده‌ است.
او اضافه کرده است: «حکومت ایران همچنان بزرگترین عامل بی‌ثباتی در خاورمیانه است.»
@VahidHeadline

🔸پلیس ترکیه روز چهارشنبه اعلام کرد که ۷۸ نفر را به اتهام «ایجاد ترس و وحشت از طریق انتشار پست‌های تحریک‌آمیز» درباره زلزله مهیب این کشور در شبکه‌های اجتماعی بازداشت کرده است.
شماره قربانیان زلزله ده روز پیش در جنوب ترکیه و شمال سوریه به بیش از ۴۱ هزار نفر رسیده است.
@VahidHeadline
هشت کانال تلویزیونی ترکیه شامگاه چهارشنبه تا بامداد پنج‌شنبه بیش از ۱۱۵ میلیارد لیر، معادل بیش از شش میلیارد و یک‌صد میلیون دلار آمریکا، برای کمک به زلزله‌زدگان این کشور گردآوری کردند.
در این برنامه هم‌یاری با عنوان «یک‌صدا برای ترکیه»، برجسته‌ترین و محبوب‌ترین چهره‌های ترکیه، شامل بازیگران و ورزشکاران، ساعت‌ها به تلفن‌های مردم برای اهدای پول پاسخ می‌دادند.
@VahidHeadline

🔸بعد از ۱۶ سال که شرکت‌های هوایی اسرائیل با درخواست نهادهای امنیتی کشورشان از پرواز به ترکیه خودداری کردند، نخستین پرواز یک شرکت اسرائیلی از تل‌آویو به مقصد استانبول روز پنج‌شنبه، ۲۷ بهمن، از فرودگاه بن‌گوریون برخاست.
@VahidHeadline

🔸دولت سوئیس اعلام کرد بر اساس نتایج بررسی‌هایی که توسط وزارت دادگستری این کشور انجام شده است مصادره دارایی‌های خصوصی و مسدودشده روسیه ناقض قانون اساسی سوئیس و حاکمیت قانون است.
@VahidHeadline

🔸راکل ولش هنرپیشه قدیمی که اغلب از او به عنوان کسی یاد می‌شود که راه را برای قهرمانان زن در فیلم‌های پرماجرای امروزی هالیوود همواره کرد در ۸۲ سالگی درگذشته است.
📷 @VahidHeadline

🔸میراث هاگوارتز، بازی ویدئویی که از دنیای جادوگری جی‌کی‌رولینگ اقتباس شده است در میان بحث‌و‌گفتگو‌های فراوان اینترنتی به بازار عرضه شده است.
این بازی نقش‌آفرینی جهان‌ باز مدت‌ها در صدر آرزو‌های طرفداران هری پاتر بوده است.
به دلیل اظهار‌نظر‌های عمومی جی کی رولینگ دربارهٔ افراد تراجنسیتی، گروهی از افراد درخواست بایکوت و تحریم این بازی را داده‌اند.
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=128853

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.