• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

#الو با گذشت ۶۹ روز از دستگیری …

  • کد خبر : 128833
  • 27 بهمن 1401 - 0:30
#الو با گذشت ۶۹ روز از دستگیری …

    #الو با گذشت ۶۹ روز از دستگیری دوست عزیزمان #هادی_میرزایی (عباس) در تاریخ ۱۹ آذر در خیابان ستارخان هنوز وضعیتش در ابهام قرار دارد و امکان هرگونه حکم سنگین ناعادلانه  برای این هنرمند نخبه وجود دارد. او دانش آموخته برق قدرت دانشگاه بهشتی و کارشناسی ارشد موسیقی از دانشگاه هنر است و به […]

 

#الو با گذشت ۶۹ روز از دستگیری … 009632001676494803

 

#الو با گذشت ۶۹ روز از دستگیری دوست عزیزمان #هادی_میرزایی (عباس) در تاریخ ۱۹ آذر در خیابان ستارخان هنوز وضعیتش در ابهام قرار دارد و امکان هرگونه حکم سنگین ناعادلانه  برای این هنرمند نخبه وجود دارد.

او دانش آموخته برق قدرت دانشگاه بهشتی و کارشناسی ارشد موسیقی از دانشگاه هنر است و به عنوان یکی از خبره‌ترین کارشناسان تمبر و اسکناس  ایران فعالیت می‌کند که ۵ کتاب نیز در این زمینه به چاپ رسانیده است.

هادی که ۱۴ روز اول در انفرادی ۱ الف با تهدید به اعدام  از طرف بازجوها بوده و اکنون در زندان تهران بزرگ حبس است، هفته گذشته در یک شبه دادگاه کوتاه به ریاست قاضی صلواتی با اتهام جاسوسی بخاطر فیلمبرداری در خیابان مواجه شده. این درحالیست که او هیچگونه ارسال تصاویر به فرد دیگری را نداشته و فقط در خیابان (نه یک مکان امنیتی) اقدام به ضبط تصویر کرده. همچنین علیرغم تعیین قرار وثیقه قبول نمی‌کنند.

هادی گیاه‌خوار بوده و در زندان بدلیل عدم وجود شرایط مناسب با کاهش وزن روبرو شده. همچنین مادرش بدلیل فشارهای ناشی از هجوم ماموران به منزل، بازجویی و بلاتکلیفی پرونده دچار بیماری قلبی و عصبی شده است.

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=128833

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.