• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0

‌🔸فاطمه سپهری، یکی از امضاکنند …

  • کد خبر : 128839
  • 27 بهمن 1401 - 1:00
‌🔸فاطمه سپهری، یکی از امضاکنند …

    ‌🔸فاطمه سپهری، یکی از امضاکنندگان نامه درخواست کناره‌گیری آیت‌الله علی خامنه‌ای از قدرت، در متنی با اعتراض به حکم زندان و روند دادگاه خود خطاب به مقام‌های حکومت، که آنان را «مسئولین بی‌مسئولیت کشور» توصیف کرده، درباره وضعیت بحرانی ایران هشدار داده است. خانم سپهری، در متنی که در توییتر برادرش همرسانی شده، […]

 

‌🔸فاطمه سپهری، یکی از امضاکنند … 583107001676496602

 

‌🔸فاطمه سپهری، یکی از امضاکنندگان نامه درخواست کناره‌گیری آیت‌الله علی خامنه‌ای از قدرت، در متنی با اعتراض به حکم زندان و روند دادگاه خود خطاب به مقام‌های حکومت، که آنان را «مسئولین بی‌مسئولیت کشور» توصیف کرده، درباره وضعیت بحرانی ایران هشدار داده است.
خانم سپهری، در متنی که در توییتر برادرش همرسانی شده، گفته: «من در اینجا به هشدار می‌دهم که من و میلیون‌ها نفر دیگر قبل از اینکه مخالف این نظام محسوب شویم حاصل عملکرد شما هستیم.»
او با توصیف دوران حکومت کنونی ایران به عنوان «۴۴ سال در رنج و غم و اندوه و عملکرد ظالمانه» گفته است مردم ایران از « اختلاس، تجاوز، حیف و میل بیت المال، سوء مدیریت های متعدد، جنگ افروزی و ناآرامی در جهان و کشور و هزاران جنایت دیگر به ستوه» آمده‌اند.
تاکید زندانیان سیاسی و «خانواده‌های دادخواه» در ایران بر مبارزه برای عدالت:
@VahidHeadli

🔸امیر رئیسیان از وکلای توماج صالحی در توئیتر نوشته: «وقت رسیدگی دادگاه هنوز تعیین نشده، پرونده کاملا خوانده شده و آماده برگزاری دادگاه هستیم. در این مدت، توماج ملاقات هفتگی با پدرش داشته و نیز دو ملاقات کوتاه با وکیل.»
او همچنین نوشته: «امروز اما ملاقات مفصلی با ایشان داشتم. خوشبختانه روحیه و انرژی ستودنی و فوق‌العاده‌ای دارد.»
@VahidHeadli

🔸میخائیل اولیانوف در واکنش به موضع اخیر چین درباره برجام در توئیتی نوشت: «بدون شک چین به برجام پایبند است. پرسش این است که آمریکا و سه کشور اروپایی تا چه اندازه به احیای توافق هسته‌ای و حفظ پیمان منع اشاعه تسلیحات هسته‌ای متعهد هستند».
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین با بیان این‌که این موضوع «امروز یک علامت سوال بزرگ است»، این ادعا را مطرح کرد که «به نظر می‌رسد آنان [آمریکا و قدرت‌های اروپایی] یک برنامه پنهانی دارند».
@VahidHeadli

🔸شبکه خبری «ان‌بی‌سی» به نقل از چهار منبع مطلع گزارش داد که مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا در مورد احتمال مبادله زندانیان با میانجی‌گری قطر و بریتانیا ادامه دارد.
به گفته این منابع، مذاکرات پیشرفت کرده ولی دو طرف هنوز به توافق نهایی نرسیده‌اند.
در حال حاضر حداقل سه شهروند ايرانی- آمریکایی و تعداد نامعلومی از ایرانی‌های دارای اقامت دائم آمریکا در ایران زندانی هستند.
@VahidHeadli

🔸حسین ماهینی، مدافع پیشین تیم ملی . پرسپولیس در پستی در صفحه اینستاگرامش خبر از عفو قضایی همسرش، انیس محمدی داد. او نوشته: «یکشنبه شیرزنم عفو شد»
پس از خیزش انقلابی مردم در ایران این مدافع به دلیل اظهاراتش در توئیتر مدتی بازداشت بود.
@VahidOOnLi
مژگان ایلانلو، نویسنده، مستندساز و عضو انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند که روز ۲۵ مهر بازداشت شده بود آزاد شد.
@VahidHeadli
آزادشدگانی دیگر: @bahmanshafa

🔸اتحادیه اروپا تحریم‌های جدیدی علیه ایران به‌دلیل ارسال پهپادهای انتحاری به روسیه برای هدف قرار دادن تاسیسات غیرنظامی و مناطق مسکونی اوکراین اعمال می‌کند.
بر اساس بسته جدید تحریم‌ها که‌ در سایت شورای اروپایی منتشر شد، هفت نهاد مرتبط با سپاه پاسداران ایران به فهرست تحریم‌های «رژیم کالاهای با کاربرد دوگانه» اضافه می‌شود.
@VahidHeadli

🔸یحیی رحیم صفوی، مشاور عالی علی خامنه‌ای، که در کارگاه «مهارت‌افزایی نهضت خاطره‌گویی» در دافوس سپاه سخن می‌گفت، اظهار داشت: «در جنگ رسانه‌ای و فضای مجازی نه‌تنها عقب هستیم، بلکه شکست خوردیم».
اظهارات او پس از سخنان مشابه حسین طائب، مشاور فرمانده کل سپاه، صورت می‌گیرد که روز ۲۴ بهمن گفته بود: «اینترنت دست دشمن است، لذا مجبوریم محدودش کنیم که دشمن در جنگ ترکیبی موفق نباشد».
@VahidHeadli

🔸شبکه خبری «سی‌بی‌سی» کانادا اعلام کرد که تحقیقات این رسانه نشان می‌دهد سه تاجر متهم به همکاری با جمهوری اسلامی ایران در کانادا زندگی می‌کنند.
این افراد متهم به پنهان کردن صدها میلیون دلار کمک به جمهوری اسلامی برای دور زدن تحریم‌های آمریکا هستند. شبکه خبری سی‌بی‌سی، آن‌ها را تاجرانی فعال در کانادا معرفی کرده که خود را به عنوان رهبران بازار املاک و مستغلات تبلیغ می‌کنند.
@VahidHeadli

🔸رسانه‌های خبری گزارش‌هایی را درباره علاقه جم نجفی، میلیاردر ایرانی آمریکایی، برای خرید تیم فوتبال «تاتنهام هاتسپور» انگلیس منتشر کردند.
به گفته این منابع، شرکت «ام‌اس‌پی اسپورتس کپیتال» به رهبری جم نجفی، پیشنهادی به ارزش ۳.۷۵ میلیارد دلار به صاحبان کنونی تاتنهام ارائه کرده است. این تیم فوتبال انگلیسی هنوز به این خبر واکنشی نشانه نداده است.
@VahidHeadli

📡 @VahidOnli

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=128839

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.