• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

‌‌🔸دولت بریتانیا روز دوشنبه با …

  • کد خبر : 128696
  • 25 بهمن 1401 - 1:30
‌‌🔸دولت بریتانیا روز دوشنبه با …

    ‌‌🔸دولت بریتانیا روز دوشنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد سلاح‌های توقیف‌شده جمهوری اسلامی ایران توسط نیروی دریایی بریتانیا را به عنوان مدرک نقض قطعنامه شورای امنیت از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به سازمان ملل ارائه کرده است. @VahidHeadli 🔸دریا صفایی، نماینده ایرانی‌تبار پارلمان بلژیک، از ایرانیان خواست که روز دوشنبه ۲۰ فوریه […]

 

‌‌🔸دولت بریتانیا روز دوشنبه با … 153804001676325603

 

‌‌🔸دولت بریتانیا روز دوشنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد سلاح‌های توقیف‌شده جمهوری اسلامی ایران توسط نیروی دریایی بریتانیا را به عنوان مدرک نقض قطعنامه شورای امنیت از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به سازمان ملل ارائه کرده است.
@VahidHeadli

🔸دریا صفایی، نماینده ایرانی‌تبار پارلمان بلژیک، از ایرانیان خواست که روز دوشنبه ۲۰ فوریه (اول اسفند) در بروکسل مقابل ساختمان شورای اروپا تجمع و از قرارگرفتن سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی در اتحادیه اروپا حمایت کنند. او نوشت: «این بار هدف قلب دشمن است»
@VahidOOnLi

🔸مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران و رئیس پیشین سازمان اطلاعات این نهاد نظامی درباره تداوم مسدودسازی دسترسی کاربران داخل ایران به پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی خارجی گفت که «امروز توپخانه ما رسانه است و دست دشمن است».
حسین طائب با بیان این‌که امروز دیگر «بمباران هوایی و موشکی نداریم» و در عوض «جنگ ترکیبی» در جریان است، افزود: «اینترنت دست دشمن است، لذا مجبوریم محدودش کنیم که دشمن در جنگ ترکیبی موفق نباشد».
@VahidHeadli

🔸خبرگزاری رویترز به نقل از منابع آگاه گزارش داد که ونزوئلا برای ساخت دو نفتکش با یک شرکت ایرانی قرارداد می‌بندد. البته تلاش ونزوئلا برای تقويت ناوگان کشتیرانی خود به‌دلیل تعویق در پرداخت مبلغ مورد توافق و مشکلات دیگر نظیر ثبت نفتکش‌ها با دشواری‌های فراوانی روبرو است.
بر اساس اسناد درونی شرکت نفت دولتی ونزوئلا، قیمت هر یک از این دو نفتکش افرامکس که قرار است «ایندیا اورکیا» و «ایندیا مارا» نامگذاری شوند حدود ۳۴ میلیون دلار خواهد بود.
@VahidHeadli

🔸قوه قضاییه جمهوری اسلامی رضا خندان، فعال مدنی و همسر نسرین ستوده، را برای گذراندن حکم شش سال زندان احضار کرد.
محمد مقیمی، وکیل رضا خندان از این اقدام دستگاه قضایی جمهوری اسلامی با عنوان «ادامه فشار بر فعالان مدنی با وجود تظاهر به عفو زندانیان سیاسی» نام برده است.
@VahidHeadli

🔸جمعی از اعضای کتابخانه ملی ایران در بیانیه‌ای به احکام تعلیق زنان عضو کتابخانه ملی اعتراض کرده‌اند.
کتابخانه ملی اخیرا عضویت چندین زن را به دلیل تخطی از حجاب اجباری معلق کرده است.
گفته شده سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از طریق پیامکی تعلیق عضویت را به آنها اطلاع داده است.
@VahidHeadli

🔸براساس گزارش سالانه یک گروه رصد اینترنت مستقر در هلند، منطقه جامو و کشمیر و سپس کشورهای ایران، هند و روسیه در سال ۲۰۲۲ «فلج‌کننده‌ترین» سانسور اینترنت را تحمیل کردند.
گروه «سرف‌شارک» تاکید کرده که بیشترین قطعی اینترنت در ایالت جامو و کشمیر در هند ثبت شد. در این منطقه مورد مناقشه، تنش سیاسی و قومی بسیار بالاست.
سرف‌شارک گفته است به‌دنبال اعتراضات پس از مرگ مهسا امینی در هفته آخر شهریور امسال، اختلالات اینترنتی در ایران گسترش یافت، ارائه خدمات اینترنتی محدود شد و دو شبکه پیام‌رسان اینستاگرام و واتس‌اپ همچنان مسدود هستند.
بر اساس این گزارش، ۱۴ درصد از کل سانسور اینترنت جهان در سال ۲۰۲۲ مربوط به ایران بوده است. این میزان بیش از افغانستان از زمان بازگشت طالبان به قدرت بوده است.
@VahidHeadli

🔸چند روز پس از استعفای دولت مولداوی، رئیس جمهور مولداوی روسیه را به مداخله سیاسی در این کشور متهم کرد.
@VahidHeadli

🔸دبیرکل ناتو گفت که گلوله‌باران سنگین شهر باخموت در شرق اوکراین ممکن است آغاز یک تهاجم اساسی از سوی ارتش روسیه در آستانه سالگرد جنگ در اوکراین باشد.
@VahidHeadli

📡 @VahidOnli

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=128696

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.