نماد سایت خبرکده

‌🔸قیمت هر دلار آمریکا در بازار …

‌🔸قیمت هر دلار آمریکا در بازار … 581532001676383204

 

 

‌🔸قیمت هر دلار آمریکا در بازار آزاد ایران بار دیگر به ۴۵ هزار و ۸۵۰ تومان هم رسید. این در حالی است که رئیس بانک مرکزی این قیمت را عددسازی می‌خواند و از یک «جریان قیمت ساز» سخن می‌گوید.
گزارش‌ها حاکی است که هر سکه به قیمت ۲۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله می‌‌شود. سکه طرح قدیم نیز۲۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فروخته شد و بهای هر قطعه نیم‌سکه نیز ۱۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان شد.
@VahidHadlin

🔸نرگس منصوری، از امضاکنندگان بیانیه چهارده کنشگر زن برای استعفای علی خامنه‌‌ای با ارسال پیامی صوتی از زندان اوین گفت که در اعتراض به «عملکرد ضد بشری جمهوری اسلامی» از روز نهم بهمن ماه اعتصاب غذا کرده است.
خانم منصوری در این پیام صوتی افزود که اعتصاب غذای خود را با وجود بیماری‌های حاد و مزمن به خاطر«ممنوع‌الملاقات و محروم شدن از دیدار تنها فرزندش»، «تهدید به اعدام از سوی اطلاعات سپاه»، «خشونت مرگبار بازجویان وزارت اطلاعات» و اقدامات مقام‌های زندان اوین در جهت «پروژه مجنون‌سازی زندانیان سیاسی» در زندان اوین آغاز کرده است.
@VahidHadlin

🔸ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران، در رأس هیئتی بلندپایه برای دیدار با شی جینگ‌پین، رئیس جمهور چین، وارد پکن شد و مورد استقبال وزیر فرهنگ و گردشگری این کشور قرار گرفت.
سفر سه روزه آقای رئیسی به چین، اولین سفر رسمی یک رئیس جمهور ایران از این کشور شرق آسیا طی ۲۰ سال اخیر است.
@VahidHadlin
به گزارش منابع خبری ایران، رئیس جمهوری چین در محل کنگره ملی خلق چین از هیئت ایرانی استقبال رسمی به عمل آورد.
خبرگزاری ایرنا گفته است بیست سند همکاری بین دو طرف امضا شده است. پیشتر مقامات ایران گفته بودند هدف اصلی این سفر مذاکره درباره تسریع روند اجرای توافقنامه ۲۵ ساله بین دو کشور است که محتوای آن فاش نشده است.
@VahidHadlin

🔸دولت استرالیا اعلام کرده عملیات جمهوری اسلامی در جاسوسی از یک شهروند ایرانی-استرالیایی ساکن این کشور را خنثی کرده است؛ این شهروند دو تابعیتی در تظاهرات پس از کشته شدن مهسا امینی در استرالیا شرکت کرده بود.
@VahidHadlin

🔸نزدیک به چهار ماه پس از حادثه تیراندازی در حرم شاهچراغ در شیراز، یک مقام وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی از دستگیری ۴۲ نفر به عنوان «اعضای شبکه پشتیبانی» در این حادثه خبر داد.
یکی از مدیران معاونت ضدتروریسم وزارت اطلاعات که خبرگزاری تسنیم از او به اسم «خیراندیش» یاد کرده در این باره گفت: «پس از حادثه تروریستی حرم شاهچراغ… بلافاصله ۴۲ نفر از اعضای شبکه‌ای که فقط این حادثه را پشتیبانی می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.»
@VahidHadlin

🔸براساس ابلاغ سازمان توسعه تجارت به گمرگ ایران، از اول اسفند امسال ورود آیفون ۱۴ و مدل‌های بعد از آن به‌عنوان کالای همراه مسافر و یا از طریق پست ممنوع اعلام شده است.
@VahidHadlin

🔸براساس گزارشها از تهران انفجار یک کپسول گاز در ساختمان نیمه کاره در منطقه پارک وی تهران منجر به مرگ ۴ نفر شد.
@VahidHadlin

🔸در نهمین روز وقوع زمین‌لرزه‌ای که «فاجعۀ قرن» برای غرب آسیا نام گرفته است، ترکیه ضمن صدور حکم بازداشت چندین انبوه‌ساز دیگر خبر داد که نوسازی ۱۰ استان آسیب‌دیده را از اواخر ماه جاری میلادی آغاز می‌کند.
شمار قربانیان زلزله در ترکیه از ۳۱ هزار نفر فراتر رفته است.
تاکنون حکم جلب ۱۵۵ انبوه‌ساز مسکن صادر شده و ۷۸ تن از آن‌‌ها در بازداشت هستند.
وزیر محیط زیست و شهرسازی ترکیه، روز یکشنبه گفته بود ۲۴ هزار و ۹۲۱ ساختمان از میان ۱۷۰ هزار ساختمان منهدم شده است. بسیاری از ساختمان‌ها نوساز و محل زندگی مردم طبقۀ متوسط بوده‌اند.
@VahidHadlin

🔸آمریکا اعلام کرد که حس‌گر‌های یک بالون سرنگون شده چینی را در آبهای اقیانوس یافته و بررسی درباره ماموریت آن‌ را آغاز کرده است.
هم‌زمان، سخنگوی کاخ سفید گفت سه پرنده ناشناس دیگر که ساقط شدند، اجسام ارسالی از سوی «آدم مریخی‌ها» نبوده‌اند.
مقامات نظامی آمریکا بامداد سه‌شنبه ۲۵ بهمن خبر دادند که بخش‌های قابل توجهی از بالون، شامل حس‌گرهای کلیدی و قطعات الکترونیک آن را یافته‌اند.
@VahidHadlin

🔸نیکی هیلی، فرماندار سابق کارولینای جنوبی و سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل، روز سه شنبه نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ اعلام کرد و اولین رقیب اصلی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق برای نامزدی‌ جمهوری‌خواهان در سال ۲۰۲۴ شد.
@VahidHadlin

📡 @VahidOnlin

خروج از نسخه موبایل