• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

‌🔸دادسرای ارومیه در کیفرخواستی …

  • کد خبر : 128645
  • 24 بهمن 1401 - 9:00
‌🔸دادسرای ارومیه در کیفرخواستی …

    ‌🔸دادسرای ارومیه در کیفرخواستی که برای فرهاد و فرزاد طه‌زاده صادر کرده این دو برادر بازداشت شده در جریان اعتراضات شهر اشنویه را به «محاربه» و «افساد فی‌الارض» متهم کرده است. پیشتر هیمن شاهی از دیگر معترضان شهر اشنویه در پرونده‌ای مشترک به همین موارد متهم شده است. @VahidHadlin 🔸روزنامه لس آنجلس تایمز […]

 

‌🔸دادسرای ارومیه در کیفرخواستی … 404270001676266203

 

‌🔸دادسرای ارومیه در کیفرخواستی که برای فرهاد و فرزاد طه‌زاده صادر کرده این دو برادر بازداشت شده در جریان اعتراضات شهر اشنویه را به «محاربه» و «افساد فی‌الارض» متهم کرده است. پیشتر هیمن شاهی از دیگر معترضان شهر اشنویه در پرونده‌ای مشترک به همین موارد متهم شده است.
@VahidHadlin

🔸روزنامه لس آنجلس تایمز یک روز پس از گردهمایی پرشمار ایرانیان مقیم آمریکا در مقابل سالن شهرداری این شهر گزارش داد که بر اساس برآوردها جمعیتی ۸۰ هزار نفری از مخالفان جمهوری اسلامی در این راهپیمایی حضور داشتند.
به نوشته این رسانه آمریکایی، گزارش‌ها حاکی است که تجمع همبستگی روز شنبه با معترضان داخل ایران، در نوع خود بزرگ‌ترین گردهمایی در ایالات متحده تا به امروز بوده است.
@VahidHadlin

🔸بیش از ۳۵۰ فعال سیاسی و مدنی روز یکشنبه ٢٣ بهمن‌ماه با انتشار بیانیه‌ای مشترک، حمایت خود را از برنامه «سه مرحله‌ای میرحسین موسوی برای گذار دموکراتیک» اعلام کردند.
امضاکنندگان بیانیه ضمن اشاره‌ای کوتاه به تاریخچه جمهوری اسلامی از جمله «آغاز پر خشونت دهه ۶۰، فضای تنفسی پس از جنگ و دوره گشایش اقتصادی برای خودی‌ها، فصل امید به اصلاحات، دهه غارت منابع و تهدید منافع ملی با شعار مهرورزی، دوره عدم اعتدال و بی‌تدبیری، و نهایتا یک ساحتی شدن ارکان حکومت» تصریح کرده‌اند با توجه به «بیداری اجتماعی کنونی» و «یاس جامعه از اصلاح در چارچوب ساختار» ملت ایران باید سرنوشت خود را رقم بزند.
@VahidHadlin

🔸پس از انتقادات گسترده از عدم شفافیت در فروش اموال دولتی در طرح موسوم به «مولدسازی دارایی‌های دولت»، وزیر اقتصاد و امور دارایی ایران از راه‌اندازی سامانه «هیات مولدسازی» برای شفاف شدن تصمیمات این هیات خبر داد.
بر اساس فهرستی که در این سایت منتشر شده، اموال دولتی‌ از زمین ۵.۵ میلیون متر مربعی گرفته تا ساختمان‌های سازمان دامپزشکی و انبارها برای فروش گذاشته شده است.
@VahidHadlin

🔸در ادامه مسمومیت‌های سریالی دانش‌آموزان در قم، دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد ۳۷ نفر «با علائم مشکوک به مسمومیت» به «مراکز درمانی» منتقل شدند.
@VahidHadlin

🔸سه عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای به جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا، از او خواستند تا در هر سیاستی که آمریکا در قبال ایران اتخاد می‌کند، همزمان عراق را به عنوان یک کشور متکی به ایران در نظر داشته باشد.
آنها گفتند زمان آن رسیده است که دولت آمریکا به روشنی به عراق عواقب همسویی با حکومت ایران را اعلام کند.
@VahidHadlin

🔸آمارهای جدید بانک مرکزی از جهش چشمگیر بدهی شرکت‌های دولتی به نظام بانکی کشور و اوج‌گیری نقدینگی خبر می‌دهد.
بر اساس گزارشی که بانک مرکزی ایران منتشر کرد، بدهی شرکت‌های دولتی به نظام بانکی کشور در هشت ماهه امسال نسبت به دور مشابه پارسال، ۷۷.۵ درصد رشد کرده است.
@VahidHadlin

🔸شمار قربانیان زمین‌لرزه ترکیه و سوریه در روز یکشنبه از مرز ۳۰ هزار نفر فراتر رفت.
مقامات ترکیه اعلام کردند که تاکنون ۱۰۰ نفر را در رابطه با احداث ساختمان‌های «بی‌کیفیت» بازداشت کرده‌اند.
@VahidHadlin
در حالیکه امدادرسانی به زلزله‌زدگان سوریه باعث انتقادهای وسیع شده، مدیر امدادرسانی سازمان ملل گفت جامعه جهانی زلزله‌زدگان شمال غربی سوریه را به حال خود رها کرده است.
@VahidHadlin

🔸سخنگوی طالبان می‌گوید رسانه‌هایی که «خبرهای منفی» نشر می‌کنند اجازه فعالیت ندارند.
@VahidAfLin

🔸هم‌زمان با نشست هیئت دولت اسرائیل برای بررسی واکنش این کشور به «عملیات تروریستی فلسطینی»، وزیر امنیت ملی این کشور گفت که او بر لزوم اجرای عملیات گسترده نظامی و امنیتی در شرق اورشلیم «اصرار دارد».
@VahidHadlin

📡 @VahidOnlin

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=128645

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.