• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

‌🔸یک روز بعد از جشن‌های حکومتی …

  • کد خبر : 128612
  • 23 بهمن 1401 - 21:30
‌🔸یک روز بعد از جشن‌های حکومتی …

    ‌🔸یک روز بعد از جشن‌های حکومتی ۲۲ بهمن و در ادامه سیر نزولی ارزش پول ملی ایران، ارزش هر دلار آمریکا روز یکشنبه ٢٣ بهمن‌ماه به ۴۶ هزار تومان رسید و رکورد تازه‌ای ثبت کرد. @VahidHeadline 🔸مناطق گسترده‌ای در غرب، مرکز و شرق تهران از جمله شهر زیبا، باغ فیض، شهران، نواب، ولیعصر، […]

 

‌🔸یک روز بعد از جشن‌های حکومتی … 330204001676224802

 

‌🔸یک روز بعد از جشن‌های حکومتی ۲۲ بهمن و در ادامه سیر نزولی ارزش پول ملی ایران، ارزش هر دلار آمریکا روز یکشنبه ٢٣ بهمن‌ماه به ۴۶ هزار تومان رسید و رکورد تازه‌ای ثبت کرد.
@VahidHeadline

🔸مناطق گسترده‌ای در غرب، مرکز و شرق تهران از جمله شهر زیبا، باغ فیض، شهران، نواب، ولیعصر، تهرانپارس، شهرک چیتگر، شهرک باقری و همچنین کرج، مشهد و دیگر شهرهای ایران، شامگاه شنبه ۲۲ بهمن ماه شاهد شعارهای شبانه و ضد حکومتی بودند.
@VahidHeadline

🔸تظاهرات بزرگ واشینگتن‌دی‌سی با حضور مسیح علی‌نژاد، حامد اسماعیلیون، نازنین بنیادی و شماری از چهره‌های برجسته فرهنگی و هنری مخالف جمهوری اسلامی برگزار شد.
تجمع بزرگ لس‌آنجلس با حضور شاهزاده رضا پهلوی و چهره‌های سرشناس ایرانی دیگر برگزار شد.
ایرانیان و کنشگران کانادا در تورنتو، ونکوور، مونترال، کلگری، هلیفکس با برپایی راهپیمایی خواستار همبستگی برای سرنگونی جمهوری اسلامی شدند.
@VahidOOnLine

🔸با گذشت چندین ماه از توقف مذاکرات هسته‌ای ایران با آمریکا و طرف‌های اروپایی برای احیای احتمالی برجام، مذاکره‌کننده ارشد هسته‌ای جمهوری اسلامی مدعی است که گفت‌وگوها کماکان «استمرار دارد».
علی باقری کنی، معاون وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران که به لبنان سفر کرده بود، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی المنار، وابسته به حزب‌الله، گفت: «سرعت مذاکرات ممکن است کم و زیاد شده باشد».
@VahidHeadline

🔸دو ماه پس از بیانیه جنجالی چین و کشورهای عربی منطقه خلیج فارس درباره جزایر سه‌گانه که با اعتراض تهران مواجه شد، ابراهیم رئیسی به پکن سفر می‌کند.
وزارت خارجه چین اعلام کرد که رئیسی به دعوت شی جین‌پینگ، رئیس‌جمهور چین، از سه‌شنبه تا پنج‌شنبه آینده به چین سفر خواهد کرد.
جمهوری اسلامی در سال‌های اخیر، به‌ویژه پس از خروج آمریکا از برجام، تلاش کرده به چین و روسیه بیش از گذشته نزدیک شود. این در حالی است که ابراهیم رئیسی در سخنرانی ۲۲ بهمن ادعا کرد «نه شرقی نه غربی همچنان شعار ماست».
@VahidHeadline

🔸عباس صادقی، پدر سهند و الوند صادقی، از جان‌باختگان هواپیمای اوکراینی، در ویدیویی خبر داد که تعداد زیادی از خانواده‌ها شکایت خود را از دادگاه نظامی تهران پس گرفته و باور دارند این دادگاه نه توانایی، نه صلاحیت و نه اراده رسیدگی مستقل به این پرونده را دارد.
@VahidOOnLine

🔸زینب موسوی، ملقب به «امپراتور کوزکو»، کمدین ایرانی برای اجرای حکم راهی زندان شده است. او به دو سال حبس محکوم شده است.
@VahidHeadline

🔸خبرگزاری فارس باردیگر خواستار برخورد با مولوی عبدالحمید شد؛ این بار به دلیل حمایت از بیانیه موسوی
@VahidHeadline

🔸درحالی‌که سینماگران در اعتراض به سرکوب خونین مردم و به‌خصوص کودکان اعلام کرده‌اند در چهل و یکمین جشنواره حکومتی فیلم فجر شرکت نمی‌کنند، محمدرضا شهیدی‌فرد مجری مراسم اختتامیه این جشنواره گفت: «خیلی طول نمی‌کشد برمی‌گردند. آن‌ها به استراحت نیاز داشتند. روش استراحت هر کسی فرق دارد.»
@VahidHeadline

🔸با بارش مجدد برف، ترافیک در بعضی مناطق تهران عمدتا در مناطق شمالی پایتخت قفل شده است؛ در بعضی مناطق ترافیک بطور کامل مختل شده بود.
پلیس راهور تهران به شهروندان توصیه کرده اگر کار ضروری ندارند «از منزل خارج نشوند.».
@VahidHeadline

🔸تیم ملی هاکی داخل سالن ایران با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل آمریکا، روی سکوی سوم جام جهانی ایستاد.
این مسابقات در آفریقای جنوبی برگزار شد.
@VahidHeadline

🔸آمار کشته‌شدگان زلزله‌های روز دوشنبه گذشته در ترکیه و سوریه به ۳۰ هزار نفر نزدیک شده است.
@VahidHeadline

🔸ده‌ها هزار اسرائیلی روز شنبه برای ششمین هفته متمادی در اعتراض به برنامه «اصلاحات قضایی» دولت راست‌گرای بنیامین نتانیاهو تظاهرات برگزار کردند.
منتقدان با هشدار نسبت به «تهدید دموکراسی» در کشور می‌گویند طرح‌های دولت جدید اسرائیل برای اصلاحات در قوه قضائیه این کشور کنترل دولت بر تعیین قضات و سایر مقام‌های دستگاه قضایی را افزایش و اختیارات دیوان عالی در زمینه لغو مصوبات و یا صدور حکم علیه اقدامات دولت را محدود خواهد کرد.
@VahidHeadline
جو بایدن در نخستین اظهارنظر دربارهٔ بحث عمیق دو ماه اخیر در اسرائیل در مورد تغییرات دولتی در قوه قضاییه این کشور، خواهان آن شد که این اصلاحات قضایی ضمن «اجماع» انجام شود.
@VahidHeadline

🔸هم‌زمان با اعلام آمادگی روسیه برای مذاکرات «بدون پیش‌شرط» با اوکراین، گروه ‌نظامی روسی واگنر که به «ارتش پنهان روسیه» مشهور است، اعلام کرده است تحت کنترل درآوردن دو منطقه شرقی اوکراین دو سال زمان نیاز خواهد داشت.
@VahidHeadline

🔸باستان‌شناسان در کنیا بعضی از قدیمی‌ترین ابزارهای سنگی مورد استفاده خویشاوندان اولیه انسان‌ را کشف کرده‌اند که قدمت آنها به حدود ۲.۹ میلیون سال می‌رسد.
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=128612

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.