نماد سایت خبرکده

‌🔸روز شنبه ۲۲ بهمن مصادف با چه …

‌🔸روز شنبه ۲۲ بهمن مصادف با چه … 011178001676151003 1024x1024

 

 

‌🔸روز شنبه ۲۲ بهمن مصادف با چهل و چهارمین سالگرد انقلاب ۵۷، تجمعاتی با حضور مخالفان جمهوری اسلامی در ده‌ها شهر دنیا برای بیان همبستگی با جنبش اعتراضی مردم ایران برگزار شد.
تظاهرات روز شنبه از هفته‌ها پیش از فرا رسیدن ۲۲ بهمن در پی انتشار فراخوان‌های مختلف برنامه‌ریزی شده بود و با حضور ایرانیان در کشورهای استرالیا و نیوزیلند تا شهرهای اروپا از جمله پاریس، لندن، استکهلم، کپنهاگ، دوسلدورف، هامبورگ و … برگزار شد.
@VahidHeadline
همزمان با بسیاری از کشورهای جهان در شهر پاریس هم تجمع بزرگی از مخالفان جمهوری اسلامی برگزار شد. شرکت‌کنندگان از شهرهای مختلف اروپا به ویژه آلمان و بلژیک خود را به پاریس رساندند.
مراسم شهر پاریس روز شنبه ۲۲ بهمن از ساعت ۲ بعد ازظهر به وقت محلی شروع شد و تا ساعت ۶ بعد از ظهر ادامه داشت.
این مراسم در پی دعوت گروههای مختلف مخالف حکومت ایران برگزار شد و گروه‌های حاضر با گرایش‌های مختلف با حضور اقلیت‌های قومی در این تجمع شرکت کردند:
@VahidHeadline

🔸رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، به همراه یک هیئت عالی‌رتبه آمریکایی برای حضور در جلسات کارگروه شورای همکاری خلیج فارس و ایالات متحده در روزهای ۲۴ تا ۲۷ بهمن راهی ریاض، پایتخت عربستان، سعودی خواهد شد.
به گزارش وزارت خارجه آمریکا، این هیئت با نمایندگان دولت‌های کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و همچنین دبیرخانه این شورا دیدار و در خصوص مسائلی از جمله «دفاع یکپارچه هوایی و موشکی و امنیت دریایی، ایران و همچنین مبارزه با تروریسم» مذاکره می‌کند.
طبق این گزارش علاوه بر رابرت مالی، مقامات دیگری از جمله کریستوفر لندبرگ، سرپرست مبارزه با تروریسم و نماینده ویژه ایالات متحده در ائتلاف جهانی برای شکست داعش، دانیل بنایم، معاون دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در امور عربستان و دانا استرول، معاون دستیار وزیر دفاع آمریکا در امور خاورمیانه نیز در این هیئت حضور خواهند داشت.
@VahidHeadline

🔸بهمن دارالشفایی، روزنامه‌نگار پیشین و مترجم ساکن ایران، از آزادی دو پسر عموی خود، کاوه و یاشار دارالشفا، از زندان رجایی‌شهر کرج خبر داد.
او عصر شنبه در توییتی نوشت که کاوه و یاشار در تماس با او خبر آزادی‌شان را تأیید کرده و گفته‌اند که در حال حرکت به سوی خانه خود هستند.
به نوشته آقای دارالشفایی، از حکم حبس کاوه حدود دو ماه و از حکم حبس یاشار حدود پنج ماه مانده بود.
@VahidHeadline

🔸آمار قربانیان زلزله ترکیه و سوریه از ۲۷ هزار تن گذشت؛ هشدار سازمان ملل
@VahidHeadline

🔸شبکه پخش اینترتی «اپل‌تی‌وی» تولید فصل سوم سریال اسرائیلی «تهران» را تأیید کرد؛ به این ترتیب ماجراهای تامار، جاسوس اسرائیلی در ایران ادامه خواهد داشت.
این شبکه در بیانیه خود ضمن ابراز شادی از تولید فصل سوم که «فراموش‌نشدنی» خواهد بود، این مجموعه را «سفر هیجان‌انگیز بی‌وقفه‌ای» توصیف کرد که موفق به جذب طرفداران زیادی در جهان شده است.
@VahidHeadline

🔸با توقف ۷۰ درصدی ساخت مسکن در ایران قیمت خانه بشدت افزایش یافته است.
به گزارش سایت اقتصاد ۲۴ :در حالی که متوسط قیمت مسکن در شهر تهران به متری ۵۰ میلیون تومان رسیده و قدرت خرید وام مسکن به چند متر می‌رسد؛ حالا از جدیدترین مکانیزم خرید و فروش مسکن آن هم «فروش متری مسکن» حرف در میان است که با شرایط افزایش نرخ تورم کمتر تهرانی می‌تواند از این به بعد صاحب خانه شود.
@VahidHeadline

📡 @VahidO

خروج از نسخه موبایل