• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
0

‌ 🔸منابع مختلف از جمله خبرگزار …

  • کد خبر : 128380
  • 22 بهمن 1401 - 0:00
‌ 🔸منابع مختلف از جمله خبرگزار …

    ‌ 🔸منابع مختلف از جمله خبرگزاری میزان، وابسته به قوه قضاییه جمهوری اسلامی، شامگاه جمعه ۲۱ بهمن تایید کردند که فرهاد میثمی، فعال مدنی، از زندان آزاد شده است. پیشتر، روزنامه شرق در توییتر نوشته بود که آقای میثمی «با گذراندن دوران محکومیت خود» از زندان آزاد شده است. با این حال خبرگزاری […]

 

‌ 🔸منابع مختلف از جمله خبرگزار … 172753001676061003

 

‌ 🔸منابع مختلف از جمله خبرگزاری میزان، وابسته به قوه قضاییه جمهوری اسلامی، شامگاه جمعه ۲۱ بهمن تایید کردند که فرهاد میثمی، فعال مدنی، از زندان آزاد شده است.
پیشتر، روزنامه شرق در توییتر نوشته بود که آقای میثمی «با گذراندن دوران محکومیت خود» از زندان آزاد شده است. با این حال خبرگزاری میزان می‌گوید که او شامل «عفو» قرار گرفته است.
محمد مقیمی، وکیل آقای میثمی، به روزنامه اعتماد گفته است که از موکل وی خواسته تا برای آزادی وثیقه بگذارد، اما او نپذیرفته و در نهایت بدون سپردن وثیقه آزاد شده است.
@VahidHead

🔸نوشین جعفری، خبرنگار و عکاس سینما و تئاتر، امروز جمعه ۲۱ بهمن ماه، از زندان اوین آزاد شد.
@VahidHead

🔸صهبا فرنوش، زندانی بهائی که از ازدیبهشت ۱۴۰۱ برای تحمل حکم دو سال حبس زندانی شده بود آزاد شد. این مدرس دانشگاه بهائیان ابتدا به ۱۶ سال حبس محکوم شده بود که در دادگاه تجدیدنظر به ۲ سال کاهش پیدا کرد.
@VahidHead

🔸شماری از استادان اخراج‌شده دانشکده علوم سیاسی دانشگاه آزاد تهران در نامه‌ای از «اعلام تلفنی بازنشستگی خود» انتقاد کرده‌اند و نوشته‌اند: «حذف و برخورد چنان بود که گویی ما هیچگاه وجود نداشته‌ایم و هر گاه سیستم اراده کند، بی درنگ قادر به حذف ما از صحنه است.»
@VahidHead

🔸شاهزاده رضا پهلوی درباره امکان همکاری نیروهای مخالف جمهوری اسلامی و در پاسخ به سوالی درباره بیانیه اخیر میرحسین موسوی گفت:‌ «هرچقدر بیشتر زمینه ریزش از حکومت فراهم شود، راه فروپاشی جمهوری اسلامی و آزادی ایران را فراهم کرده‌ایم.»
@VahidOOnLine

🔸بانک جهانی از ارائه کمک مالی اضطراری به مبلغ ۱.۷۸ میلیارد دلار به ترکیه در پی بحران ناشی از وقوع زلزله سهمگین در مناطق جنوب شرقی این کشور خبر داد.
@VahidHead

🔸دولت چین در واکنش به قطعنامه مجلس نمایندگان آمریکا که پکن را به دلیل ارسال بالن به حریم هوایی محکوم کرده است ضمن ابراز نارضایتی «شدید» خود، این اقدام را «دستکاری سیاسی و جوسازی» توصیف کرد.
@VahidHead

📡 @VahidOn

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=128380

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.