• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

‌ 🔸قیمت هر دلار آمریکا در بازا …

  • کد خبر : 128428
  • 22 بهمن 1401 - 17:30
‌ 🔸قیمت هر دلار آمریکا در بازا …

    ‌ 🔸قیمت هر دلار آمریکا در بازار آزاد ارز ایران به ۴۵ هزار و ۱۴۰ تومان رسیده است. بر اساس گزارش وب‌سایت‌های غیررسمی که بهای ارزهای خارجی در ایران را ثبت می‌کنند، نرخ برابری پوند بریتانیا نیز در روز شنبه، ۲۲ بهمن، ۵۴ هزار و ۴۴۰ تومان اعلام شده، و هر یورو با […]

 

‌ 🔸قیمت هر دلار آمریکا در بازا … 742831001676124002

 

‌ 🔸قیمت هر دلار آمریکا در بازار آزاد ارز ایران به ۴۵ هزار و ۱۴۰ تومان رسیده است.
بر اساس گزارش وب‌سایت‌های غیررسمی که بهای ارزهای خارجی در ایران را ثبت می‌کنند، نرخ برابری پوند بریتانیا نیز در روز شنبه، ۲۲ بهمن، ۵۴ هزار و ۴۴۰ تومان اعلام شده، و هر یورو با قیمت ۴۸ هزار و ۳۰۵ تومان معامله می‌شود.
@VahidHeadline

🔸بسیاری از مناطق شهر تهران از جمله نازی‌آباد، اکباتان، امیرآباد، سعادت‌آباد، صادقیه، شهرآرا، باغ فیض، شریعتی، سهروردی، افسریه، پیروزی، تهرانپارس، نارمک، همچنین مناطق گوهردشت، عظیمیه و فردیس کرج، و بخش‌هایی از شهرهای اصفهان، مشهد، گرکان، سنندج، کرمانشاه، بندرعباس، اسلامشهر، نیشابور و بسیاری از شهرهای دیگر ایران شامگاه جمعه شاهد شعارهای شبانه ضد حکومتی و به ویژه طنین‌انداز شدن شعار «مرگ بر خامنه‌ای» و آتش زدن تبلیغات حکومتی در مقابل «برپایی نورافشانی و جشن حکومتی» بودند.
@VahidHeadline

🔸کمیته انضباطی دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس همزمان با صدور احکام گسترده انضباطی در دانشگاه‌های مختلف علیه دانشجویان معترض، شماری از دانشجویان رشته‌های پزشکی، پرستاری، هوشبری، بهداشت و فوریت‌های پزشکی این دانشگاه را به تعلیق اجرایی یا مشروط از تحصیل، و تبعید و انتقال اجباری به دانشگاه‌های دیگر محکوم کرد.
@VahidHeadline

🔸جمعی از تشکل‌های معلمان و فرهنگیان استان کردستان با ابراز نگرانی نسبت به وضعیت ماموستاهایی که در پی «حمایت از اعتراضات مردمی» بازداشت شده‌اند، خواهان آزادی سریع و بی‌قید و شرط این روحانیان اهل سنت شدند.
@VahidHeadline

🔸ابراهیم رئیسی روز شنبه در مراسم چهل و چهارمین سالروز استقرار جمهوری اسلامی در ایران مدعی شد که پس از انقلاب اسلامی ۵۷ در ایران زنان آزاد هستند و حضور آنان در عرصه‌های مختلف «پررنگ» است.
ابراهیم رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد که شعار «نه شرقی، نه غربی» هم‌چنان از جمله «عناصر هویت‌ساز» جمهوری اسلامی است.
@VahidHeadline
امروز ابراهیم رئیسی، طی اظهاراتی توهین آمیز نسبت به دگرباشان جنسی،خطاب به کشورهای غربی گفت:«در مسئله خانواده ما در جایگاه مدعی هستیم و شما متهم، شما”پست ترین نوع ابتذال” یعنی همجنسگرایی را ترویج می کنید؛ نسل انسان را با “همجنس بازی” منقرض می کنید و نظام خانواده را بهم می ریزید.»
@VahidHeadline

🔸فریبا عادل‌خواه، پژوهشگر دو تابعیتی ایرانی-فرانسوی زندانی در ایران، روز جمعه بیست و یکم بهمن ماه هم‌زمان با آزادی شماری از زندانیان سیاسی و معترضان بازداشت‌شده، از بند زنان زندان اوین آزاد شد.
@VahidHeadline

🔸روزنامه آلمانی ولت‌آم‌زونتاگ گزارش داد که دولت برلین شاهد افزایش جاسوسی ماموران اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران از ایرانیان ساکن آلمان از بعد از آغاز اعتراضات پنج ماه اخیر است.
@VahidHeadline

🔸رصدخانه مهاجرت ایران در گزارشی اعلام کرد در سالهای ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۲ بیش از ۲ هزار ویزای کاری برای ایرانیان با مهارت بالا و متخصص از سوی کانادا و بریتانیا صادر شده است.
@VahidHeadline

🔸در ششمین روز پس از وقوع مرگبارترین زلزله ۸۴ سال اخیر در منطقه آناتولی، که کشورهای ترکیه و سوریه را برای سال‌های آتی نیز درگیر خواهد کرد، سازمان ملل متحد هشدار داد که صدها هزار انسان به غذا نیاز فوری دارند و بیش از پنج میلیون و ۳۷۰ هزار سوری در معرض آوارگی هستند.
در حالی که شمار جسدهای بیرون کشیده شده از زیر آوار در دو کشور تا بامداد شنبه، ۲۲ بهمن، به ۲۵ هزار تن نزدیک شد، حدود ۳۲ هزار نیروی نجات ترکیه و کشورهای دیگر بر سر صدها ساختمان ویران شده کماکان در حال تلاش برای نجات آخرین زنده‌های احتمالی هستند.
@VahidHeadline

🔸جان کربی٬ هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید٬ عصر جمعه تایید کرد که ارتش آمریکا «یک شیء در ارتفاع بالا» را بر فراز حریم هوایی آلاسکا ردیابی و منهدم کرده است.
او اضافه کرد، با توجه به مسائل ایمنی و توصیه پنتاگون، جو بایدن٬ رئیس جمهوری آمریکا به نیروهای ارتش دستور داد این شی را ساقط کنند و آنها این کار را کردند و این شیءبه داخل آب‌های سرزمینی ما سقوط کرد.
@VahidHeadline

🔸ارتش روسیه بامداد روز جمعه با موشک‌های کروز، موشک‌های اس ۳۰۰ و پهپادهای انتحاری از جمله «هفت پهپاد ساخت ایران» به اهدافی در نقاط مختلف اوکراین حمله کرد.
@VahidHeadline

🔸پلیس اسرائیل گفت یک مرد فلسطینی با راندن خودرو داخل جمعیت در یک ایستگاه اتوبوس در شهرک یهودی نشین راموت واقع در بخش شرقی اورشلیم (بیت المقدس) باعث مرگ دو نفر و مجروح شدن پنج نفر دیگر شد. راننده خودرو نیز به ضرب گلوله يک پلیس کشته شد.
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=128428

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.