• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

‌🔸نرخ دلار در بازارهای آزاد ای …

  • کد خبر : 128324
  • 21 بهمن 1401 - 1:00
‌🔸نرخ دلار در بازارهای آزاد ای …

    ‌🔸نرخ دلار در بازارهای آزاد ایران با افزایشی ۴۴۰ تومانی نسبت به روز گذشته رکورد تاریخی جدیدی بر جای گذاشت و به ۴۵ هزار و ۴۰ تومان رسید. رکورد قبلی نرخ دلار مربوط به اوایل بهمن‌ماه است که به ۴۵ هزار تومان اوج گرفته بود، اما بعد از افت و خیزهایی دوباره صعود […]

 

‌🔸نرخ دلار در بازارهای آزاد ای … 076232001675978206

 

‌🔸نرخ دلار در بازارهای آزاد ایران با افزایشی ۴۴۰ تومانی نسبت به روز گذشته رکورد تاریخی جدیدی بر جای گذاشت و به ۴۵ هزار و ۴۰ تومان رسید.
رکورد قبلی نرخ دلار مربوط به اوایل بهمن‌ماه است که به ۴۵ هزار تومان اوج گرفته بود، اما بعد از افت و خیزهایی دوباره صعود کرد.
نرخ یورو نیز طی روز جاری به ۴۸ هزار و ۵۹۰ تومان اوج گرفت.
@VahidHeadline

🔸وزارت دارایی آمریکا اعلام کرده است که شش شرکت پتروشیمی ایرانی و سه شرکت در مالزی و سنگاپور تحریم کرده است. اعلام شده که این شرکت‌ها در تولید، فروش و جابه‌جایی محصولات پتروشیمی ایران به ارزش‌ صدها میلیون دلار نقش کلیدی داشته‌اند.
@VahidHeadline

🔸یک گزارش تحقیقی نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی ظاهراً در پهپادهای تهاجمی که به روسیه ارسال می‌کند تغییراتی صورت داده تا قدرت تخریب آن‌ها علیه زیرساخت‌های «غیرنظامی» اوکراین به «حداکثر» میزان ممکن برسد.
شبکه سی‌ان‌ان با استناد به این گزارش تحقیقی نوشت که بررسی یک نمونه «منفجر نشده» از پهپاد «شاهد-۱۳۱» ساخت ایران نشان می‌دهد ویرانی چشمگیر زیرساخت‌های اوکراین به خاطر تغییراتی است که ایران در کلاهک‌های انفجاری پهپادها ایجاد کرده است.
@VahidHeadline

🔸یک مقام ارشد نظامی اسرائیل می‌گوید اگر جمهوری اسلامی بخواهد به بهانه کمک‌های بشردوستانه به سوریه، برای نیروهای نیابتی خود تسلیحات ارسال کند، ارتش اسرائیل بی‌درنگ حمله خواهد کرد.
@VahidHeadline

🔸سازمان حقوق بشری هه‌نگاو روز پنجشنبه در گزارشی اسامی ۱۸۶ کودک و نوجوان کُرد را که در جریان اعتراضات جاری از سوی نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی «ربوده» شده‌اند، منتشر کرد.
٣٢ نفر از این افراد دختر و ۱۵۴ نفر دیگر پسر هستند.
@VahidHeadline

🔸مهدی رحمانیان، مدیرمسئول روزنامه شرق در گفتگو با روزنامه هم میهن از «بی‌نتیجه بودن» تلاش‌هایش برای آزادی الهه محمدی، خبرنگار روزنامه هم میهن و نیلوفر حامدی، خبرنگار روزنامه شرق خبر داد.
@VahidHeadline

🔸بر اساس یک فایل صوتی که به صدای آمریکا رسیده، دانوش کیادهی، معترض بازداشت‌شده در زندان تیرکلا ساری، می‌گوید مقامات بر اساس اعترافات بی‌پایه دیگران او را زیر «فشار و تهدید» مجبور کرده‌اند علیه خودش اعتراف تلویزیونی کند.
دانوش کیادهی، معترض ۲۴ ساله اهل ساری که به «تبلیغ علیه نظام» و «حمل مواد منفجره غیرنظامی» متهم‌شده، در این فایل صوتی توضیح می‌دهد که او «نه مأموری را زده و نه به اموال عمومی و بانک و اداره‌ای آسیب زده» است.
@VahidHeadline

🔸وزارت خارجه فرانسه می‌گوید که سفیر جدید فرانسه در تهران در دیدار با ابراهیم رئیسی، خواهان آزادی «فوری» هفت تبعه فرانسوی زندانی در ایران شده است.
بنابر اعلام یک سخنگوی وزارت خارجه فرانسه این درخواست دو روز پیش در آیین ارائه استوارنامه از سوی نیکلا رُش به رئیس جمهوری اسلامی ایران مطرح شد.
@VahidHeadline

🔸شمار قربانیان زمین‌لرزه ترکیه و سوریه تا شامگاه پنج‌شنبه، ۲۰ بهمن، به بیش از ۲۰ هزار تن رسید. تعداد قربانیان در ترکیه بیش از ۱۷ هزار و ۱۰۰ نفر و در سوریه بالاتر از سه هزار و ۳۰۰ نفر اعلام شده است.
@VahidHeadline
نخستین کاروان کمک‌های سازمان ملل به مناطق تحت کنترل مخالفان اسد رسید
@VahidHeadline

🔸دولت جو بایدن اعلام کرد ارتش چین احتمالاً پشت یک برنامه جاسوسی هوایی است که از طریق آن، بیش از ۴۰ کشور در پنج قاره جهان را به وسیله بالن‌های تجسسی – شبیه موردی که هفته گذشته برفراز آمریکا کشف و سرنگون شد- هدف قرار داده است.
بنا بر اعلام واشینگتن، ناوگان بالن‌های چینی که در ارتفاع بسیار زیاد حرکت می‌کنند به تجهیزات و فناوری‌های دیجیتال پیشرفته مجهز هستند و قادرند سیگنال‌های مخابراتی و سایر اطلاعات حساس را در اهداف گوناگون در سراسر جهان رصد و جمع‌آوری کنند.
@VahidHeadline

🔸کره شمالی در رژه هفتاد‌و‌پنجمین سالگرد تاسیس این کشور موشک‌های بالستیک قاره‌پیما (ICBM) با سوخت جامد را به نمایش گذشت که به گفته تحلیل‌گران می‌تواند تا آمریکا برد داشته باشد.
در این مراسم همچنین ۱۲ موشک «هواسونگ-۱۷» نمایش داده شده که به گفته آنکیت پاندا، تحلیل‌گر بنیاد کارنگی، می‌توانند برای غلبه بر دفاع موشکی کنونی ایالات متحده کافی باشند.
@VahidOOnLine

🔸دولت بریتانیا به همراه دولت آمریکا در اقدامی مشترک، هفت روس متهم به انجام حملات سایبری به مدارس، بیمارستان‌ها و شرکت‌های اقتصادی در این دو کشور و سایر کشورهای جهان را تحریم کردند.
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

🔸فرهاد میثمی در نامه‌ای از زندان رجایی‌شهر اعلام کرد که اعتصاب غذای خود را ادامه خواهد داد چون برای رسیدن به آینده‌ای استوار بر «قدرت بی‌قدرتان»، باید کنش‌های ایستادگی به صورت جمعی آغاز شوند و همگان پای خواسته‌های بر حق و همچنان معلق مانده‌ «زندگی» بایستند.
@VahidOOnLine

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=128324

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.