• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

‌🔸دادستان عمومی و انقلاب شهرست …

  • کد خبر : 128286
  • 20 بهمن 1401 - 17:30
‌🔸دادستان عمومی و انقلاب شهرست …

    ‌🔸دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان، علت درگذشت مریم آروین، وکیل دادگستری، دوماه پس از آزادی از زندان را «خودکشی با استفاده از فرآورده‌های دارویی» اعلام کرد. محسن نیک‌ورز همچنین مدعی شده مریم آروین، «در ابتدای سال ۱۴۰۰ نیز سابقه یک فقره خودکشی ناموفق به دلیل مصرف دارو داشته که سوابق بستری و […]

 

‌🔸دادستان عمومی و انقلاب شهرست … 265038001675951203

 

‌🔸دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان، علت درگذشت مریم آروین، وکیل دادگستری، دوماه پس از آزادی از زندان را «خودکشی با استفاده از فرآورده‌های دارویی» اعلام کرد.
محسن نیک‌ورز همچنین مدعی شده مریم آروین، «در ابتدای سال ۱۴۰۰ نیز سابقه یک فقره خودکشی ناموفق به دلیل مصرف دارو داشته که سوابق بستری و درمانی وی موجود است.»
آقای نیک‌ورز به علت اقدام به «خودکشی» این وکیل دادگستری و رابطه احتمالی «خودکشی» با فشارها در دوران بازداشت و بازجویی اشاره‌ای نکرد.
این برای نخستین‌باز نیست که خبر درگذشت یکی از بازداشت‌شدگان، پس از آزادی از زندان، منتشر می‌شود.
@VahidHeadline

🔸خبرگزاری قوه قضاییه، میزان، به نقل از یک «منبع مطلع امنیتی» که به هویت وی اشاره‌ای نشده، مدعی شده بیانیه اخیر آقای موسوی «دستپخت مستقیم منافقین است که از طریق اردشیر امیرارجمند به خورد آن فتنه گر داده شده است».
مولوی عبدالحمید از بیانیه او مبنی بر ضرورت برگزاری همه‌پرسی و تغییر قانون اساسی در جمهوری اسلامی قدردانی کرد.
@VahidHeadline

‌🔸وزیر خارجه ایران در گفت‌وگو با شبکه رادیویی ان.پی.آر آمریکا بازداشت گسترده ده‌ها روزنامه‌نگار طی اعتراضات اخیر را انکار کرد و بازداشت هزاران معترض را «اغراق‌» خواند.
حسین امیرعبداللهیان مدعی شد که «هیچ خبرنگاری» در جریان اعتراضات، بازداشت نشده است.
پیش از این نیز سخنگوی قوه قضائیه مدعی شده بود که «هیچ خبرنگاری به خاطر شغلش در زندان نیست.»
@VahidHeadline

🔸۶۱ نماینده کنگره آمریکا در نامه‌ای به جو بایدن، رئیس ‌جمهوری این کشور، و سه عضو کابینه او، خواهان قطع زنجیره تامین نیازهای جمهوری اسلامی از جمله در تولید پهپادهایی شدند که در جنگ روسیه علیه اوگراین استفاده می‌شود.
این نمایندگان کنگره آمریکا با اشاره این که ۷۵ درصد از اجزای پهپادهای ایرانی که در اوکراین به کار گرفته شده، تولید ایالات متحده است، از دولت جو بایدن خواسته‌اند تا رویکردی هماهنگ و همه جانبه برای قطع زنجیره‌های تامین نیازهای جمهوری اسلامی و توقف جریان قطعات ساخت ایالات متحده ایجاد کند.
@VahidHeadline

🔸مشاور وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی مدعی شده که ۹۰ کشور «مشتری» پهپادهای ایرانی هستند و چین برای دریافت ۱۵ هزار فروند از این ریزپرنده در «صف» قرار دارد.
در گزارش رسانه‌های داخلی به نام این مشاور اشاره نشده و تنها آمده که او روز جمعه ۱۹ بهمن در مراسمی در دانشگاه بین‌المللی قزوین این ادعا را مطرح و به‌طور تلویحی همکاری ایران در جنگ روسیه علیه اوکراین را تأیید کرده است.
مشاور وزیر اطلاعات در این باره گفته است: «از روزی که چرخش ما به سمت شرق شروع شد، غرب نتوانست تحمل کند که نمونه آن در جنگ اوکراین بود.»
🤡 @VahidHeadline

🔸یک روز پس از اظهارات مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره اقدامات جمهوری اسلامی در تاسیسات هسته‌ای فردو، محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران آژانس را متهم کرد که اطلاعات برنامه هسته‌ای این کشور را به دست مخالفان احیای توافق هسته‌ای موسوم به برجام می‌دهد.
@VahidHeadline

🔸وزیر خارجه اسرائیل می‌گوید رومانی و بلغارستان «موافقت» کردند «جبهه مشترک علیه» جمهوری اسلامی را تقویت کنند.
الی کوهن، وزیر خارجه این کشور، در مذاکرات تلفنی با همتایان خود از رومانی و بلغارستان از آن‌ها خواست از قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست تروریستی اتحادیه اروپا نیز حمایت کنند.
@VahidHeadline

🔸بررسی‌ها نشان می‌دهد به رغم بارش‌های اخیر در مناطق مختلف ایران، حجم آب ۲۱ سد مهم برای مصارف شرب و کشاورزی کشور از اول مهرماه تا ۱۶ بهمن‌ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته بین ۲۵ تا ۷۵ درصد کاهش داشته است.
@VahidHeadline

🔸امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه، در دیداری تازه با همتای اوکراینی خود به او گفت که اوکراین می‌تواند «برای پیروزی در این جنگ روی فرانسه حساب کند».
ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین برای نخستین بار از آغاز جنگ روسیه در اوکراین به اروپای غربی سفر کرده و دیدار او با امانوئل مکرون نیز در جریان همین سفر انجام شده است.
اولاف شولتس، صدراعظم آلمان نیز که برای ملاقات با آقای زلنسکی به پاریس رفته بود، هنگام بیان این سخنان رئیس‌جمهور فرانسه در کاخ الیزه حضور داشت.
به گزارش شبکه فرانسه۲۴، آقای مکرون گفت: «روسیه نمی‌تواند و نباید در این جنگ پیروز شود.»
@VahidHeadline

🔸روسیه در واکنش به سخنان نخست‌وزیر بریتانیا، اعلام کرد در صورت ارسال جت‌های جنگنده بریتانیایی به اوکراین، مسکو به این اقدام «پاسخ» خواهد داد.
سفارت روسیه در لندن در بیانیه‌ای اعلام کرد که اگر جت‌های جنگنده‌ها به اوکراین ارسال شوند، «عواقب نظامی و سیاسی برای قاره اروپا و کل جهان» در پی خواهد داشت.
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=128286

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.