• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل 27469امروز 0
1

‌🔸کانون وکلای کرمان بدون اشاره …

  • کد خبر : 128225
  • 19 بهمن 1401 - 18:00
‌🔸کانون وکلای کرمان بدون اشاره …

    ‌🔸کانون وکلای کرمان بدون اشاره به جزئیات، روز چهارشنبه از درگذشت مریم آروین، وکیل دادگستری که دو ماه پیش از زندان آزاد شد، خبر داد. روابط عمومی کانون وکلای کرمان و همچنین وب‌سایت خبری وکلاپرس، اشاره‌ای به علت مرگ این وکیل جوان نکرده‌اند. خانم آروین اوایل آذرماه در جریان اعتراضات سراسری بازداشت، و […]

 

‌🔸کانون وکلای کرمان بدون اشاره … 852996001675866603

 

‌🔸کانون وکلای کرمان بدون اشاره به جزئیات، روز چهارشنبه از درگذشت مریم آروین، وکیل دادگستری که دو ماه پیش از زندان آزاد شد، خبر داد.
روابط عمومی کانون وکلای کرمان و همچنین وب‌سایت خبری وکلاپرس، اشاره‌ای به علت مرگ این وکیل جوان نکرده‌اند.
خانم آروین اوایل آذرماه در جریان اعتراضات سراسری بازداشت، و پس از سه هفته به قید کفالت آزاد شد.
@VahidHeadline

🔸عفو بین‌الملل هشدار داد که دست‌کم ۱۴ تن از معترضانی که در شهرهای مختلف بازداشت و به طور ناعادلانه محاکمه شده‌اند، به‌طور جدی در معرض خطر اعدام قرار دارند:
@VahidHeadline

🔸شماری از خانواده‌های کشته‌شدگان اعتراضات ایران با استفاده از هشتگ #BoycottIRIDay از دیپلمات‌های خارجی حاضر در تهران خواستند از شرکت در مراسم سالگرد انقلاب ۱۳۵۷ در روز ۲۲ بهمن خودداری کنند.
@VahidHeadline

🔸علی خامنه‌ای در تازه‌ترین سخنرانی خود در آستانه سالگرد انقلاب ۵۷ و در دیدار با فرماندهان و افسران نیروی هوایی ارتش خواستار «اتحاد و وحدت ملی» شد.
او گفت: «اختلافاتی قهرا وجود دارد اما نباید تبدیل به گسل شود. یک وقت زن را مطرح می‌کنند، یک وقت شیعه و سنی، اختلاف نسلی را مطرح می‌کنند اینها راهبرد دشمن است.»
@VahidHeadline

🔸مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هشدار داد که بدون کانال ارتباطی برجام و کانال دو جانبه تهران و آژانس، «اوضاع بدتر خواهد شد».
رافائل گروسی در نشستی در اندیشکده چتم‌هاوس لندن گفت که ضروری است برای احیای بازرسی‌های آژانس بر برنامه هسته‌ای ایران به تهران سفر کند.
@VahidHeadline

🔸چند روز پس از آن‌که یک مدیر سازمان سینمایی وزارت ارشاد گفت تحریم‌کنندگان جشنواره حکومتی فجر حق فعالیت ندارند، رئیس سازمان سینمایی اعلام کرد مانع فعالیت «خانمی که کشف حجاب کرده‌ اما حاضر است با حجاب در یک فیلم حضور داشته باشد» نخواهند شد.
@VahidHeadline

🔸به دنبال انتشار گزارش‌هایی مبنی بر حرکت ناوگروه نیروی دریایی ایران به سمت کانال پاناما، مقامات پاناما اعلام کردند که ناوهای ایرانی تا زمانی که از هنجارهای بین‌المللی تبعیت کنند، اجازه دارند از این آبراه استراتژیک عبور کنند.
حضور نظامی ایران در کانال پاناما می‌تواند خشم ایالات متحده را برانگیزد و واشینگتن هشدار داده که فعالیت‌های تهران در نیمکره غربی را به دقت زیر نظر دارد. کانال پاناما را ایالات متحده در آغاز قرن بیستم ساخت، آبراهی که اقیانوس‌های اطلس و آرام را به هم وصل می‌کند.
@VahidHeadline

🔸میروسلاو بلاژویچ، سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران، یک روز قبل از تولد ۸۸ سالگی در زاگرب درگذشت.
مصاحبه‌های پرشور و هیجانی بلاژویچ ملقب به چیرو، با همراهی مترجم محبوبش رضا چلنگر، هیجان تازه‌ای به فوتبال ایران، پس از دوران جلال طالبی و دوره بسیار کوتاه ادمار براگا، بخشیده بود.
@VahidHeadline

🔸نشست مسکو؛ روسیه نگران تسلیحات باقی‌مانده آمریکا و ایران خواهان تشکیل حکومت فراگیر در افغانستان است:
@VahidHeadline

🔸وزارتخانه‌های اقتصاد و دفاع آلمان در يک بيانيه مشترک اعلام کردند که صدور ۱۷۸ فروند تانک «لئوپارد ۱» به اوکراين تصويب شده ولی تعداد دقيق تانک‌هايی که به مرور به آن کشور ارسال می‌شود به الزامات مربوط به تعمير و نگهداری اين جنگ افزارها بستگی دارد.
@VahidHeadline

🔸اتحادیه اروپا بررسی طرح‌های مربوط به ممنوع کردن مصرف «مواد شیمیایی ابدی» یا پی‌اف‌ای‌اس را که مصارف فراوانی دارد آغاز کرد. این طرح در صورت تصویب پردامنه‌ترین مقررات اتحادیه اروپا در رابطه با صنایع شیمیایی خواهد بود.
این ماده شیمیایی مصارف بسیار متنوعی دارد و از چندین دهه پیش علاوه بر وسایل و تجهیزات پزشکی به دلیل استحکام و مقاومت آن در برابر حرارت بالا و پوسیدگی در هواپیما، قطار و اتومبیل و پارچه و پوشش مبلمان به کار برده می‌شود.
اما پژوهش‌های چند دهه اخیر به خطرات این ماده برای سلامتی انسان اشاره کرده و در سال‌های اخیر مشخص شده است که می‌تواند سرطان‌زا باشد، روی فعالیت هورمون‌ها تاثیر منفی بگذارد و سیستم ایمنی بدن را تضعیف کند. موضوع دیگر تاثیر مخرب آن بر محیط زیست است.
@VahidHeadline

🔸خبر می‌رسد که مؤسسه ویکی‌پدیا محتوایی که مقامات پاکستانی می‌گفتند «احساسات مسلمانان را جریحه‌دار می‌کند» را حذف کرده و در پی آن، با دستور شهباز شریف، نخست‌وزیر پاکستان، دسترسی به این دانشنامه باز شده است.
@VahidHeadline

🔸ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین، روز چهارشنبه در سفری غیرمنتظره وارد بریتانیا شد تا با ریشی سوناک، نخست‌وزیر بریتانیا و چارلز سوم، پادشاه آن کشور دیدار کند.
@VahidHeadline

🔸لبرون جیمز، فوق ستاره لس‌آنجلس لیکرز رکورد ۳۹ ساله کریم عبدالجبار را شکست و امتیاز‌آورترین بازیکن تاریخ لیگ ملی بسکتبال آمریکا شد.
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=128225

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.