• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
کل 27469امروز 0
1

‌🔸رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلف …

  • کد خبر : 128121
  • 18 بهمن 1401 - 18:00
‌🔸رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلف …

    ‌🔸رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در مجلس گفته:‌ «کلیه رده‎‌‌‌های بسیج مستضعفین [پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج] پاسگاه‌ها، کلانتری‌ها و موزه‌های دفاع مقدس از پرداخت حق انشعاب برق، گاز، آب و فاضلاب معاف می‌شوند.» کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ خورشیدی تصمیم گرفت عوارضی که شهروندان برای هر سفر خارجی […]

 

‌🔸رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلف … 734792001675780202

 

‌🔸رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در مجلس گفته:‌ «کلیه رده‎‌‌‌های بسیج مستضعفین [پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج] پاسگاه‌ها، کلانتری‌ها و موزه‌های دفاع مقدس از پرداخت حق انشعاب برق، گاز، آب و فاضلاب معاف می‌شوند.»
کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ خورشیدی تصمیم گرفت عوارضی که شهروندان برای هر سفر خارجی می‌پردازند، به نسبت سال جاری، ۲۰ درصد افزایش یابد.
مبلغ عوارض سفر که از سال ۱۳۹۸ اجرایی شده، برای زائرین عتبات عالیات در عراق و حج عمره و تمتع در عربستان کمتر از عوارض سایر مسافرین است.
عوارض خروج برای زائران، ۵۰ درصد تخفیف داشته و از کودکان زیر هفت سال اخذ نمی‌شود.
@VahidHeadli
سهم محیط زیست در لایحه بودجه سال آینده: دو دهم درصد!
@VahidHeadli

🔸با وجود درخواست صدها نفر از فرهاد میثمی پزشک و زندانی سیاسی برای پایان اعتصاب غذا، منابع نزدیک به او نقل کردند که او قصد دارد به اعتصاب خود ادامه دهد.
ضیاء نبوی زندانی سیاسی سابق در حساب توئیتری خود نوشت فرهاد میثمی از زندان با او تماس گرفته و در واکنش به درخواست‌ها برای پایان اعتصاب غذا، ضمن تشکر از همه، گفت «قول می‌دهم در امتداد کنش با تمام توان مراقب سلامتی‌ام باشم.»
@VahidHeadli

🔸مناطق مختلفی از شهرهای تهران، مشهد، کرمان، اراک، کرج و کرمانشاه شامگاه دوشنبه هفدهم بهمن ماه شاهد سردادن شعارهای شبانه و ضد حکومتی، پخش آهنگ «برای» شروین حاجی‌پور و به آتش کشیدن بنرهای تبلیغات جشن حکومتی «دهه فجر»، از جمله بنرهای حاوی تصویر علی خامنه‌ای، بودند.
@VahidHeadli

🔸بر اساس آخرین گزارش‌ها از مناطق زلزله‌زده در ترکیه و سوریه، شمار قربانیان در این دو کشور از مرز پنج هزار کشته عبور کرد. دست‌کم ۲۴ هزار نفر نیز در این مناطق مجروح شده‌اند.
به گفته مقامات دولت ترکیه تا ظهر روز سه‌شنبه ۱۸ بهمن، آمار قربانیان زلزله این کشور به سه هزار و ۴۱۹ کشته و ۲۰ هزار و ۵۳۴ مجروح رسیده است.
همچنین تاکنون ۳۱۲ پس‌لرزه در ترکیه ثبت شده است که بزرگ‌ترین آن‌ها مربوط به زلزله ۷/۶ ریشتری ظهر دوشنبه و ۵/۶ ریشتری بامداد سه‌شنبه بود.
@VahidOOnLi
مقامات محلی خبر داده‌اندکه هزاران خانواده هنوز زیر آوارند.
سازمان جهانی بهداشت تخمین زده است که تعداد قربانیان هشت برابر این رقم باشد.
@VahidHeadli

🔸دو تشکل کانون کارگردانان سینمای ایران و هیئت مدیره خانه سینما با انتقاد از ادبیات «مخرب» و «سخیف» ابوالقاسم طالبی، کارگردان حکومتی علیه سینماگران زن ایرانی، خواستار عذرخواهی صداوسیما بابت پخش این برنامه شدند.
کانون کارگردانان سینمای ایران اظهارات ابوالقاسم طالبی درباره رابطه «یائسگی» زنان سینماگر ایرانی و انتقاد از سیاست‌های جمهوری اسلامی را «مشمئزکننده» نامید و خواستار عذرخواهی صداوسیمای جمهوری اسلامی بابت پخش این سخنان شد.
@VahidHeadli

🔸علی شمخانی، نماینده رهبر جمهوری اسلامی و دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران، صبح سه‌شنبه، ۱۸ بهمن‌ماه، به دعوت نیکلای پاتروشف، همتای روس خود، به مسکو رفت. او قرار است در یک جلسه چندجانبه با محوریت افغانستان شرکت کند و جداگانه با مقام‌های عالی روسیه دیدار کند.
@VahidHeadli

🔸دولت آلمان تدارکات برگزاری مهم‌ترین پنجاه و نهمین دوره کنفرانس امنیتی سالانه جهان در مونیخ را در حالی ادامه می‌دهد که روسیه و ایران عملا از آن طرد شده‌‌اند.
به گزارش خبرگزاری آلمانی د.پ.آ، سران بیش از ۴۰ کشور و هیئت‌های نمایندگی ارشد ۹۰دولت دیگر به کنفرانس مونیخ دعوت شده‌اند، اما روسیه و ایران در میان این کشورها نیستند.
کریستو هویزگن، مدیریت کنفرانس، تایید کرد که به جای میزبانی از نمایندگان دولت‌های روسیه و جمهوری اسلامی ایران، چهره‌هایی از اپوزیسیون هر دو حکومت، به نشست مونیخ دعوت شده‌اند.
@VahidHeadli

🔸مارک وارنر و مارکو روبیو، رئیس و نایب رئیس کمیته اطلاعاتی منتخب سنای ایالات متحده، روز دوشنبه در نامه‌ای به شرکت متا، مالک فیسبوک، از اسنادی سخن گفتند که نشان می‌دهد این شرکت از وجود توسعه‌دهنده‌هایی در چین، روسیه و ایران مطلع است که به داده‌های کاربران دسترسی دارند و این داده‌ها می‌تواند برای جاسوسی مورد استفاده قرار بگیرد.
@VahidHeadli

🔸سلمان رشدی، نویسنده بریتانیایی هندی‌‌تبار که روح‌الله خمینی ۳۴ سال پیش او را «مهدورالدم» اعلام کرد، در نخستین گفت‌وگوی رسانه‌ای پس از حمله یک ضارب آمریکایی به وی گفت احساس «خوشبختی» می‌کند، «همه او را دوست دارند» و حال و روزش «خیلی بد نیست».
او در گفت‌وگو با نشریه نیویورکر افزود که به جای حس انتقام، دوست دارد به آینده نگاه کند.
سلمان رشدی گفت که ضارب «ابله» بود اما وی نسبت به او احساس خشم ندارد:
@VahidHeadli

📡 @VahidOnli

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=128121

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.