• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

‌🔸بر اساس اعلام شرکت کنترل کیف …

  • کد خبر : 127941
  • 17 بهمن 1401 - 1:00
‌🔸بر اساس اعلام شرکت کنترل کیف …

    ‌🔸بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا با بادهایی که آمد شمار روزهای پاک تهران از ابتدای امسال به سه روز رسیده است. @VahidHeadli 🔸روزنامه «وال ‌استریت جورنال» از اعزام یک هیات ایرانی به روسیه برای ساخت کارخانه‌ای با قابلیت تولید شش هزار پهپاد طراحی شده توسط جمهوری اسلامی برای استفاده در جنگ […]

 

‌🔸بر اساس اعلام شرکت کنترل کیف … 124817001675632604

 

‌🔸بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا با بادهایی که آمد شمار روزهای پاک تهران از ابتدای امسال به سه روز رسیده است.
@VahidHeadli

🔸روزنامه «وال ‌استریت جورنال» از اعزام یک هیات ایرانی به روسیه برای ساخت کارخانه‌ای با قابلیت تولید شش هزار پهپاد طراحی شده توسط جمهوری اسلامی برای استفاده در جنگ اوکراین خبر داد.
این گزارش که روز یکشنبه ۱۶ بهمن منتشر شد، از قول «چند مقام رسمی کشور متحد آمریکا» که نامی از آن‌ها نبرده، نوشته است که دو کشور برای ساخت پهپادهایی با سرعت بیشتر برای مقابله با سامانه‌های دفاع هوایی اوکراین تلاش می‌کنند.
این گزارش می‌افزاید پهپادهای انتحاری شاهد-۱۳۶ ایران که تحویل روسیه شده برای هدف قرار دادن تاسیسات غیرنظامی، خصوصا شبکه برق و مناطق مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما سرعت پایین و صدای بالای این نوع پهپاد، رهگیری آن را آسان‌تر می‌کند و نیروهای دفاع هوایی اوکراین تاکنون موفق به ساقط کردن ۵۴۰ فروند از این پهپادها شده‌اند.
@VahidHeadli

🔸در ادامه حمایت‌های چهره‌های سرشناس فرهنگی و ورزشی از اعتراضات سراسری ایران، امیررضا خادم، قهرمان پیشین کشتی المپیک و جهان می‌گوید نزدیک به «۱۰۰ درصد» مردم ناراضی هستند و حتی «قشر خاکستری و ساکت جامعه» نیز اعتراض دارد.
امیررضا خادم در گفت‌وگویی تفصیلی با وب‌سایت اعتماد آنلاین تأکید می‌کند که برخلاف آنچه عنوان می‌شد، با وجود سرکوب خشونت‌بار اعتراضات، در همه جای ایران از جمله کردستان و سیستان و بلوچستان مردم موفقیت خود را در اعتراضات و اعتصابات خشونت‌پرهیز و مسالمت‌آمیز دنبال کردند.
@VahidHeadli

🔸هم‌زمان با انتشار گزارش‌هایی از استقرار گسترده نیروهای ضدشورش در شهرستان زلزله‌زده خوی، ابراهیم رئیسی صبح یک‌شنبه ۱۶ بهمن به خوی رفت و از شهروندان آسیب‌دیده خواست به آن‌چه او «شایعه»‌ می‌خواند، توجه نکنند.
درحالی‌که انتقادهای گسترده از عدم کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان خوی در حال افزایش است، ابراهیم رئیسی این انتقادها را «شایعه» خواند و وعده داد که «ان‌شاءالله در خدمت شما خواهیم بود و اگر نیازهایی هست، حتماً سریع باید مرتفع شود و ان‌شاءالله سریع مرتفع شود».
@VahidHeadli

🔸مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش سازمان سینمایی، با انتشار یادداشتی تحریم‌کنندگان چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر را تهدید کرد.
روح‌الله سهرابی در این یادداشت که در خبرگزاری ایسنا منتشر شد با بیان این‌که «تحریم یعنی مبارزه نرم»، تحریم‌کنندگان را «مبارز» خواند.
او همچنین نوشت این افراد «مادامی که جمهوری اسلامی برقرار و چراغ سینمایش روشن است و جشنواره فیلم فجر در دایره فرهنگی و هنری‌اش برگزار می‌شود نه باید فیلمی بسازند یا بازی کنند و نه در جشنواره‌ای شرکت کنند».
در ادامه یادداشت این مدیر سینمایی آمده است: «نظاره‌گرِ رفتار آنانی هستیم که بر طبل این مبارزه کوبیدند».
@VahidHeadli

🔸بهاره هدایت، زندانی سیاسی از زندان اوین نامه‌ای نوشته و از فرهاد میثمی خواست تا دست از اعتصاب غذا بردارد. او در نامه خود «براندازی جمهوری اسلامی» را خواست اکثریت و ضروری می‌داند و درباره دلایل خود توضیح داده است.
@VahidHeadli

🔸نفتالی بنت، نخست‌وزیر پیشین اسرائیل که در آغاز جنگ اوکراین نقش میانجی‌گر را داشت، روز شنبه گفت پوتین طی یک دیدار به وی قول داده بود زلنسکی را از بین نبرد.
اظهارات بنت نشان از دیپلماسی پشت پرده و تلاش‌های فوری اما نه‌چندان مثمرثمر او برای پایان دادن به تهاجم روسیه به اوکراین در هفته‌ها و ماه‌های آغازین این تهاجم است.
او که در این مصاحبه پنج ساعته درباره موضوعات زیادی سخن گفت، افزود پس از قول پوتین مبنی بر نکشتن زلنسکی، به رئیس جمهوری اوکراین زنگ زده و او را از این موضوع مطلع کرده است.
به گفته بنت، پوتین در این دیدار وعده داد از تقاضای خود مبنی بر خلع سلاح اوکراین صرف نظر کند و زلنسکی هم قول داد اوکراین به ناتو ملحق نشود.
@VahidHeadli

🔸دو ماه پس از اعمال تحریم واردات نفت روسیه از طریق نفتکش‌ها، اتحادیه اروپا واردات فرآورده‌های نفتی از روسیه را نیز تحریم کرد.
بر اساس تحریم‌های جدید همچنین شرکت‌های اروپایی تنها زمانی مجاز به ارائه خدمات بیمه، نقل‌وانتقالات مالی و حمل فرآورده‌های نفتی روسیه هستند که قیمت آن زیر سقف تعیین شده توسط هفت کشور صنعتی جهان و اتحادیه اروپا باشد.
@VahidHeadli

🔸علیرضا جهانبخش با دو گل امشب، فاینورد را از شکست مقابل آیندهوون نجات داد و با نمره ۸.۹ بهترین بازیکن زمین شد.
@VahidOOnLi

📡 @VahidOnli

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=127941

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.