• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0

یک نماینده مجلس ایران، از تدوی …

  • کد خبر : 127744
  • 15 بهمن 1401 - 0:00
یک نماینده مجلس ایران، از تدوی …

    یک نماینده مجلس ایران، از تدوین طرحی خبر داد که بر اساس آن، کارت ملی کسانی که حجاب اجباری را رعایت نکنند، مسدود و ارائه خدمات اجتماعی به آن‌ها قطع خواهد شد. موسی غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی، به سایت «رویداد ۲۴» گفت که در این طرح کسانی که در مراکز […]

 

یک نماینده مجلس ایران، از تدوی … 924280001675456202

 

یک نماینده مجلس ایران، از تدوین طرحی خبر داد که بر اساس آن، کارت ملی کسانی که حجاب اجباری را رعایت نکنند، مسدود و ارائه خدمات اجتماعی به آن‌ها قطع خواهد شد.

موسی غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی، به سایت «رویداد ۲۴» گفت که در این طرح کسانی که در مراکز عمومی «کشف حجاب» می‌کنند از طریق سیستم شناسایی و برای آن‌ها پیامک ارسال می‌شود.

به گفته وی، این افراد در صورت «اصرار بر بی‌حجابی» جریمه خواهند شد و در صورت عدم پرداخت جریمه، کارت ملی آن‌ها مسدود و در پی آن از خدمات اجتماعی مانند امکان استفاده از سیستم بانکی محروم می‌شوند.
به گفته رئیس کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی طرح اخیر، «خام» است و هنوز کمیسیونی که باید به بررسی آن بپردازد هم مشخص نشده است.

علاوه بر آقای غضنفرآبادی شمار دیگری از مسئولان و نمایندگان مجلس در ماه‌های اخیر و در جریان اعتراضات سراسری پس از کشته شدن مهسا امینی توسط ماموران گشت ارشاد، به شدت پیگیر طرح‌های ابداعی برای اجرای قانون حجاب اجباری هستند.
نقطه اشتراک این طرح‌ها، حذف «مواجهه فیزیکی با بی‌حجابی» و استفاده از تکنولوژی و به قول حسین جلالی، نماینده رفسنجان در مجلس «مدیریت هوشمند» در این زمینه است.
@VahidHeadline

📡 @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=127744

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.