• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

‌🔸نماینده جمهوری اسلامی ایران …

  • کد خبر : 127661
  • 13 بهمن 1401 - 18:30
‌🔸نماینده جمهوری اسلامی ایران  …

    ‌🔸نماینده جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در نامه‌ای به دبیر کل و رئیس دوره‌ای شورای امنیت، به‌طور رسمی اسرائیل را مسئول حمله به یک مجتمع نظامی در اصفهان معرفی و بر تلافی این حمله از سوی ایران تأکید کرد. @VahidHeadline 🔸عبدالوهاب بخشنده، دادستان ایلام از بازداشت ۱۰ نفر در جریان اعتراضات دیروز […]

 

‌🔸نماینده جمهوری اسلامی ایران  … 635550001675350005

 

‌🔸نماینده جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در نامه‌ای به دبیر کل و رئیس دوره‌ای شورای امنیت، به‌طور رسمی اسرائیل را مسئول حمله به یک مجتمع نظامی در اصفهان معرفی و بر تلافی این حمله از سوی ایران تأکید کرد.
@VahidHeadline

🔸عبدالوهاب بخشنده، دادستان ایلام از بازداشت ۱۰ نفر در جریان اعتراضات دیروز و دیشب در شهر آبدانان این استان و مجروح شدن ۵ نفر خبر داد.
@VahidHeadline

🔸محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران از گزارش دیروز آژانس بین المللی انررژی اتمی درباره تغییرات اعلام نشده در سایت اتمی فردو ابراز تاسف کرد.
او گفت که برداشت بازرس آژانس از بازدیدش از سایت اتمی فردو نادرست بوده است و ایران بلافاصله توضیحات را ارائه کرده است: «فیلم آن موجود و قابل ارائه است.»
@VahidHeadline

🔸به‌گزارش سایت «هه‌نگاو»، که اخبار مناطق کُردنشین را پوشش می‌دهد، از مجموع ۱۸۲ بازداشت‌شده کُرد در ماه ژانویه، اتهامات ۱۶۹ نفر سیاسی به‌ویژه «همکاری با احزاب کُرد» اعلام شده است، ۱۰ شهروند به اتهام فعالیت مذهبی و حمایت از مردم در جریان اعتراضات بازداشت شده‌اند و سه کنشگر مدنی نیز «ربوده شده‌اند».
در همین حال سایت «حال‌وش» نیز که اخبار سیستان‌وبلوچستان را منتشر می‌کند، در گزارشی از بازداشت دست‌کم ۱۸۵ شهروند بلوچ توسط نیروهای امنیتی در زاهدان در بازه زمانی مشابه خبر داده است.
@VahidHeadline

🔸مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان از مصدوم شدن ۴۸ نفر بر اثر واژگونی یک اتوبوس خبر داد که از تبریز به مقصد کربلا در حال حرکت بود.
@VahidHeadline

🔸در حال حاضر میزان ذخایر سدهای پنجگانه تامین کننده آب استان تهران ۲۳۹ میلیون متر مکعب است که این رقم در روز مشابه سال گذشته بیش از ۳۲۰ میلیون متر مکعب بوده و بر این اساس، حجم آب سدهای استان تهران ۲۵ درصد نسبت به روز مشابه سال گذشته کاهش یافته است.
@VahidHeadline

🔸مدیر کل «امور شاهد و ایثارگران» وزارت آموزش و پرورش از رویکرد جدید این وزارتخانه در آموزش خبر داد و گفت که «ترویج فرهنگ شهادت در مدارس آغاز شده و محتوای کتب درسی نیز با اين رویکرد تغییر می‌کند.»
@VahidHeadline

🔸ژان پیر و لوک داردن، برادران سینماگر مشهور بلژیکی خواهان خارج کردن فیلم خود «توری و لوکیتا» از جشنواره فیلم فجر شدند.
این دو برادر سینماگر بلژیکی در پستی در اینستاگرام خود نوشتند که اطلاعی از نمایش فیلم خود در جشنواره فیلم فجر نداشتند و تازه ازاین موضوع مطلع شدند. آنها با محکوم کردن این جشنواره خواهان خارج کردن این فیلم از برنامه جشنواره فیلم فجر شدند.
این دو که برنده نخل طلای جشنواره کن هستند در پست خود جشنواره فیلم فجر ایران را «ویترین رژیم دیکتاتوری مذهبی و جنایتکار» جمهوری اسلامی خواندند و خواهان خارج کردن فیلم خود شدند.
@VahidHeadline

🔸سایت نورنیوز، نزدیک به شورای عالی امنیت ملی، نوشت که «تجهیزات» به کار رفته در حمله پهپادی به مجتمع وزارت دفاع در اصفهان «به سفارش یک سرویس امنیتی» و «با مشارکت و هدایت گروه‌های «کُردی مستقر در اقلیم کردستان عراق»، وارد ایران شده است.
این سایت نوشت که این تجهیزات «از یکی از مسیرهای صعب‌العبور در شمال غرب کشور» وارد و «در یک کارگاه مجهز» با استفاده از «نیروهای آموزش دیده، مونتاژ شده است.
@VahidOOnLine

🔸بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، امروز در ملاقات با امانوئل مکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه، خواهد کوشید حمایت او را از موضع اسرائیل در مورد برنامه هسته‌ای ایران کسب کند.
@VahidHeadline

🔸خبرگزاری تسنیم گفته است که «یک شبکه برانداز سازماندهی شده در فضای مجازی، که در ایام اغتشاشات به شبکه‌سازی و برنامه‌ریزی برای تحرکات ضدامنیتی در سطح استان مازندران فعال بوده، قبل از هرگونه اقدام خرابکارانه، متلاشی و دستگیر شدند».
@VahidHeadline

🔸سفر «مهم» وزیر خارجه سعودی به بغداد؛ تلاش‌ عراق برای کاهش وابستگی به ایران
@VahidHeadline

🔸رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه گفت که پذیرش برخی از شروط سوریه برای از سرگیری روابط بین دو کشور برای آنکارا قابل پذیرش نیست. نگفت که دقیقا چه شروطی.
@VahidHeadline

🔸ارتش اسرائیل بامداد پنجشنبه ۱۳ بهمن اهدافی در باریکه غزه را بمباران کرد و سخنگوی ارتش این کشور آن را واکنشی به حملات راکتی از غزه به جنوب اسرائیل در شامگاه چهارشنبه خواند.
@VahidHeadline

🔸نیکی هیلی، فرماندار سابق ایالت کارولینای جنوبی و سفیر آمریکا در سازمان ملل در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ، نامزدی خود از سوی حزب جمهوریخواه برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۴ را روز ۱۵ فوریه رسماً اعلام خواهد کرد و با رئیس سابق خود وارد رقابت خواهد شد.
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=127661

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.