• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

بر اساس یک فایل صوتی رسیده به …

  • کد خبر : 127557
  • 13 بهمن 1401 - 1:30
بر اساس یک فایل صوتی رسیده به  …

    بر اساس یک فایل صوتی رسیده به ایران‌اینترنشنال، محمدرضا صالحی، معاون پیشین نهاد ریاست‌ جمهوری در دولت روحانی، در جلسه اخیر استانداران دولت حسن روحانی نسبت به فروپاشی درونی نظام جمهوری اسلامی هشدار داد و خواستار توجیه کردن علی خامنه‌ای و کاهش دامنه اختیارات او شد. اطلاعات ایران‌اینترنشنال حاکی از آن است که […]

 

بر اساس یک فایل صوتی رسیده به  … 654771001675288803

 

بر اساس یک فایل صوتی رسیده به ایران‌اینترنشنال، محمدرضا صالحی، معاون پیشین نهاد ریاست‌ جمهوری در دولت روحانی، در جلسه اخیر استانداران دولت حسن روحانی نسبت به فروپاشی درونی نظام جمهوری اسلامی هشدار داد و خواستار توجیه کردن علی خامنه‌ای و کاهش دامنه اختیارات او شد.

اطلاعات ایران‌اینترنشنال حاکی از آن است که این فایل صوتی مربوط به جلسه‌ای در روز دهم بهمن‌ ماه است و اسحاق جهانگیری، معاون اول دولت روحانی هم در آن حضور داشته است.

محمدرضا صالحی در دولت روحانی معاون پشتیبانی نهاد ریاست‌جمهوری بود. او پیش از آن سابقه استانداری در استان‌های خراسان شمالی، بوشهر و مازندران را نیز داشته است.

صالحی در بخشی از این فایل صوتی، به چند گزینه پیش‌رو در شرایط کنونی اشاره کرد که اولین آن، «امید به دخالت خارجی برای براندازی» است.

او گفت که این راهکار از طریق دخالت نظامی است یا شیوه‌هایی مثل دادن وکالت به شاهزاده رضا پهلوی.

صالحی دومین گزینه را پیوستن به معترضان و «کمک به انقلاب» دانست و سومین گزینه را صبر کردن برای «گسترش فسادهای اجتماعی و اقتصادی فزاینده» و در نهایت «فروپاشی نظام از درون».

این مقام ارشد سابق جمهوری اسلامی مصوبه اخیر موسوم به «مولدسازی» اموال دولت با حمایت و دستور خامنه‌ای را مقدمات این نوع فروپاشی و «فساد سیاسی» خواند.
@VahidOOnLine

📡 @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=127557

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.