• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

‌🔸سه روز پس از وقوع زمین‌لرزه …

  • کد خبر : 127458
  • 12 بهمن 1401 - 1:00
‌🔸سه روز پس از وقوع زمین‌لرزه  …

    ‌🔸سه روز پس از وقوع زمین‌لرزه ۵.۹ ریشتری در شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی، اعتراض زلزله‌زدگان در واکنش به سوءمدیریت در امدادرسانی و نبود امکانات مورد نیاز ادامه دارد. ده‌ها شهروند آسیب‌دیده از زلزله روز سه‌شنبه ۱۱ بهمن پشت درهای بسته فرمانداری خوی تجمع کرده‌اند و بنا بر گزارش تصویری، هیچ مقام […]

 

‌🔸سه روز پس از وقوع زمین‌لرزه  … 918360001675200602

 

‌🔸سه روز پس از وقوع زمین‌لرزه ۵.۹ ریشتری در شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی، اعتراض زلزله‌زدگان در واکنش به سوءمدیریت در امدادرسانی و نبود امکانات مورد نیاز ادامه دارد.
ده‌ها شهروند آسیب‌دیده از زلزله روز سه‌شنبه ۱۱ بهمن پشت درهای بسته فرمانداری خوی تجمع کرده‌اند و بنا بر گزارش تصویری، هیچ مقام مسئولی پاسخگوی آنها نیست.
زلزله‌زدگان در خوی در یخبندان و دمای زیر صفر بدون سرپناه و یا بدون وسایل گرمایشی مانده‌اند.
@VahidHeadline

🔸رئیس‌جمهوری اسلامی ایران شامگاه سه‌شنبه در یک گفتگوی تلویزیونی تاکید کرد که فیلترینگ اینستاگرام، واتساپ و سایر پلتفرم‌های خارجی در کشور «برطرف نخواهد شد».
ابراهیم رئیسی مدعی شد که این پلتفرم‌ها «در کشورهای اروپایی نسبت به اتفاقات در این پلتفرم‌ها پاسخگو» هستند و «باید در کشور ما نیز پاسخگو باشند و تا زمانی که پاسخگوی موارد قانونی کشور ما نباشند، محدودیت برطرف نخواهد شد».
@VahidHeadline

🔸سازمان شفافیت بین‌الملل در گزارش جدید خود ایران را در کنار گینه و بنگلادش در رده‌های انتهایی جدول شاخص ادراک فساد در سال ۲۰۲۲ قرار داد.
بر اساس این گزارش، ایران با کسب ۲۵ امتیاز [از ۱۰۰] در بین ۱۸۰ کشور، در رتبه ۱۴۷ و پایین‌تر از کشورهایی مانند لیبریا، ماداگاسکار، موزامبیک و اوگاندا قرار گرفت.
@VahidOOnLine

🔸وزارت بازرگانی ایالات متحده آمریکا هفت شرکت و سازمان ایرانی را به‌دلیل کمک نظامی و ارسال پهپاد به روسیه تحریم کرد.
به گزارش وزارت بازرگانی آمریکا شرکت‌های یاد شده در ساخت پهپاد فعال هستند و ایران در اقدامی علیه امنیت ملی و منافع سیاست خارجی آمریکا، پهپادهای تولیدی خود را به روسیه تحویل می‌دهد تا از آن‌ها در جنگ اوکراین استفاده کند.
اسامی شرکت‌های تحریم شده:
@VahidHeadline

🔸اتحادیه اروپا شرکت صنایع هواپیماسازی ایران (هسا) وابسته به وزارت دفاع جمهوری اسلامی را به‌دلیل ارسال پهپاد توسط جمهوری اسلامی به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین تحریم کرد.
@VahidHeadline

🔸روزنامه گاردین گزارش داد که استرالیا با وضع تحریم‌های جدیدی علیه جمهوری اسلامی ایران، عبدالرحیم موسوی، فرمانده ارتش، و چند مقام ارشد نیروی مقاومت بسیج، سپاه و نیروی انتظامی را به فهرست سیاه خود افزوده است.
بر اساس این گزارش، دولت استرالیا روز سه‌شنبه ۱۱ بهمن در مجموع ۱۶ فرد و یک نهاد را در ارتباط با «نقض جدی حقوق بشر در ایران» تحریم کرده است.
دیگر افراد تحت تحریم:
@VahidHeadline

🔸آمارهای شورای جهانی طلا از جهش چشمگیر خرید طلا توسط شهروندان ایرانی در پی سقوط ارزش ریال در سال ۲۰۲۲ خبر می‌دهد.
بر اساس این گزارش که در سایت شورای جهانی طلا منتشر شده، ایرانی‌ها در سال گذشته میلادی ۴۱ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم شمش و سکه طلا خریداری کردند که ۶۴ درصد بیش از سال ۲۰۲۱ است.
@VahidHeadline

🔸«بیلبورد»، سایت صنعت موسیقی، به تازگی گزارش داد در مراسم ویژه‌ای که شامگاه ۱۵ بهمن به وقت لس‌آنجلس برگزار می‌شود، برای اولین بار، یک جایزه ویژه به مراسم جوایز موسیقی گرمی اضافه خواهد شد و انتظار می‌رود ترانه «برای» اثر شروین حاجی‌پور، برنده این جایزه شود.
@VahidHeadline

🔸در ادامه عملیات وزارت کشور جمهوری آذربایجان علیه شبکه جاسوسی جمهوری اسلامی در باکو و دیگر مناطق این کشور، هفت مظنون بازداشت شدند.
اواخر آذر ماه امسال هم سازمان امنیت جمهوری آذربایجان از کشف یک شبکه پنج نفره جاسوسی مرتبط با جمهوری اسلامی خبر داده بود که به اتهام «خیانت به کشور» تحت بازداشت قرار گرفته‌اند.
@VahidOOnLine

🔸سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، از خانواده فوتبال ایران خداحافظی کرد.
رسانه‌های پرتغالی از تیم ملی قطر به عنوان مقصد بعدی کی‌روش یاد می‌کنند.
@VahidHeadline

🔸آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا با اعلام این که با مقام‌های اسرائیلی درباره تهدیدهای جمهوری اسلامی گفت‌وگو کرده، بر تعهد مشترک دو کشور در زمینه عدم دست‌یابی تهران به سلاح اتمی تاکید کرد.
@VahidOOnLine

🔸مخالفت‌ها در فرانسه علیه طرح دولت برای افزایش سن بازنشستگی (از ۶۲ به ۶۴ سال) همچنان ادامه دارد و این کشور بار دیگر صحنه اعتصاب و تظاهرات مخالفان این طرح شد.
خبرگزاری فرانسه گزارش داد که ده‌ها هزار نفر بعد از ظهر روز سه‌شنبه ۱۱ بهمن در پاریس علیه این طرح دست به تظاهرات زدند.
@VahidHeadline

🔸عربستان دهها نفر را به طور مخفیانه و بدون مطلع کردن خانواده‌ها اعدام کرده است
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=127458

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.