• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

‌فرمانده یگان‌های ویژه فراجا ب …

  • کد خبر : 127398
  • 11 بهمن 1401 - 20:00
‌فرمانده یگان‌های ویژه فراجا ب …

    ‌فرمانده یگان‌های ویژه فراجا با انکار شلیک ماموران به چشم معترضان در ماه‌های اخیر، مدعی شد اگر کسی «ثابت کند» فردی بر اثر «««««خطای»»»»» کارکنان این نیرو کشته شده، به او «جایزه» خواهد داد. [این لابد یعنی اون‌هایی که کشتند در اثر خطا نبوده،‌ مقصر خودشون بودند.] وی گفته به «توانایی یگان ویژه […]

 

‌فرمانده یگان‌های ویژه فراجا ب … 582909001675182603

 

‌فرمانده یگان‌های ویژه فراجا با انکار شلیک ماموران به چشم معترضان در ماه‌های اخیر، مدعی شد اگر کسی «ثابت کند» فردی بر اثر «««««خطای»»»»» کارکنان این نیرو کشته شده، به او «جایزه» خواهد داد. [این لابد یعنی اون‌هایی که کشتند در اثر خطا نبوده،‌ مقصر خودشون بودند.]

وی گفته به «توانایی یگان ویژه اعتماد دارم» و آنها «در سطح منطقه از حرفه‌ای‌ترین واحدهای کنترل ناآرامی‌های اجتماعی هستند که از تخصص، مهارت و سطح دانش بالایی برخوردار و در روش‌های عملیات انعطاف‌پذیر هستند».

کرمی در پاسخ به این پرسش که «برخی می‌گویند که پلیس ایران به‌صورت عمدی به نقاط حساس مثل چشم و سر معترضان تیر می‌زند. آیا واقعا این رفتار از نیروهای یگان ویژه سر زده»، گفته: «مهارت و حرفه‌ای عمل کردن یگان‌های ویژه در آسیب نزدن به جمعیت معترض معنا و مفهوم پیدا می‌کند».

وی گزارش‌ها درباره شلیک عمدی به نقاط حساس معترضان را «تبلیغات و القائات» معرفی کرده و مدعی شده نیروهای فراجا برای «جمع کردن اعتراضات بدون هزینه و عملیات آرام‌سازی»، سال‌ها تحت «تعلیمات سخت» قرار می‌گیرند.
@VahidHeadline

حسن کرمی، فرماندهی یگان‌های ویژه فرماندهی انتظامی درباره ماهیت و شیوه برخورد یگان‌های ویژه گفت «معنا و مفهوم ورود یگان تمام‌کننده است» و ادامه داد «اگر کسی به‌رغم اخطارهای یگان ویژه که از سیستم‌های صوتی قوی پخش می‌شود، باز در صحنه بماند ممکن است به او آسیب وارد شود»
به گفته این فرمانده نیروی انتظامی «جمعیتی که در اعتراضات شرکت می‌کنند چند گروه هستند… در بین جمعیت تعداد اندکی با انگیزه و قصد خرابکاری و سوءاستفاده از موقعیت حاضر می‌شوند».
@VahidHeadline

کرمی با انکار استفاده از آمبولانس برای جابجایی نیرو تاکید کرد که «نیاز به جابجایی با آمبولانس نداریم چون اصولا ما می‌خواهیم دیده شویم، ستون‌کشی و حرکت منظم واحدها و حتی استقرار آنها در سطح شهرها همه برای دیده شدن است.»
@VahidHeadline

📡 @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=127398

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.