• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0

‌🔸مردم خوی در حالی که صدها واح …

  • کد خبر : 127353
  • 10 بهمن 1401 - 18:30
‌🔸مردم خوی در حالی که صدها واح …

    ‌🔸مردم خوی در حالی که صدها واحد مسکونی این شهر و روستاهای اطراف آن در اثر زلزله ویران یا به شدت تخریب شده است، دومین شب پس از زلزله را در میان فوج پس‌لرزه‌های پیاپی و هوای به شدت سرد، در فضاهای باز و در حالی به صبح رساندند که نسبت به بی‌توجهی […]

 

‌🔸مردم خوی در حالی که صدها واح … 184134001675090803

 

‌🔸مردم خوی در حالی که صدها واحد مسکونی این شهر و روستاهای اطراف آن در اثر زلزله ویران یا به شدت تخریب شده است، دومین شب پس از زلزله را در میان فوج پس‌لرزه‌های پیاپی و هوای به شدت سرد، در فضاهای باز و در حالی به صبح رساندند که نسبت به بی‌توجهی مقام‌های حکومتی و عدم توزیع کافی چادر، پتو و غذا اعتراض دارند.
@VahidHeadline

🔸طرح مجازات ۱۰ تا ۱۵ سال زندان به همراه مجازات‌های دیگر برای اظهارنظر انتقادی و مخالف مواضع رسمی حکومت ایران به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ارائه شد.
متن کامل «طرح الحاق یک ماده به کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده» به همراه اسامی نمایندگان امضاکننده آن، روز دوشنبه ۱۰ بهمن در رسانه‌های ایران منتشر شد.
بر اساس این طرح، اظهارنظر درباره هر موضوعی که در آن «نیاز به اظهارنظر مراجع رسمی است و هنوز اعلام نظر رسمی نشده» با مجازات فرد اظهارنظرکننده روبه‌رو خواهد شد.
@VahidHeadline

🔸در حالی که در دو روز گذشته انتقادها از برنامه پیشنهادی و مورد تایید قرار گرفته آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران، برای فروش اموال غیرمنقول دولت بالا گرفت و از جمله برخی از نمایندگان مجلس از انتقاد کردند و برخی آن را مشابه خصوصی سازی‌های «ناموفق» دهه ۸۰ و ۹۰ خورشیدی دانسته بودند، آقای خامنه‌ای آن شیوه از خصوصی‌سازی را مورد تایید خوانده و انتقادها را نادرست خوانده است.
آیت‌الله خامنه‌ای امروز در دیدار با گروهی از «تولیدکنندگان، کارآفرینان» با اشاره به اصل ۴۴ قانون اساسی گفته است این «سیاستها با دقت انتخاب شد» و مورد «تایید» افرادی که «علاقه‌مند به عدالت اجتماعی» بودند قرار گرفته بود. او افزوده «برخی برادران خوب و خوش‌نیت،‌ به این سیاست‌ها اعتراض دارند که این اعتراض درست نیست».
@VahidHeadline

🔸گروه ناظر حقوق بشر در سوریه اعلام کرد، کاروان کامیون‌هایی که از عراق وارد سوریه شده بودند روز یکشنبه ۹ بهمن هدف حملات هوایی قرار گرفت و این حملات ۱۰ کشته بر جای گذاشت.
رامی عبدالرحمان، مدیر گروه ناظر حقوق بشر در سوریه، به خبرگزاری فرانسه گفت: «کامیون‌ها حامل تسلیحات ایران بودند.»
@VahidHeadline

🔸بازنشستگان ایران در اعتراض به وضعیت معیشتی خود و عدم پیگیری مطالباتشان از سوی دولت، دوشنبه ۱۰ بهمن در چند شهر، از جمله تهران تجمع اعتراضی برگزار کردند.
جمعی از بازنشستگان مس سرچشمه در اعتراض به انتقال صندوق مس بدون رضایت سهامداران به زیرمجموعه وزارت رفاه، روز دوشنبه مقابل دفتر شرکت ملی صنایع مس ایران در خیابان ولیعصر تهران دست به تجمع زدند.
@VahidHeadline

🔸سرما مدارس لواسانات، رودبار قصران پردیس، رودهن و دماوند را غیرحضوری کرد
@VahidHeadline

🔸مهدی طارمی، ملی‌پوش تیم ملی فوتبال ایران و بازیکن تیم پرتو پرتغال در حساب اینستاگرام خود نوشته است: «من به عنوان یک ایرانی تقاضای آزادی زندانیانی که در این اتفاقات اخیر دستگیر و زندانی شدند را دارم».
وی ادامه داده است: «تمام تقاضای من برای کمی خوشحال کردن مردم شریفم و برگشتشان به آغوش خانواده‌هایشان می‌باشد».
ملی پوش تیم فوتبال ایران گفته است که خانواده‌ها «چشم به راه فرزندانشان هستند».
@VahidHeadline

🔸شاهین فتحی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران نسبت به وقوع سیل در تهران با توجه به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی خبر داد.
آقای فتحی گفته است که امدادگران جمعیت هلال احمر در «آماده باش» در پی احتمال سیل هستند.
@VahidHeadline

🔸انفجار در مسجدی در شهر پیشاور پاکستان «دست‌کم ۳۲ کشته و ۱۵۰ زخمی» بجا گذاشته است. یک «مهاجم انتحاری» خود را در مسجد مملو از نمازگزاران منفجر کرده است.
@VahidHeadline

🔸مسئولان حکومتی طالبان در قندهار، در جنوب افغانستان به کارکنان زن اداره‌های صحت و معارف دستور داده‌اند بدون همراه مرد خود سر کار خود حاضر نشوند. به طور معمول فرامین طالبان از قندهار، خاستگاه و مقر رهبری طالبان صادر شده و به تدریج در سایر ولایت‌های کشور نیز اجرا می‌شوند.
@VahidAfLine

🔸در پی ضرب و شتم منجر به مرگ یک شهروند آمریکایی توسط پنج عضو پلیس ویژه ممفیس در ایالت تنسی، این واحد ویژه پلیس منحل شد.
طی روزهای گذشته اعتراضاتی در ممفیس نسبت به کشته شدن تایر نیکولز در پی ضرب و شتم او توسط پلیس انجام شد.
او هنگام رانندگی توسط واحد ویژه «عملیات خیابانی برای بازگرداندن آرامش به محله‌ها» که بصورت مخفف «عقرب» نیز گفته می‌شود، متوقف و پس از ضرب و شتم توسط پنج پلیس این واحد درگذشت. هر پنج پلیس به همراه فرد کشته شده سیاه‌پوست هستند.
تصاویر ضبط شده در دوربین پلیس و یک دوربین چراغ برق نشان می‌دهد که نیکولز ۲۹ ساله در هنگام رانندگی اقدامی که دست‌مایه‌ای برای پلیس جهت برخورد خشن باشد، انجام نداده است.
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=127353

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.