• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

‌🔸در حالی که مقام‌های جمهوری ا …

  • کد خبر : 127216
  • 09 بهمن 1401 - 18:00
‌🔸در حالی که مقام‌های جمهوری ا …

    ‌🔸در حالی که مقام‌های جمهوری اسلامی مدعی «ناموفق» بودن حمله پهپادی و انفجار در یکی از مراکز مهمات‌سازی در اصفهان هستند، وبلاگ اینتلی تایمز در اسرائیل اعلام کرد که محل هدف قرار گرفته، «آزمایشگاه مواد و انرژی اصفهان» بوده است. این وبلاگ که گزارش های اطلاعاتی منتشر می کند، نوشت که هدف حمله […]

 

‌🔸در حالی که مقام‌های جمهوری ا … 502153001675002607

 

‌🔸در حالی که مقام‌های جمهوری اسلامی مدعی «ناموفق» بودن حمله پهپادی و انفجار در یکی از مراکز مهمات‌سازی در اصفهان هستند، وبلاگ اینتلی تایمز در اسرائیل اعلام کرد که محل هدف قرار گرفته، «آزمایشگاه مواد و انرژی اصفهان» بوده است.
این وبلاگ که گزارش های اطلاعاتی منتشر می کند، نوشت که هدف حمله پهپادی شامگاه شنبه در اصفهان، «پژوهشگاه فضایی ایران» وابسته به وزارت دفاع بوده است.
اینتلی تایمز همچنین نوشت که زمان این حمله اتفاقی نبوده است و در پایان روزی انجام شد که علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی از نمایشگاه دستآوردهای صنعتی ایران، که شامل دستآوردهای پهپادی نیز بود دیدار کرد.
این رسانه ادامه داد: دو سال پیش هم، حمله به مزرعه سانتریفوژهای ایران درست در پایان همان روزی انجام شد که در صبح آن، حسن روحانی رییس‌جمهور وقت جمهوری اسلامی نمایشگاه دستآوردهای اتمی ایران را افتتاح کرده بود.
@VahidOOnLin

🔸نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به انتقادات از طرح جنجالی فروش اموال دولتی موسوم به «مولدسازی» گفت که اگر این طرح به امضا علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی رسیده باشد، «لازم الاجرا است».
علی نیکزاد روز یکشنبه نهم بهمن در جلسه مجلس شورای اسلامی، گفت نباید از تریبون عمومی انتقادات علیه این طرح مطرح شود.
این در حالی است که محمدرضا صباغیان، عضو کمیسیون امور داخلی مجلس، در این جلسه در تذکر قانون اساسی گفت: «نمی‌شود که سران قوا بنشینند و ۲۹۰ نماینده و شورای نگهبان را کنار گذاشته و هرچه می‌خواهند تصویب کنند. ما چگونه در چشم ۸۶ میلیون ایرانی نگاه کرده و سکوت کنیم.»
@VahidHadlin

🔸ریزش ۵۷ هزار و ۹۰۱ واحدی شاخص کل بورس تهران در معاملات روز یکشنبه ۹ بهمن ماه که معادل ۳.۶ درصد بود، در ۳۰ ماه اخیر و پس از ریزش ۳.۷ درصدی در ۲۵ مرداد سال ۱۳۹۹ بی‌سابقه بود و یازدهمین ریزش سنگین تاریخ بورس از ابتدای ایجاد، از نظر درصد افت به شمار می‌رود.
@VahidOOnLin

🔸محمد سرگزی، نماینده زابل در مجلس شورای اسلامی، تهدید کرد که اگر طالبان حقابه ایران از رودخانه هیرمند را ندهد، اتباع افغانستان از استان سیستان و بلوچستان اخراج خواهند شد.
سرگزی روز یکشنبه به ایلنا گفت که ابراهیم رئیسی «به وزارت امور خارجه تکلیف کرده که هر چه سریع‌تر با اتمام حجت به افغانستان حقابه هیرمند را بگیرند.»
@VahidAfLin

🔸وزارت خارجه جمهوری آذربایجان شامگاه شنبه اعلام کرد که کادر دیپلماتیک این کشور به همراه خانواده‌هایشان تا ۲۴ ساعت آینده از ایران خارج خواهند شد.
@VahidHadlin

🔸حامد اسماعیلیون سخنگوی انجمن خانواده‌های جان‌باختگان هواپیمای اوکراینی با دعوت به اتحاد میان مخالفان جمهوری اسلامی و توافق بر سر حداقل‌ها در متنی نوشت: «در کنار هم بایستیم. خوف استبداد در آینده را از خود دور کنیم. ترس تجزیه ایران را از کنار بگذاریم. این‌ ترس‌ها واقعیت ندارند.»
او افزود: «بر سر حداقل‌ها توافق کنیم و چاله‌ دفن این جنازه‌ پوسیده را بکنیم. تندیس پوشالی را بر زمین بیندازیم و ایران را در برابر اسلام سیاسی به پیروزی برسانیم. شدنی‌ست.»
@VahidOOnLin

🔸در حالی که آزمون ورودی دانشگاه‌های خصوصی افغانستان برای ترم بهار روز یکشنبه، نهم بهمن، در برخی از ولایات این کشور در حال برگزاری است، طالبان به زنان و دختران هشدار داد که نباید در امتحان ورودی این دانشگاه‌ها شرکت کنند. این دستور طالبان تنها یک روز پیش از برگزاری آزمون‌ها اعلام شد.
طالبان با این دستور خود در روز هشتم بهمن، بر ممنوعیت تحصیل دختران در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا تاکید کرده است.
@VahidHadlin

🔸بر اثر سقوط یک اتوبوس مسافربری از پلی در جنوب غربی پاکستان، دست‌کم ۴۱ نفر جان خود را از دست دادند.
@VahidHadlin

🔸رسانه‌های اسرائیل روز شنبه، از زخمی شدن دو شهروند اسرائیل در تیراندازی یک فلسطینی ۱۳ ساله در مرکز شهر اورشلیم خبر دادند.
به نوشته این رسانه‌ها، مهاجم با گلوله یک غیرنظامی اسرائیلی زخمی شد و پیش از آن‌که نیروهای اسرائیلی او را بازداشت کنند، امدادگران درمانی به او در محل امداد اولیه رساندند.
@VahidHadlin
کابینه اسرائیل از همهٔ شهروندانی که اسلحه دارند، خواست مسلح از خانه خارج شوند.
@VahidHadlin

🔸دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، مبارزات انتخاباتی خود برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ آمریکا را با سخنرانی در ایالت‌های نیوهمپشایر و کارولینای جنوبی آغاز کرد.
آقای ترامپ روز شنبه هشتم بهمن در شهر کلمبیای ایالت کارولینای جنوبی گفت: «ما با هم کار ناتمام بازگرداندن دوباره عظمت به آمریکا را تکمیل خواهیم کرد.»
@VahidHadlin

📡 @VahidOnlin

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=127216

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.