• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل 27469امروز 0
1

‌🔸زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۹ در …

  • کد خبر : 127186
  • 09 بهمن 1401 - 1:00
‌🔸زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۹ در …

    ‌🔸زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۹ درجه شامگاه شنبه ۸ بهمن شهر خوی در شمال آذربایجان‌غربی و روستاهای اطراف آن را لرزاند، رخدادی که به تخریب شماری از خانه‌ها و مصدومیت بسیاری از شهروندان ساکن منطقه منجر شده است. باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران، ایسکانیوز، گزارش داده که شدت تخریب در مناطق روستایی بالاست و […]

 

‌🔸زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۹ در … 444227001674941403

 

‌🔸زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۹ درجه شامگاه شنبه ۸ بهمن شهر خوی در شمال آذربایجان‌غربی و روستاهای اطراف آن را لرزاند، رخدادی که به تخریب شماری از خانه‌ها و مصدومیت بسیاری از شهروندان ساکن منطقه منجر شده است.
باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران، ایسکانیوز، گزارش داده که شدت تخریب در مناطق روستایی بالاست و بیشترین آسیب نیز به روستاهای ایواوغلی وارد آمده است.
هنوز گزارشی از تلفات احتمالی این رخداد منتشر نشده اما مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی گفته که شمار مصدومان زیاد است.
امیرعباس جعفریی در گفت‌وگویی تلویزیونی اظهار داشت: «همه بیمارستان های شهرستان های معین خوی با دستور استاندار آذربایجان غربی از جمله ارومیه، سلماس و چایپاره در حالت آماده باش هستند.»
@VahidHeadline

🔸علی نصیریان، بازیگر پیشکسوت سینما،‌ تئاتر و تلویزیون با انتشار نامه سرگشاده خطاب به دبیر جشنواره فیلم فجر خواستار حذف نامش از هر برنامه‌ای در این جشنواره حذف شود. او در این نامه نوشته: «نظر به مشكلات جسمى، سنى و عوارض روحى كه اخيرا بر من عارض شده، از حضور در جشنواره فجر معذورم.»
@VahidOOnLine

🔸نازیلا معروفیان، خبرنگار زن جوانی که در پی جان باختن مهسا امینی در بازداشت گشت ارشاد با پدر او مصاحبه کرده بود، از سوی دادگاه انقلاب به «دو سال حبس، ۱۵ میلیون تومان جریمه و پنج سال ممنوع‌الخروجی از کشور» محکوم شده است.
@VahidHeadline

🔸فاطمه مهاجری، مادر ویدا ربانی روزنامه‌نگار و فعال رسانه‌ای بازداشت‌شده در جریان اعتراضات سراسری اخیر، در نامه‌ای سرگشاده به غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه جمهوری اسلامی، صدور حکم حبس طولانی برای فرزندش را «ناعادلانه و برآمده از پیش‌داوری‌ها و قضاوت‌های سلیقه‌ای» خواند.
خانم مهاجری می‌نویسد انتشار شعری از یک شاعر اهل افغانستان توسط ویدا ربانی که در آن «بوسه را به نماز تشبیه می‌کند» [؟] به عنوان مصداق اتهام انتسابی در این پرونده اعلام شده است.
@VahidHeadline

🔸تیم ملی فوتسال زنان ایران در دومین بازی از رقابت‌های این دوره فدراسیون فوتبال آسیای مرکزی (کافا) با ۱۶ گل مقابل تاجیکستان پیروز شد.
@VahidHeadline

🔸خبرگزاری رویترز از برنامه سفر برایان نلسون، معاون امور مبارزه با تروریسم و اطلاعات مالی وزیر خزانه‌داری آمریکا به منطقه برای اجرای تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی و روسیه خبر داده است.
@VahidHeadline

🔸رئیس جامعه تورگردانان ایران می‌گوید در حال حاضر هیچ رزروی برای سفر گردشگران اروپایی به ایران در فصل بهار نداریم.
ابراهیم پورفرج در ادامه گفته است که «به نظر می‌رسد گردشگران بین‌المللی برنامه‌ای برای آمدن به ایران ندارند».
@VahidHeadline

🔸محمد میررضوی، دبیر سندیکای صنایع کنسرو با اشاره به کاهش مصرف تن ماهی گفت میزان تولید آن از ۶۰۰ میلیون قوطی کنسرو در سال قبل به ۳۰۰ میلیون قوطی رسیده است.
@VahidOOnLine

🔸غلامرضا ابدالی، سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش سازمان محیط‌ زیست ایران امروز از تلف شدن کوشکی، یوزپلنگ آسیایی «به‌دلیل کهولت سن» خبر داد.
این یوزپلنگ ایرانی در زمان مرگ ۱۶ ساله بود.
کوشکی یوزپلنگ نر به همراه دلبر، یوز پلنگ ماده ایرانی در سال ۱۳۹۳ به پارک پردیسان تهران، جایی که سازمان حفاظت محیط‌ زیست واقع شده منتقل شدند.
دلبر و کوشکی حدود ۷ سال از عمر خود را در پردیسان گذراندند. در آن سال‌ها دامپزشکان بارها برای تشویق این دو گونه ارزشمند به جفتگیری تلاش کردند.
در سال ۹۴ خبرهایی از جفتگیری کوشکی و دلبر در اسارت منتشر شد اما کمی بعد اعلام شد که دلبر به دلیل عفونت کلیوی سقط جنین کرده. بنابراین تلاش‌ها برای زادآوری این دو یوز ایرانی بی‌سرانجام ماند.
@VahidHeadline

🔸وزارت خارجه عربستان در اقدامی بی‌سابقه حمله مسلحانه یک جوان فلسطینی در شامگاه جمعه در محله «نوه یعکوو» را که منجر به کشته شدن هفت اسرائیلی شده است، به شدت محکوم کرد.
وزارت خارجه عربستان با انتشار توئیتی گفت، عربستان علیه هر حمله‌ای به غیرنظامیان است و آن را محکوم می‌کند.
عربستان که روابط دیپلماتیک با اسرائیل ندارد، پیشتر معمولا درباره حملات اسرائیل به شهروندان فلسطینی واکنش نشان می‌داد و اقدام این کشور برای محکوم کردن حملات علیه شهروندان اسرائیلی بی‌سابقه توصیف می‌شود.
@VahidHeadline

🔸در حالی که در یک سال گذشته ارزهای دیجیتال اصلی با کاهش قیمت روبرو شده بودند و بیت کوین روند نزولی یافته بود دوباره رونق به بازار ارزهای دیجیتال بازگشته و قیمت بیت کوین در روز هشت بهمن به ۲۳ هزار دلار رسید.
@VahidHeadline

🔸در جریان سفرجورجیا ملونی، نخست وزیر ایتالیا به طرابلس، پایتخت لیبی توافق گازی بزرگی بین دو کشور امضا شده است.
این توافق ۸ میلیارد دلاری، بین غول انرژی ایتالیا، شرکت انی (Eni)، و شرکت نفت دولتی لیبی امضا شده است.
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=127186

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.