• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0

‌🔸روز گذشته نیروهای نظامی و ام …

  • کد خبر : 127127
  • 08 بهمن 1401 - 18:00
‌🔸روز گذشته نیروهای نظامی و ام …

    ‌🔸روز گذشته نیروهای نظامی و امنیتی به معترضان زاهدانی که هفدهمین جمعه اعتراضی خود را برگزار کردند، حمله برده و ضمن سرکوب آنان، ده‌ها تن را نیز با توسل به خشونت بازداشت کردند. @VahidOOnLine 🔸دادگاه کیفری مشهد در حکمی فاطمه سپهری، فعال سیاسی مخالف جمهوری اسلامی، را به یک‌سال زندان و پرداخت ۲۰ […]

 

‌🔸روز گذشته نیروهای نظامی و ام … 828305001674916203

 

‌🔸روز گذشته نیروهای نظامی و امنیتی به معترضان زاهدانی که هفدهمین جمعه اعتراضی خود را برگزار کردند، حمله برده و ضمن سرکوب آنان، ده‌ها تن را نیز با توسل به خشونت بازداشت کردند.
@VahidOOnLine

🔸دادگاه کیفری مشهد در حکمی فاطمه سپهری، فعال سیاسی مخالف جمهوری اسلامی، را به یک‌سال زندان و پرداخت ۲۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرده است.
براساس حکمی که تصویر آن را اصغر سپهری منتشر کرده است، خانم سپهری به «توهین» به روح‌الله خمینی، بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، و علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، و «نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی به‌وسیله سامانه‌های مخابراتی، همکاری با دول متخاصم علیه جمهوری اسلامی ایران، اجتماع و تبانی علیه امنیت داخلی کشور و فعالیت تبلیغی علیه نظام و به‌نفع گروه‌های مخالف نظام» متهم شده است.
@VahidHeadline

🔸بنا بر اعلام دختر عباس واحدیان شاهرودی، این فعال مدنی و سیاسی تا شش ماه آینده از هر گونه ملاقات و تماس با خانواده ممنوع شده است. هنگامه واحدیان اعلام کرده است که در صورت تداوم بی‌خبری از پدرش، خانواده او تحصن خواهند کرد.
@VahidHeadline

🔸استان سیستان و بلوچستان در دی‌ماه گذشته بیشترین تورم را درایران داشته، و همزمان تورم نقطه به نقطه سالانه ۶۶ درصدی را پشت سر گذاشته است.
بر اساس آخرین آمار منتشر شده توسط مرکز آمار ایران، پس از سیستان و بلوچستان، استان‌های خراسان شمالی، آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری و کردستان تورم نقطه به نقطه (در مقایسه با سال قبل) بیش از ۵۵ درصدی را پشت سر گذاشته‌اند.
@VahidHeadline

🔸عاطفه احمدی، پرچمدار ایران در المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن و نفر اول اسکی زنان ایران، به آلمان پناهنده شد.
@VahidHeadline

🔸فعالان بلوچ می‌گویند نظامیان لباس شخصی، شامگاه جمعه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۱، خدارحم مندازهی (براهویی) یکی از ریش سفیدان و معتمدین بلوچ را در زاهدان کشته‌اند.
گزارش شده که چندین گلوله به آقای مندازهی اصابت کرده و نیروهای لباس شخصی پس از تیراندازی از محل متواری شدند.
@VahidHeadline

🔸هند واکسیناسیون با استفاده از واکسن قطره‌ای کووید۱۹ را آغاز کرد.
این واکسن که توسط شرکت تحقیقات و تولید دارو بهارات بایوتک ساخته شده از طریق چکاندن چند قطره در بینی وارد بدن می‌شود.
@VahidHeadline

🔸گوتام آدانی، یکی از ثروتمند‌ترین افراد جهان، هفتهٔ پر ‌فراز ‌و نشیبی داشته است. او در این هفته حدود ۲۵ میلیارد دلار از ثروت خود را در یک روز از دست داد:
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

🔸کلودیا تنی، عضو جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا و از تدوین‌کننده‌های قطعنامه تصویب شده در حمایت از معترضان ایران در یک کنفرانس مطبوعاتی با نازنین بنیادی، فعال حقوق بشر حاضر شد.
نازنین بنیادی نیز در توییتی از دیدار خود با فیل گوردن، مشاور امنیت ملی معاون ریاست جمهوری آمریکا خبر داد و نوشت که پیام‌هایی از مخالفان [جمهوری اسلامی] و تظاهرکنندگان در ایران را با او به اشتراک گذاشته است و گفته که آنها خواستار حمایت حداکثری در تلاش خود برای رسیدن به عدالت و کرامت هستند.
@VahidHeadline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=127127

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.