• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

‌🔸وبسایت وابسته به صداوسیمای ج …

  • کد خبر : 126838
  • 05 بهمن 1401 - 1:30
‌🔸وبسایت وابسته به صداوسیمای ج …

    ‌🔸وبسایت وابسته به صداوسیمای جمهوری اسلامی، علیرضا ارادتی داماد عبدالکریم سروش که بیش از یک ماه‌ونیم پیش بازداشت شده است را متهم کرد که «از سرشبکه‌های باند جمع‌آوری و هدایت اراذل و اوباش بوده» است. جام‌جم آنلاین روز سه‌شنبه چهارم بهمن در حالی که با حروف اختصاری نام آقای ارادتی و عبدالکریم سروش […]

 

‌🔸وبسایت وابسته به صداوسیمای ج … 635962001674597602

 

‌🔸وبسایت وابسته به صداوسیمای جمهوری اسلامی، علیرضا ارادتی داماد عبدالکریم سروش که بیش از یک ماه‌ونیم پیش بازداشت شده است را متهم کرد که «از سرشبکه‌های باند جمع‌آوری و هدایت اراذل و اوباش بوده» است.
جام‌جم آنلاین روز سه‌شنبه چهارم بهمن در حالی که با حروف اختصاری نام آقای ارادتی و عبدالکریم سروش را ذکر کرد، مدعی شد: «وی [ارادتی] در ابتدا ارتباطات خود با عناصر نفاق و ضدانقلاب را انکار می‌کرد اما پس از مشاهده اسناد و مدارک، به اقدامات خود اعتراف کرد».
این رسانه حکومتی همچنین ادعا کرد که ارادتی «با شبکه اینترنشنال هم به صورت برخط مرتبط بوده و از آن‌ها دستور می‌گرفته» و همچنین «با هدایت شبکه معاند جوانان محلات اقدام به هدایت آشوبگران و در عین حال تامین ملی و پخش پول بین اراذل و اوباش می‌کرد».
@VahidHadlin

🔸شورای صنفی دانشجویان کشور در ایران از مسمومیت ۶۷ دانشجو در خوابگاه دخترانه دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی همدان در اثر انتشار گاز مونوکسید کربن در روز سوم بهمن ماه خبر داده است.
این شورا می نویسد: «گفته می شود به دلیل سرمای زیاد یک بخاری برای خوابگاه نصب شده که به دلیل عدم نصب صحیح بخاری این حادثه رخ داده است.»
@VahidHadlin

🔸مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی می‌گوید ایران ۷۰ کیلوگرم اورانیوم با غنای ۶۰ درصد انبار کرده است.
رافائل گروسی در نشست پارلمان اروپا اعلام کرد که آن‌ها (ایرانی‌ها) میزان لازم (مواد اولیه برای تولید بمب هسته‌ای در صورت افزایش غلظت آن به ۹۰ درصد) را در اختیار دارند، اما این بدان معنا نیست که بمب ساخته‌اند.
به گفته او، به همین جهت باید به ارتباط و کار ادامه داد و دلسرد نشد.
@VahidHadlin

🔸به گزارش رسانه‌های ایران، طرح اینترنت طبقه‌بندی شده یا طبقاتی براساس تعیین افراد مشخص جهت دسترسی بدون فیلتر به اطلاعات در ایران آغاز شده است.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری از روسای دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری خواسته است فهرستی از اعضای هیئت علمی خود را جهت دریافت مجوز دسترسی به اینترنت بدون فیلتر به این وزارتخانه ارسال کنند.
@VahidHadlin

🔸جواد نوروزبیگی، تهیه‌کننده فیلم «برادران لیلا» از تعقیب قضایی خود به دلیل ساخت این فیلم خبر داده است.
او به خبرگزاری ایسنا گفته: «این پرونده قضایی درباره فیلم برادران لیلاست و وقتی به دادسرا رفتم هم عنوان اتهامی من به صراحت ساخت این فیلم مطرح شده بود.»
@VahidHadlin

🔸بعد از حدود یک هفته که اظهارت سخنگوی دولت و گزارش خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی (ایرنا) به نگرانی‌هایی درباره وضعیت دو تاج دوران شاهنشاهی ایران دامن زده بود، عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی با انتشار تصاویری تایید کرد که این دو تاج هنوز در موزه جواهرات سلطنتی هستند.
@VahidHadlin

🔸شماری از خانواده‌های دوتابعیتی‌های زندانی در ایران و زندانیان سابق دوتابعیتی با هدف جلب توجه به «اعمال ظالمانه جمهوری اسلامی در گروگان گیری، تجاوز جنسی، شکنجه و قتل» کارزاری اینترنتی راه انداخته‌اند.
آنها در پیام تصویری که در صفحه اینستاگرام الیکا آشوری، دختر انوشه آشوری، زندانی دو تابعیتی پیشین منتشر شده است پلاکاردی با هشتگ «زندانیان سیاسی را آزاد کنید» در دست دارند.
@VahidHadlin

🔸مقامات طالبان می‌گویند که در دو هفته گذشته دستکم ۱۲۴ نفر بر اثر سرمای هوا در افغانستان جان خود را از دست داده‌اند.
@VahidAfLin

🔸فیلم سینمایی «همه‌چیز همه‌جا به یکباره» با ۱۱ نامزدی، در صدر جدول فیلم‌های منتخب اسکار برای مراسم سال ۲۰۲۳ ایستاد.
نامزدهای نودوپنجمین دوره جایزه اسکار روز سه‌شنبه چهارم بهمن معرفی شدند و پس از فیلم «همه‌چیز همه‌جا به یکباره»، دو فیلم «در جبهه غرب خبری نیست» و «بنشی‌های اینیشرین» با ۹ نامزدی در رده‌های بعدی قرار گرفتند.
نکته قابل توجه در میان نامزدهای اسکار نودوپنجم، حضور یک ایرانی در فهرست بهترین فیلم‌های کوتاه است. سیروس نِشواد برای فیلم «چمدان قرمز» که محصول کشور لوکزامبورگ است، در رشته بهترین فیلم کوتاه نامزد دریافت مجسمه اسکار شده؛ فیلم ۱۸ دقیقه‌ای «چمدان قرمز»، مضمونش درباره زنان ایران و تلاش آن‌ها برای به‌دست آوردن آزادیست.
دیگر سینماگر ایرانی‌تبارِ نامزد اسکار نودوپنجم، داریوش خنجی، فیلمبردار شاخص هالیوود است. آقای خنجی برای فیلمبرداری فیلم «باردو» تازه‌ترین ساخته کارگردان صاحب‌نام سینما، آلخاندرو گونزالس ایناریتو، نامزد دریافت اسکار شده است.
@VahidHadlin

🔸قاضی مسئول تحقیقات انفجار سال ۲۰۲۰ در بندرگاه بیروت علیه دادستان کل، نخست‌وزیر وقت و تعداد دیگری از مقامات ارشد دولت لبنان اعلام جرم کرد.
@VahidHadlin

📡 @VahidOnlin

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=126838

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.