• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل 27469امروز 0
1

‌🔸مهدخت دامغان‌پور، یکی از وکل …

  • کد خبر : 126801
  • 04 بهمن 1401 - 17:30
‌🔸مهدخت دامغان‌پور، یکی از وکل …

    ‌🔸مهدخت دامغان‌پور، یکی از وکلای انتخابی محمد قبادلو، با اعلام این‌که پذیرش فرجام‌خواهی در مورد پرونده اتهام قتل بوده، نوشت اما «در موضوع افساد فی الارض تاکنون چهار بار اعاده دادرسی را از طریق سیستم خودکاربری وکلا ثبت کرده‌ایم که هر بار دیوان از ثبت و پذیرش امتناع کرده است». این وکیل دادگستری […]

 

‌🔸مهدخت دامغان‌پور، یکی از وکل … 827176001674568809

 

‌🔸مهدخت دامغان‌پور، یکی از وکلای انتخابی محمد قبادلو، با اعلام این‌که پذیرش فرجام‌خواهی در مورد پرونده اتهام قتل بوده، نوشت اما «در موضوع افساد فی الارض تاکنون چهار بار اعاده دادرسی را از طریق سیستم خودکاربری وکلا ثبت کرده‌ایم که هر بار دیوان از ثبت و پذیرش امتناع کرده است».
این وکیل دادگستری با بیان این‌که فرجام‌خواهی پذیرفته‌شده مربوط به رأی دادگاه کیفری بوده، بار دیگر تأکید کرد که «خواستار پذیرش اعاده دادرسی در پرونده افساد فی‌الارض با حکم اعدام که توسط دادگاه انقلاب صادر شده برای محمد هستیم».
@VahidHadlin

🔸وریا غفوری، کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال و بازیکن فعلی فولاد خوزستان، از این باشگاه کنار گذاشته شد.
وریا غفوری، در میانه‌های نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال ایران و به دلیل انتشار پست‌های انتقادی و حمایت از اعتراضات سراسری ایران برای مدتی بازداشت شد.
در حالی که هنوز دلایل کنار گذاشتن غفوری به طور رسمی از سوی باشگاه فولاد خوزستان اعلام نشده، حساب اینستاگرام باشگاه فولاد، صبح روز سه‌شنبه، چهارم بهمن‌ماه، حساب وریا غفوری را آن‌فالو کرد.
@VahidHadlin

🔸معاون امور زنان و خانواده ابراهیم رئیسی می‌گوید برخی از زنان شرکت‌کننده در کنگره حکومتی «زنان تأثیرگذار»، هنگام خروج از هتل‌های محل اقامت دچار «خوف» بودند و «می‌ترسیدند کشته شوند».
انسیه خزعلی روز سه‌شنبه ۴ بهمن در گفت‌و‌گو با خبرگزاری ایرنا همچنین از اظهارات یکی دیگر از زنان مدعو به این کنفرانس خبر داد که در فرودگاه گفته بود: «آیا من می‌توانم زنده برگردم؟»
با آن‌که انسیه خزعلی تلاش کرده مدعی شود برگزاری این کنگره در شرایط سرکوب خشن اعتراضات ایران و برخوردهای خشونت‌بار با زنان، موفق به «تغییر» نگاه بین‌المللی به ایران شد، ناخواسته از نگرانی‌های شرکت‌کنندگان در این اجلاس پرده برداشته است.
@VahidHadlin

🔸در حالی که وزیر کشور از طرح پیشنهادی در دولت برای تغییر در استانداردهای شاخص آلودگی با هدف جلوگیری از تعطیلی مدارس خبر می‌دهد، وزارت بهداشت با این اقدام مخالفت کرد.
احمد وحیدی در حاشیه نشست استانداران باتوجه به تصمیم گروه‌های اضطراری استان‌ها بر اساس مصوبه شاخص آلودگی هوا، گفته دولت با کمک سازمان محیط زیست پیشنهاد جدیدی تعیین می‌کند «تا این استانداردها را کمی تغییر دهیم تا لازم نباشد در این شرایط مدارس مان را تعطیل کنیم.»
@VahidHadlin

🔸 فدراسیون جهانی اسبدوانی، نام ایران را از فهرست کشورهای عضو این نهاد، حذف کرده است.
فدراسیون سوارکاری ایران در سال ۲۰۱۸ به عضویت IFHA، فدراسیون جهانی این رشته ورزشی درآمد که در آن مقطع با تبلیغات فدراسیون، بازتاب پررنگی در رسانه‌های داخلی داشت و از آن به عنوان یک موفقیت بین‌المللی یاد شد.
اما عضویت دائمی ایران، منوط به رعایت پیش شرط‌ها و پروتکل‌هایی بود که فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی نتوانست تامین کند.
@VahidHadlin

🔸همزمان با شدت گرفتن تحریم های حقوق بشری اتحادیه اروپا، بریتانیا و آمریکا علیه اشخاص و نهادهای جمهوری اسلامی ایران، ایالات متحده اعلام کرده است که فشار بر چین را با هدف متوقف کردن واردات نفت از ایران افزایش خواهد داد.
رابرت مالی مسئول ایران در وزارت خارجه آمریکا گفته است چین «مقصد اصلی صادرات نفت تحریم شده ایران است» و وعده داده که آمریکا مذاکرات با چین برای منصرف کردن این کشور از خرید نفت ایران «شدت خواهد داد».
@VahidHadlin

🔸ایران در واکنش به دور تازه تحریم‌های بریتانیا و اتحادیه اروپا، روز سه‌شنبه اعلام کرد که به زودی «فهرست تحریم‌های جدید علیه ناقضان حقوق بشر و مروجان تروریسم در اتحادیه اروپا و انگلیس» را اعلام خواهد کرد.
@VahidHadlin

🔸رئیس‌جمهور ترکیه، می‌گوید آنکارا از درخواست عضویت سوئد در ناتو حمایت نخواهد کرد.
این اظهارات را رجب طیب اردوغان تنها دو روز پس از انتشار اخبار سوزاندن قرآن – کتاب مقدس مسلمانان – در سوئد و در جریان یک تجمع برابر سفارت ترکیه در استکهلم، ایراد کرد.
@VahidHadlin

🔸دو روز پس از تیراندازی خونینی که در حوالی لس‌آنجلس جان ۱۱ نفر را گرفت، یک تیراندازی دیگر به کشته شدن ۷ نفر منجر شده است.
بر اساس گزارش ها، عصر دوشنبه به وقت محلی در حوالی سانفرانسیکو – دیگر شهر مهم کالیفرنیا – هفت نفر در جریان یک تیراندازی کشته شدند.
@VahidHadlin

🔸ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین، با اعلام تغییرات نزدیک گسترده در اعضای دولت و اخراج مقامات دیگری که مظنون به فساد هستند، تاکید کرد که کشورش ضمن ادامه جنگ قاطع در برابر دشمن اشغالگر روسی، دولت را از فاسدان پاک خواهد کرد.
@VahidHadlin

📡 @VahidOnlin

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=126801

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.