• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

‌🔸سعید افکاری، برادر نوید افکا …

  • کد خبر : 126759
  • 04 بهمن 1401 - 0:30
‌🔸سعید افکاری، برادر نوید افکا …

    ‌🔸سعید افکاری، برادر نوید افکاری کشتی‌گیر اعدام‌شده، می‌گوید که دیگر برادر او، وحید، ۸۷۰ روز است که در سلول انفرادی زندانی است. آقای افکاری شامگاه دوشنبه در توییتی نوشت: «در این مدت به درخواست برادرم وحید، به علت اینکه خللی در شنیدن صدای مردم ایجاد نشه، از وضعیت سختش چیزی نگفتیم». او افزوده […]

 

‌🔸سعید افکاری، برادر نوید افکا … 287647001674507602

 

‌🔸سعید افکاری، برادر نوید افکاری کشتی‌گیر اعدام‌شده، می‌گوید که دیگر برادر او، وحید، ۸۷۰ روز است که در سلول انفرادی زندانی است.
آقای افکاری شامگاه دوشنبه در توییتی نوشت: «در این مدت به درخواست برادرم وحید، به علت اینکه خللی در شنیدن صدای مردم ایجاد نشه، از وضعیت سختش چیزی نگفتیم».
او افزوده که «وحید ۸۷۰ روز است در انفرادی‌ست» و در آخرین ملاقات، از مادرشان پرسیده: «می‌دونی رکورد انفرادی تو ایران و جهان چقدره؟»
@VahidHeadline

🔸نایب رئیس انجمن داروسازان ایران روز دوشنبه سوم بهمن اعلام کرد ردیف اعتبارات در لایحه بودجه‌ سال آینده خورشیدی که دولت ابراهیم رئیسی به مجلس ارائه کرد و تصویب شد، «تنها برای شش ماه» تامین دارو کفایت می‌کند.
@VahidHeadline

🔸حامد اسماعیلیون در توییتی با خطاب قرار دادن جوزپ بورل نوشت: «آقای بورل به تاریخ پاسخگو خواهی بود، اما در حال حاضر، ساده‌لوحی شما نسبت به سپاه، شما را در برابر هزاران کشته، افراد در زندان و کل خاورمیانه که توسط جنایتکاران گروگان گرفته شده، پاسخگو می‌کند.»
@VahidOOnLine

🔸یاشار دارالشفا، زندانی سیاسی و دانشجوی دکترای سلامت و رفاه اجتماعی، روز یکشنبه در زندان رجایی‌شهر از رساله خود با عنوان «بررسی وضعیت کارگران و رفاه آنان» دفاع کرد.
📷 @VahidOOnLine

🔸ارتش‌ آمریکا و اسرائیل روز دوشنبه سوم بهمن رزمایش جدید پنج روزه‌ای را با شرکت هزاران نیرو، ۱۲ کشتی و ۱۴۲ فروند هواپیمای جنگی آغاز کردند.
برخی از جنگنده‌ها مانند بمب‌افکن‌های بی-۵۲ دارای قابلیت حمل سلاح هسته‌ای هستند.
یک مقام ارشد دفاعی آمریکا این رزمایش را «مهم‌ترین» مانور نظامی مشترک دو کشور متحد تاکنون خواند و هدف آن را نشان دادن عمق اتحاد میان نظامیان آمریکایی واسرائیل دانست.
به گزارش خبرگزاری رویترز، زمان برگزاری رزمایش با تنش فزاینده بر سر برنامه هسته‌ای ایران همزمان شده است اما مقام آمریکایی گفت که هیچ مدلی از اهداف ایرانی وجود ندارد و رزمایش حول یک دشمن خاص انجام نمی‌شود.
@VahidHeadline

📡 @VahidO

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=126759

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.