• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0

‌🔸یک روز پس از آن‌که سخنگوی دو …

  • کد خبر : 126737
  • 03 بهمن 1401 - 17:30
‌🔸یک روز پس از آن‌که سخنگوی دو …

    ‌🔸یک روز پس از آن‌که سخنگوی دولت جمهوری اسلامی ادعا کرد دولت کولبران را به‌عنوان «قاچاقچی نمی‌شناسد و نگاه حمایتی به آنان دارد، دست‌کم پنچ کولبر بر اثر تیراندازی نیروهای حکومتی مجروح شدند. سازمان حقوق بشری هه‌نگاو روز دوشنبه سوم بهمن از تیراندازی نیروهای حکومتی با سلاح ساچمه‌ای و کلاشنیکوف به سوی شماری […]

 

‌🔸یک روز پس از آن‌که سخنگوی دو … 560111001674482402

 

‌🔸یک روز پس از آن‌که سخنگوی دولت جمهوری اسلامی ادعا کرد دولت کولبران را به‌عنوان «قاچاقچی نمی‌شناسد و نگاه حمایتی به آنان دارد، دست‌کم پنچ کولبر بر اثر تیراندازی نیروهای حکومتی مجروح شدند.
سازمان حقوق بشری هه‌نگاو روز دوشنبه سوم بهمن از تیراندازی نیروهای حکومتی با سلاح ساچمه‌ای و کلاشنیکوف به سوی شماری از کولبران در مرز نوسود استان کرمانشاه در روز یکم بهمن خبر داد.
@VahidHeadline

🔸پس از آنکه قیمت دلار در بازار ارز ایران روز یک‌شنبه و در ادامه روند افزایشی خود وارد کانال ۴۵ هزار تومان شد، محمدرضا فرزین، رئیس کل بانک مرکزی در یک برنامه تلویزیونی رکورد قیمتی بی‌سابقه دلار را «عددسازی مجازی و ذهنی» خواند و گفت: «به این قیمت‌ها اعتقاد نداریم.»
رئیس کل بانک مرکزی در این برنامه تلویزیونی با بیان اینکه «در یک فضای مجازی و ذهنی برای کشور محدودیت ایجاد کردند» گفت: «عملیات واقعی این نیست، منابع ما آزاد است، ارز را داریم در بازار تامین می‌کنیم اما در فضای مجازی برای ما عددسازی می‌کنند و می‌گویند این بازار آزاد است.»
@VahidHeadline

🔸در حالی که گزارش‌ها حاکی از شمار زیاد صندلی‌های خالی در سالن‌های تئاتر جشنواره تئاتر فجر است، وزیر ارشاد جمهوری اسلامی مدعی شد که امسال «پررونق‌ترین» دوره جشنواره تئاتر فجر رقم خورده است.
محمدمهدی اسماعیلی گفت: «جشنواره تئاتر فجر امسال به لحاظ برپایی رویدادهای منطقه‌ای و استانی دوره‌ای کم‌نظیر به شمار می‌رود.»
@VahidHeadline

🔸پدر آرمیتا عباسی، معترض بازداشتی، اعلام کرد محمد اسماعیل‌بیگی و سونیا محمدی، وکلای دخترش، به‌دلیل «ضیق وقت و عدم اجابت درخواست آنها برای ملاقات حضوری» با آرمیتا، قادر به دفاع مطلوب نبودند و در نتیجه از وکالت استعفا دادند.
@VahidOOnLine

🔸یک رسانه بلژیکی گزارش داد که محمدرضا حامیان و علیرضا حسام، دو تن از پناهجویان ایرانی، در خطر اخراج از بلژیک قرار دارند.
بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی آرتی‌بی‌اف این دو پناهجو که هر دو بیست و دو ساله هستند، پس از شرکت در اعتراضات سراسری ایران به بلژیک سفر کردند و در این کشور درخواست پناهندگی دادند.
@VahidHeadline

🔸حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه جمهوری اسلامی، در واکنش به مصوبه پارلمان اروپا برای قرار گرفتن سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی اتحادیه اروپا، تهدید کرد که اگر اروپا مواضعش را تغییر ندهد احتمال هر اقدام تقابلی از جمله «خروج ایران از ان‌پی‌تی با اخراج بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی» متصور است.
@VahidHeadline

🔸وکیل حمید نوری در دادگاه استیناف: با حکم حبس ابد او احتمال اعدام سوئدی‌ها در ایران را افزایش داده
@VahidHeadline

🔸گوگوش در اینستاگرام نوشت:
«بماند به یادگار
من حقیقتاً نمیدونم این قطار کجا میره ولی اگر مسافرانش هشیار هستند بمن بگن که ما کجای این مسیریم.
مگر تا این لحظه حرف و شعار مردم چی بوده؟
“زن زندگی آزادی” و “مرگ بر جمهوری اسلامی”.
این نه به یک هشتگ تازه نیاز داره و نه به وکالت منِ هنرمندِ در تبعید.
هیچکدام از مخالفین اصلی جمهوری اسلامی نیازی به وکالت ندارند و اگر هیچکس جز شاهزاده رضا پهلوی در بین گزینه ها نیست، پس ما چی میگیم؟
من همچنان نمیدونم این قطار به کجا میره اما مقصد من آزادیست.
باشد که همسفر باشیم.»
googoosh

🔸پس از ماه‌ها وقفه در حضور تماشاگران برای تماشای بازیهای فوتبال لیگ ایران، نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی خبر داد که بازی روز پنجشنبه بین تیم‌های استقلال تهران و ملوان بندرانزلی در تهران با حضور ۳۰ هزار تماشاگر برگزار می‌شود.
با این وجود منصور قنبرزاده بار دیگر مشکل «زیرساخت‌ها» را دلیلی برای عدم حضور زنان در استادیوم برای تماشای این بازی ذکر کرد.
@VahidHeadline

🔸در پی کاهش شدید ارزش دینار عراق به‌ویژه در یک هفته گذشته، نخست‌وزیر این کشور روز دوشنبه، سوم بهمن با درخواست استعفای رئیس بانک مرکزی موافقت کرد.
برخی از سیاستمداران مورد حمایت ایران در عراق، این کاهش را ناشی از اقدامات اخیر وزارت خزانه‌داری ایالات متحده می‌دانند.
ایالات متحده چندین بانک عراقی را که عمدتاً با ایران معامله می‌کنند، تحریم کرده است، زیرا این نگرانی وجود دارد که ارز از عراق به ایران ارسال شود. اواخر سال گذشته، فدرال رزرو شروع به اتخاذ تدابیری در زمینه این دادوستدها کرد تا جریان دلار به عراق را کُند کند.
@VahidHeadline

🔸پلیس کالیفرنیا اعلام کرد که جسد عامل تیراندازی شنبه شب در استودیوی رقص مونته‌ری پارک را در خودرو وی پیدا کرده است.
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=126737

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.