• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

‌🔸رسانه ها در ایران گزارش دادن …

  • کد خبر : 126637
  • 02 بهمن 1401 - 18:00
‌🔸رسانه ها در ایران گزارش دادن …

    ‌🔸رسانه ها در ایران گزارش دادند که بر اساس تصمیم بانک مرکزی سقف فروش ارز به مردم ۵ هزار یورو در سال یا معادل آن به سایر ارزها تعیین شده است. @VahidHeadline 🔸حسین امیرعبداللهیان،‌ وزیر خارجه ایران می‌گوید که پس از «گفتگوهایی» که با جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و سوئد […]

 

‌🔸رسانه ها در ایران گزارش دادن … 437823001674397802

 

‌🔸رسانه ها در ایران گزارش دادند که بر اساس تصمیم بانک مرکزی سقف فروش ارز به مردم ۵ هزار یورو در سال یا معادل آن به سایر ارزها تعیین شده است.
@VahidHeadline

🔸حسین امیرعبداللهیان،‌ وزیر خارجه ایران می‌گوید که پس از «گفتگوهایی» که با جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و سوئد به عنوان رئیس دوره ای اتحادیه اروپا داشته «آنها اظهار داشتند که دنبال اجرای قطعنامه مصوب پارلمان اروپا نیستند.»
او قطعنامه مصوب پارلمان اروپا را «بیان احساسات بخشی از نمایندگان پارلمان اروپا» خواند.
@VahidHeadline

🔸نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه امروز خود که با نشست غیرعلنی با فرمانده سپاه آغاز شده بود، طرحی سه ماده‌ای را به عنوان واکنش به اقدام پارلمان اروپا به هیات رئیسه تحویل دادند.
بنابر گزارش‌ها، این طرح دولت جمهوری اسلامی را «مکلف» می‌کند تا «فهرستی از مقامات و اشخاص اروپایی» را به عنوان «تروریست یا تحت تحریم مالی» قرار دهد. همچنین در ماده دیگری دولت را موظف می‌کند تا «موارد نقض حقوق بشر اروپایی‌ها را در مراجع بین‌المللی پیگیری قضایی» کنند.
@VahidHeadline

🔸مجلس، کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ را با وجود سخنان نمایندگان درباره غیرواقعی بودن پیش‌بینی‌ها درباره فروش نفت و قیمت ارز و گزارش کمیسیون برنامه و بودجه درباره کسری۴۷۶ هزار میلیارد تومانی بودجه تصویب کرد.
@VahidOOnLine

🔸هنگامه واحدیان شاهرودی فرزند عباس واحدیان شاهرودی در توییتی نوشته :«طی تماس یکی از زندانیان روز گذشته پدرم در زندان در پی اعتراض به شرایط موجود توسط مامورین زندان مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفته و از ناحیه چشم و فک دچار آسیب شده است. چطور مامورین زندان به خود جرات کتک زدن و اهانت به زندانیان را می‌دهند؟ پدرم تا ۱۵ روز ممنوع تماس شده!»
@VahidHeadline

🔸روز شنبه خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه توماج صالحی در ملاقات با پدرش از او پرسیده : «آيا کسی اون بیرون از من صحبتی میکنه؟» در پی آن گروه زیادی از کاربران توییتر و اینستاگرام با هشتگ «#توماج_صالحی» خواستار توجه ویژه به این خواننده زندانی و دیگر بازداشت‌شدگان اعتراضات ایران شدند.
@VahidHeadline

🔸به‌رغم وعده هفته پیش دو تن از اعضای شورای شهر تهران برای انتشار رسمی فهرست ساختمان‌های ناایمن تهران در روز شنبه یکم بهمن، بار دیگر این فهرست به‌دلیل این‌که «مردم را دچار نوعی ترس و دلهره می‌کند»، منتشر نشد.
@VahidHeadline

🔸دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان از بازداشت دو نفر از معاونین شرکت آب و فاضلاب در این استان به اتهام «قصور در ترمیم معابر» خبر داده است.
@VahidHeadline

🔸در حالی که جهش‌های جدید نوع امیکرون کرونا در حال چرخش هستند و بسیاری از کشورهای دنیا برای مقابله با آن از واکسن‌های جدید دوظرفیتی مبتنی بر «ام‌آر‌ان‌ای» استفاده می‌کنند، یک عضو کمیته ملی واکسن کر‌ونا در ایران گفته است که «واکسن‌های ساخته شده برای سویه‌های قبلی نیز ما را به هدف کاهش مرگ‌ می‌رساند و نیازی نیست برای هر جهش ویروس، یک واکسن جدید ساخته شود.»
مصطفی قانعی همچنین گفت که ۵۰ میلیون دز واکسن با تاریخ انقضای «دو ساله» ذخیره دارند که باید مصرف شوند و از همین رو، دیگر‌ نیازی به تولید و ذخیره‌سازی واکسن نیست.
@VahidHeadline

🔸دفتر اطلاع‌رسانی دومای روسیه اعلام کرد: «در روزهای ۲۲ و ۲۳ ژانویه هیأتی از دومای روسیه به رهبری ویاچسلاو ولودین رئیس پارلمان برای یک سفر رسمی به جمهوری اسلامی ایران می‌رود.»
@VahidHeadline

🔸ده‌ها هزار تن از شهروندان اسرائیل روز شنبه اول بهمن بار دیگر در اعتراض به برنامه تغییرات قضایی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر جدید این کشوربه خیابان آمدند.
این سومین هفته متوالی است که مخالفان برنامه‌های دولت بنیامین نتانیاهو دست به تظاهرات می‌زنند.
پلیس اسرائیل تخمین زده است که حدود ۱۱۰ هزار نفر در خیابان کاپلان تل آویو و در میدان هابیما تجمع کردند. گفته می‌شود که این بزرگترین تجمع اعتراضی تاکنون بوده است.
@VahidHeadline

🔸پلیس کالیفرنیا اعلام کرد بر اثر تیراندازی در یک استودیوی رقص در شهر مونته‌ری پارک کالیفرنیا، ۱۰ نفر کشته شدند.
@VahidHeadline

🔸وکیل جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا می گوید، بازرسان وزارت دادگستری، شش سند محرمانه جدید را در جریان بازرسی ۱۳ ساعته از خانه وی در منطقه دلاور، پیدا کرده‌اند.
برخی از اسنادی که روز جمعه در ملک ویلمینگتن کشف و ضبط شد، مربوط به دوران او به عنوان سناتور و برخی دیگر مربوط به زمان معاونت او در دوران باراک اوباما بود.
باب باوئر، وکیل آقای بایدن گفت که این اسناد شامل «یادداشت‌های دست‌نویس شخصی» بهمراه «برخی اقلام دیگر» بوده که ضبط شده است.
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=126637

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.