• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0

🔻‏بر اساس گزارش اختصاصی سایت ط …

  • کد خبر : 126548
  • 01 بهمن 1401 - 14:00
🔻‏بر اساس گزارش اختصاصی سایت ط …

    🔻‏بر اساس گزارش اختصاصی سایت طرفداری، در یک مدرسه فوتبال پایه در مشهد، به ۱۵ بازیکن کودک #تعرض_جنسی شده است. جواد طاری بخش، مدیر رسانه سابق تیم شهرخودرو، با انتشار یک استوری نوشت: «والدین ۱۵ نفر از بازیکنان یک باشگاه و مدرسه فوتبال در مشهد با مراجعه به اداره کل ورزش و جوانان […]

 

🔻‏بر اساس گزارش اختصاصی سایت ط … 995445001674297004

 

🔻‏بر اساس گزارش اختصاصی سایت طرفداری، در یک مدرسه فوتبال پایه در مشهد، به ۱۵ بازیکن کودک #تعرض_جنسی شده است. جواد طاری بخش، مدیر رسانه سابق تیم شهرخودرو، با انتشار یک استوری نوشت:

«والدین ۱۵ نفر از بازیکنان یک باشگاه و مدرسه فوتبال در مشهد با مراجعه به اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از یک باشگاه و مربی‌نماها آن به خاطر تعرض به فرزندان خود شکایت کردند. این پرونده در دادستانی نیز مفتوح شده. این تیم بدون مجوز در مسابقات لیگ مشهد حضور داشته.»

وزارت ورزش و جوانان در این باره اعلام کرد که حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، دو هفته پیش از این موضوع باخبر شده بود. در بیانیه وزارت ورزش آمده:
‏«دو هفته پیش و به محض وصول گزارش‌هایی از تخلف در یکی از مدارس فوتبال در شهر مشهد، سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان به حراست این وزارتخانه دستور داد که به موضوع رسیدگی کرده وپس از بررسی این ادعاها، در صورت صحت گزارش‌های رسیده با عامل یا عاملان این اتفاق با قاطعیت برخورد شود.»

ManotoNews
@

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=126548

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.