• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

‌🔸سازمان عفو بین‌الملل نسبت به …

  • کد خبر : 126514
  • 01 بهمن 1401 - 11:00
‌🔸سازمان عفو بین‌الملل نسبت به …

    ‌🔸سازمان عفو بین‌الملل نسبت به احتمال اعدام محمد قبادلو هشدار داده است. این نهاد در بیانیه‌ای تأکید کرده که قبادلو پس از «محاکمه‌های ساختگی به شدت ناعادلانه» و با گرفتن «اعترافات» از طریق شکنجه و بدون ارزیابی دقیق سلامت روان به رغم اختلالات روانی حکم اعدام گرفته است. @VahidHeadline 🔸براساس مصوبات کارگروه اضطرار […]

 

‌🔸سازمان عفو بین‌الملل نسبت به … 362354001674286202

 

‌🔸سازمان عفو بین‌الملل نسبت به احتمال اعدام محمد قبادلو هشدار داده است.
این نهاد در بیانیه‌ای تأکید کرده که قبادلو پس از «محاکمه‌های ساختگی به شدت ناعادلانه» و با گرفتن «اعترافات» از طریق شکنجه و بدون ارزیابی دقیق سلامت روان به رغم اختلالات روانی حکم اعدام گرفته است.
@VahidHeadline

🔸براساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه در استان تهران فردا شنبه (اول بهمن) بصورت غیرحضوری و کودکستان ها تعطیل خواهد بود.
@VahidHeadline

🔸سخنگوی وزارت خارجه آلمان گفت انتظار می‌رود در روز دوشنبه، وزرای خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا بر سر تحریم‌ تعداد بیشتری از اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هم توافق کنند.
@VahidHeadline

🔸وزارت اطلاعات ایران روز جمعه با انتشار بیانیه‌ای، مدعی شد که بریتانیا تلاش کرده از طریق علیرضا اکبری به اطلاعاتی درباره محسن فخر‌ی‌زاده و «پروژه‌های سری نظامی و موشکی ایران و روش‌های دور زدن تحریم‌ها» دست پیدا کند.
علیرضا اکبری یک سال پیش از ترور آقای فخری‌زاده، در دادگاهی در تهران به اتهام جاسوسی به اعدام محکوم شده بود.
در بیانیه وزارت اطلاعات روشن نیست که آیا آقای اکبری هرگز اطلاعات محرمانه‌ای در اختیار سرویس‌های اطلاعاتی بریتانیا قرار داده است یا نه.
در بیانیه وزارت اطلاعات، این ادعا مطرح شده سرویس اطلاعات بریتانیا یا اس‌آی‌اس (SIS) که به «ام آی شش» معروف است، بیش از «دو میلیون یورو» به آقای اکبری دستمزد پرداخت کرده است.
علیرضا اکبری پیش از اعدام گفته بود که در زندان تحت شکنجه روحی و فیزیکی قرار گرفته و به دلیل همین شکنجه‌ها، به هر‌آنچه بازجویانش از او خواسته بودند اعتراف کرده است.
@VahidHeadline

🔸رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در پایان مسابقات جام کشورهای عربی در پیام تبریک خود به تیم ملی عراق در اینستاگرام بار دیگر از عبارت «خلیج عربی» به جای خلیج فارس استفاده کرد.
@VahidHeadline

🔸فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) اعلام کرد که روز جمعه حملات پهپادهای انتحاری به پایگاه التنف در مثلث مرزی سوریه، اردن و عراق صورت گرفته اما به نیروهای نظامی ائتلاف و آمریکایی‌ها آسیبی نرسیده است.
ارتش آمریکا می‌گوید دو پهپاد مهاجم را سرنگون کرده، اما پهپاد سومی مقر پایگاه را هدف قرار داد و دو نفر از نیروهای ارتش آزاد سوریه زخمی شدند و هم‌اکنون تحت مداوا هستند.
@VahidHeadline

🔸وزیر خارجه ایران گفت که به رغم «روابط ممتاز تهران و مسکو» ایران حاضر نیست که الحاق کریمه، لوهانسک و دونستک به روسیه را به رسمیت بشناسد.
حسین امیرعبداللهیان در مصاحبه‌ای با شبکه دولتی ترکیه، تی‌آر‌تی، گفت که ایران هوادار حفظ تمامیت ارضی اوکراین و مخالف جنگ در این کشور است و در این مدت برای صلح، تلاش کرده که در تماس با رهبران دو طرف میانجیگری کند.
@VahidHeadline

🔸یک دیپلمات آلمانی به رسانه‌ها گفته است: «مقامات برلین از کارشناسان اروپایی خواسته‌اند این موضوع را بررسی کنند که آیا استناد به دست داشتن سپاه پاسداران در انفجار پایگاه الخبر عربستان می‌تواند مبنای تروریستی اعلام شدن این سازمان قرار بگیرد یا خیر؟»
به گزارش وال استریت ژورنال، وکیلان اتحادیه اروپا اعلام کرده‌اند این حمله سال‌ها پیش رخ داده و استدلال‌های حقوقی در این‌باره به میزان کافی قوی نیست که بتواند برای تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران مورد استناد قرار گیرد.
سال ۱۳۷۵ بر اثر انفجار يک کاميون در مقابل برج‌های «الخبر»، ۱۹ آمریکایی کشته و ۳۷۲ نفر مجروح شدند.
@VahidOOnLine

🔸شماری از نمایندگان پارلمان بریتانیا پس از دیدار با چند فعال مدنی ایرانی‌تبار، به کارزار بین‎‌المللی حمایت از زندانیان سیاسی در ایران پیوسته‌اند و چند نفر از آنها «کفالت» نمادین بازداشت‌شدگان و محکومان اعتراضات جاری در ایران را به عهده گرفته‌اند.
@VahidHeadline

🔸شهروز ملک آرایی، صداپیشه و بازیگر پیشکسوت در سن ۸۱ سالگی در تهران درگذشت.
او از ۱۳ سالگی فعالیت خود را در جامعه باربد آغاز کرد. صدای او علاوه بر چند اثر سینمایی از جمله «کازابلانکا»٬«سینوهه» و «طلسم شده»٬‌ بر چند شخصیت کارتونی نیز در خاطره‌ها مانده که از آن جمله می‌توان به نقش کاپیتان لیچ در کارتون گالیور، جان کوچولو در رابین هود و آقای ووپی در کارتون تنسی تاکسیدو اشاره کرد.
@VahidHeadline

🔸پنتاگون از ارائه یک بسته کمک نظامی جدید آمریکا به اوکراین به ارزش ۲/۵ میلیارد دلار خبر داد و اعلام کرد واشینگتن در قالب بخشی از این کمک، بیش از ۵۰۰ خودروی زرهی به اوکراین ارائه خواهد کرد.
@VahidOOnLine

🔸کابوس دوباره برای بانوی پیر؛ یوونتوس به دلیل فساد مالی به کسر ۱۵ امتیاز محکوم شد.
@VahidOOnLine

🔸بهای بیت‌کوین دوباره از ۲۲هزار دلار بیشتر شد: Google

📡 @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=126514

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.