نماد سایت خبرکده

‌🔸در ادامه افزایش بهای ارزهای …

‌🔸در ادامه افزایش بهای ارزهای  … 053704001674313203

 

 

‌🔸در ادامه افزایش بهای ارزهای خارجی در بازار آزاد ایران، دلار آمریکا روز شنبه، اول بهمن‌ماه، هفته خود را با قیمت بالای ۴۴ هزار تومان آغاز کرد که رکورد جدیدی است.
بهای دلار در لحظه انتشار این خبر در وب‌سایت‌های غیررسمی ثبت بهای ارزهای خارجی در ایران ۴۴ هزار و ۴۵۰ تومان ثبت شده است.
@VahidHeadline

🔸خانواده‌های ۱۵ نفر از اعضای یک مدرسه فوتبال در مشهد با حضور در حراست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، از مربی این باشگاه به دلیل «تعرض» به فرزندان‍‌شان شکایت کردند.
رادیوفردا مطلع شده که این تیم «نمازگزاران مساجد مشهد» نام دارد و در دو صفحه اینستاگرامش، تصاویری از تیم‌های نونهالان و نوجوانان، همچنین مراسم مذهبی‌، زیارت و نماز جماعت در زمین فوتبال دیده می‌شود.
@VahidHeadline

🔸به دنبال برگزاری نماز جمعه و راهپیمایی اعتراضی مردم زاهدان در روز ۳۰ دی که با وجود فشارها و جو امنیتی شکل گرفت، موجی از بازداشت‌های محله به محله در این شهر آغاز شده است.
از روز گذشته موج تازه‌ای از بازداشت نوجوانان و جوانان بلوچ آغاز شده و به گفته سایت حال وش، نیروهای کلانتری در مناطق بعث، شیرآباد و کریم‌آباد، تعدادی از جوانان بلوچ را دستگیر کردند.
@VahidOOnLine

🔸سازمان هواشناسی ایران پیش‌بینی کرده است که در «هفته آینده» دمای هوای بیش از «۹۰ درصد» از مناطق کشور به «زیر صفر» درجه برسد. بر اساس گزارش این نهاد دولتی و وابسته به وزارت راه و شهرسازی جمهوری اسلامی، «سرمای محسوسی» هفته اول بهمن‌ماه مناطق مختلف ایران را فرا خواهد گرفت.
@VahidHeadline

🔸روزنامه همشهری روز شنبه، اول بهمن‌ماه، نوشت که در شرایط فعلی، هزینه معیشت ماهانه برای یک خانوار کارگری ۳.۳ نفره در ایران بین ۱۵ تا ۲۲ میلیون تومان است.
همزمان شماری از تشکل‌های کارگری و صنفی در بیانیه مشترکی که در همین روز منتشر شد خواستار تعیین ۲۵ میلیون تومان برای حداقل دستمزد ماهانه کارگران شدند:
@VahidHeadline

🔸عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران، روز شنبه از رفع فیلترینگ کلاب‌هاوس «در روزهای آینده» خبر داد.
او با اظهار امیدواری نسبت به برداشتن محدودیت‌هایی که «قابلیت برطرف شدن دارند» افزود: «دو پلتفرم اینستاگرام و واتساپ که با مصوبه نهادهای امنیتی مسدود شدند، فعلا مشمول این اتفاق نیستند.»
@VahidHeadline

🔸جان کربی، هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز جمعه بار دیگر تاکید کرد که توافق هسته‌ای موسوم به برجام در دستور کار دولت جو بایدن قرار ندارد، بلکه واشینگتن بر اقدامات جمهوری اسلامی در سرکوب مردم ایران و حمایت آن از روسیه متمرکز است.
این مقام کاخ سفید اضافه کرد: (حکومت) ایران تصمیم گرفت که مذاکرات (احیای برجام) را جدی نگیرد و در عوض مردم کشور را وحشیانه سرکوب کند و از جنگ روسیه در اوکراین حمایت کند. بنابراین تمرکز ما روی این موضوعات است.»
@VahidHeadline

🔸سپاه پاسداران می‌گوید یک فروند شناور «حامل ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق» را در آب‌های خلیج فارس توقیف کرد.
یارانه‌های دولتی و سقوط ارزش پول ملی جمهوری اسلامی، قاچاق سوخت به همسایگان ایران به‌ویژه کشورهای عرب حوزه خلیج فارس را به تجارتی بسیار سودآور تبدیل کرده است.
@VahidHeadline
همچنین «سپاه نیوز» ازقول فرمانده «پایگاه دریایی امام علی» چابهار خبر داده نیروی دریایی سپاه پاسداران یک شناور «حامل مواد مخدر از نوع تریاک به وزن تقریبی یک تن» را توقیف کرده است.
@VahidHeadline

🔸در حالی که برای یازدهمین‌ بار متوالی تلاش نمایندگان پارلمان لبنان برای انتخاب رئیس‌جمهور کشور با شکست مواجه شد، دو نماینده مستقل با اعلام اعتصاب برای ماندن در ساختمان پارلمان، خواهان انتخاب فوری رئیس جمهور شده‌اند.
انتخاب ریاست‌جمهوری لبنان ماه‌هاست که صحنه کشمکش نیروهای نزدیک به حزب‌الله، گروه مورد حمایت ایران و احزاب مخالف آن است.
@VahidHeadline

🔸کاخ سفید اعلام کرد که وزارت خزانه‌داری آمریکا قرار است گروه مزدوران مسلح واگنر وابسته به روسیه را به عنوان سازمان تبهکار فراملی معرفی کرده و در روزهای آینده تحریم‌های بیشتری علیه آن اعلام کند.
به گفته آمریکا، گروه واگنر اکنون دارای ۵۰ هزار جنگجوی مستقر در اوکراین است که حدود ۸۰ درصد آن‌ها زندانیان روس هستند که با قول حضور در جنگ آزاد شده‌اند. ده هزار نیروی دیگر مزدوران استخدام شده از روسیه، آفریقا و کشورهای دیگر هستند.
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

🔸وزیر ارشاد جمهوری اسلامی در کنگره حکومتی «زنان تاثیرگذار»، جمیله علم‌الهدی، همسر ابراهیم رئیسی و دختر احمد علم‌الهدی، نماینده علی خامنه‌ای در خراسان رضوی، را «از اندیشمندان کشور» نامید.
@VahidHeadline

خروج از نسخه موبایل