• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

‌🔸مردم زاهدان و راسک در سیستان …

  • کد خبر : 126487
  • 30 دی 1401 - 17:00
‌🔸مردم زاهدان و راسک در سیستان …

    ‌🔸مردم زاهدان و راسک در سیستان و بلوچستان با حضور در خیابان‌ها در جمعه‌ای دیگر، علیه علی خامنه‌ای شعار دادند. در گالیکش نیز به دنبال ممانعت حکومت از برگزاری نماز، مردم مقابل خانه مولوی گرگیج تجمع کردند. او در این تجمع گفت: «حکومتی که صدای مردم را نمی‌شنود لایق حکومت‌داری نیست.» @VahidOOnLin 🔸در […]

 

‌🔸مردم زاهدان و راسک در سیستان … 523071001674221402

 

‌🔸مردم زاهدان و راسک در سیستان و بلوچستان با حضور در خیابان‌ها در جمعه‌ای دیگر، علیه علی خامنه‌ای شعار دادند. در گالیکش نیز به دنبال ممانعت حکومت از برگزاری نماز، مردم مقابل خانه مولوی گرگیج تجمع کردند. او در این تجمع گفت: «حکومتی که صدای مردم را نمی‌شنود لایق حکومت‌داری نیست.»
@VahidOOnLin

🔸در آستانه برگزاری نشست شورای امور خارجی اتحادیه اروپا در روز دوشنبه، سوم بهمن، هلند اعلام کرد که «سخت از تروریستی نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» حمایت می‌کند.
وزیر خارجه هلند با گفتن این ‌که باید به تحریم مسئولان ایران ادامه داد، خبر داد که او یکی از سخنرانان نشست شورای امور خارجی اتحادیه اروپا در روز دوشنبه خواهد بود.
@VahidHadlin

🔸در حالی که پیش‌بینی می‌شود موج سرما در ایران همچنان تا پنج روز آینده ادامه داشته باشد، رسانه‌ها در داخل کشور خبر از افزایش ۱۲ درصدی مصرف گاز در مقایسه با ابتدای دی‌ماه جاری می‌دهند.
@VahidHadlin
اگرچه مقامات وزارت نفت ایران می‌گویند «بحران قطع گاز» به پایان رسیده است، ولی گزارش‌ها نشان می‌دهد قطع گاز مشترکان خانگی و شهری و واحدهای تولیدی در برخی شهرها و استان‌های ایران ادامه دارد.
@VahidHadlin

🔸مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جمعه اهل سنت زاهدان درخطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره فضای امنیتی شدید و برپایی ۱۵ ایستگاه بازرسی جدید در شهر زاهدان گفت: «در شهر ما اخیرا جو امنیتی شدید برقرار شده است. جو امنیتی باید از استان برداشته شود که متاسفانه بیشتر هم شده است. جو امنیتی باید از سراسر کشور برداشته شود چون باعث می شود کشور پیشرفت نکند. مردم خودشان مراقب امنیت هستند.»
@VahidHadlin
مولوی عبدالحمید، به صراحت به اینکه «هشتاد ساله‌ها و نود ساله‌ها» برای «جوانان امروز» ایران تصمیم می‌گیرند اعتراض کرد.
@VahidHadlin

🔸شبکه خبری سی‌ان‌ان در گزارشی اختصاصی می‌گوید تلاش آمریکا برای کمک به برقراری اینترنت آزاد در ایران در طول اعتراضات سراسری این کشور «به دلیل تحریم‌های واشنگتن علیه تهران» به مانع برخورد کرده است.
سی‌ان‌ان به نقل از ماتیو پرینس، مدیرکل شرکت تکنولوژی کلادفلر نوشته است که یک مقام ارشد کاخ‌سفید از او پرسیده آیا می‌تواند «کاری که در روسیه می‌کند» را «در ایران هم انجام دهد؟»
آقای پرینس که در نشستی در اجلاس اقتصادی داووس صحبت می‌کرد روز پنجشنبه – ۱۹ ژانویه – گفت به این مقام آمریکایی جواب منفی داده و توضیح داده «تحریم‌ها علیه ایران مانع از آن شده که این شرکت بتواند تاسیسات خود را وارد ایران کند».
@VahidHadlin

🔸با وجود اعتراض جمهوری اسلامی به بغداد درباره استفاده از عبارت «خلیج عربی» در مسابقات فوتبال میان چند کشور عربی منطقه، مقتدی صدر بار دیگر از این عبارت استفاده کرد.
آقای صدر که از روحانیون پرنفوذ شیعه در عراق محسوب می‌شود، در پیام تبریک خود برای قهرمانی تیم ملی فوتبال عراق در این مسابقات، از عبارت «جام خلیج عربی» استفاده کرد.
او که مخالف جناح‌های تحت حمایت جمهوری اسلامی در عراق است، پیشتر نیز در توئیت خود از عبارت «خلیج عربی» برای خوشامدگویی به مهمانان این مسابقات استفاده کرده بود.
@VahidHadlin

🔸شهردار منطقه ۱۸ تهران روز جمعه درباره پیامدهای محیط زیستی و ترافیکی افتتاح بازار سنگ اسلامشهر هشدار داد.
محمدجواد خسروی با اشاره به اشغال ۱۷ هکتار از اراضی کشاورزی در حریم شهر تهران، بابت ساخت بازار سنگ اسلامشهر گفت که این اراضی تنها «تنفس‌گاه» و «کریدور وزش باد در جنوب تهران» است و با آغاز فعالیت این بازار «در آینده نزدیک شاهد کوران مشکلات به سمت پایتخت خواهیم بود.»
@VahidHadlin

🔸در پی اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران، امامان جمعه در سراسر ایران روز جمعه به طور هماهنگ از این نیروی نظامی جمهوری اسلامی حمایت کردند.
@VahidHadlin

🔸موج شدید سرما در افغانستان موجب قربانی شدن ۷۸ شهروند و حدود ۷۷ هزار راس دام شده است.
@VahidAfLin

🔸جنگ تراشه چین و ایالات متحده؛ آمریکا برنده می‌شود:
@VahidHadlin

📡 @VahidOnlin

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=126487

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.