نماد سایت خبرکده

‌🔸همشهری آنلاین از لو رفتن سوا …

‌🔸همشهری آنلاین از لو رفتن سوا … 216286001674131403 1024x1024

 

 

‌🔸همشهری آنلاین از لو رفتن سوالات کنکور خبر داد و نوشت که با وجود قطع اینترنت در زمان برگزاری کنکور تعدادی از کانال‌های تلگرامی سوالات کنکور را در فضای مجازی منتشر کرده و اقدام به فروش سوالات و پاسخ ها کردند.
@VahidHadlin
اما رئیس سازمان سنجش آموزش می‌گوید «هیچ مسئله‌ای در زمان برگزاری آزمون گروه علوم‌تجربی اتفاق نیفتاده است و متخلفان کنکور هیچ توفیقی پیدا نکرده‌اند تا به اهداف خود برسند».
اعتماد آنلاین در گزارشی نوشته با وجود قطع یا اختلال گسترده اینترنت در ایران «باز هم عکس‌هایی بی‌نام و نشان با ادعای لو رفتن سوالات کنکور چند دقیقه بعد از آغاز آزمون منتشر شد».
اقتصاد انلاین نیز در گزارشی مدعی شد «دقایقی از شروع کنکور نگذشته است که سوالات کنکور در فضای مجازی در حال توزیع است».
@VahidHadlin

🔸دستگاه‌های قضایی و نظامی در حال ایجاد پست ایستِ بازرسی در ورودی‌ها و مناطق مختلف زاهدان برای ممانعت از برپایی تجمع اعتراضی پس از نماز جمعه در این شهر هستند.
وب‌سایت «کمپین فعالین بلوچ» به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد که نیروهای نظامی با ایجاد پست‌های ایستِ بازرسی به‌ صورت «حلقه‌وار» مسجد و مصلای مکی در زاهدان را در «محاصره» قرار داده‌اند.
بر اساس این گزارش، در مسیرهای ورودی به شهر زاهدان نیز پست‌های ایست بازرسی برپا شده است و «نیروهایی نظامی با ایجاد موانع و جدول‌هایی تردد خودروها را در این مسیرها دشوار کرده‌اند.»
@VahidHadlin

🔸در آستانه تصویب قطعنامه پارلمان اروپا که در آن از اتحادیه اروپا خواسته شده است سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک سازمان تروریستی شناخته شود، جمهوری اسلامی ابراز نگرانی شدید کرد که تصویب چنین قطعنامه‌ای «تبعات منفی» دارد.
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی، شامگاه چهارشنبه در یک تماس تلفنی با جوزف بورل، مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، گنجانده شدن موضوع درخواست تروریستی اعلام شدن سپاه در قطعنامه پارلمان اروپا را که روز چهارشنبه رای مثبت آورد، «رویکرد احساسی و رفتار نسنجیده و نادرست» خواند.
@VahidOOnLin

🔸حامیان مولوی گرگیج با تجمع و ایجاد راهبندان در گالیکش استان گلستان به حمایت خود از این روحانی بانفوذ اهل سنت ادامه دادند.
حامیان محمدحسین گرگیج روز چهارشنبه، برای چهارمین روز متوالی در گالیکش، شهرستان محل سکونت امام جمعه سابق آزادشهر، تجمع و راهبندان ایجاد کردند.
@VahidHadlin

🔸سپاه پاسداران استان همدان از بازداشت ۹ نفر در همدان و تویسرکان خبر داد و می‌گوید که این افراد از پیروان مکتب عرفان حلقه هستند.
@VahidHadlin

🔸جمعی از وکیلان و استادان حقوق در ایران با انتشار نامه‌ای سرگشاده خطاب به غلامحسین محسنی اژه‌ای، رییس قوه قضاییه، نسبت به اقدام مراجع قضایی و دادگاه‌های انقلاب در نپذیرفتن وکیلان تعیینی معترضان انتقاد کرده و گفتند «رفتارهای خودسرانه و فراقضایی» در بازداشت‌های اخیر بیشتر شده است.
@VahidOOnLin

🔸به دنبال انتشار خبری مبنی بر دیدار نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با سفیر جمهوری اسلامی در سازمان ملل، نمایندگی ایران در سازمان ملل این موضوع را تکذیب کرد.
تلویزیون ایران اینترنشنال در خبری اختصاصی نوشته بود که رابرت مالی و سعید ایروانی با یکدیگر دیدار کرده‌اند و سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نیز این موضوع را رد نکرده است.
@VahidHadlin

🔸سایت جماران ویدئوهایی از جلسه معارفه استاندار جدید سیستان‌وبلوچستان منتشر کرده که حاضران در حضور وزیر کشور انتقادات تندی علیه ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری اسلامی، مطرح کرده‌اند.
@VahidHadlin

🔸جیک سالیوان٬ مشاور امنیت ملی کاخ سفید، روز چهارشنبه برای مذاکره با مقامات اسرائیلی وارد این کشور شد.
قرار است جیک سالیوان درباره روابط دو کشور و مقابله با ایران با مقامات اسرائیلی گفت‌وگو کند. این نخستین سفر یک مقام بلندپایه دولت جو بایدن به اسرائیل پس از روی کار آمدن دولت بنیامین نتانیاهو است.
@VahidHadlin

🔸جاسیندا آردرن، نخست وزیر نیوزیلند، روز پنج‌شنبه اعلام کرد که او از این منصب روز ۷ فوریه (۱۸ بهمن) کناره‌گیری می‌کند.
خانم آردرن این تصمیم غیرمنتظره را در نخستین نشست خبری خود در سال ۲۰۲۳ اعلام کرد و گفت: «منصب نخست وزیری بزرگ‌ترین افتخار زندگی‌ام بوده و از مردم نیوزیلند به خاطر امتیاز بزرگی که برایم قائل شدند تا در این پنج سال و نیم اخیر کشور را هدایت بکنم، تشکر می‌کنم.»
وی در حالی که اشک می‌ریخت اضافه کرد: «با در اختیار گرفتن این منصب عالی، مسئولیت‌هایی نیز متوجه آدم می‌شود، از جمله این مسئولیت که مطمئن باشی شخص مناسبی برای رهبری هستی و همچنین متوجه باشی که چه زمانی دیگر شخص مناسبی نیستی.»
@VahidHadlin

📡 @VahidOnlin

خروج از نسخه موبایل