• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

جوانی که در ویدیو می‌رقصد، #جو …

  • کد خبر : 126356
  • 28 دی 1401 - 18:30
جوانی که در ویدیو می‌رقصد، #جو …

    جوانی که در ویدیو می‌رقصد، #جواد_روحی است، معترضی که در دادگاه انقلاب ساری با اتهام محاربه، افساد فی‌الارض و ارتداد به سه بار اعدام محکوم شده است.dadban4 🔻 شرح شکنجه ‎#جواد_روحی در بازداشت سپاه کمیته پیگیری بازداشت‌شدگان مطلع شده است که جواد روحی، شهروند معترض اهل آمل که به سه بار اعدام محکوم […]

 

 

جوانی که در ویدیو می‌رقصد، #جواد_روحی است، معترضی که در دادگاه انقلاب ساری با اتهام محاربه، افساد فی‌الارض و ارتداد به سه بار اعدام محکوم شده است.
dadban4

🔻 شرح شکنجه ‎#جواد_روحی در بازداشت سپاه

کمیته پیگیری بازداشت‌شدگان مطلع شده است که جواد روحی، شهروند معترض اهل آمل که به سه بار اعدام محکوم شده، طی مدت بازداشت خود متحمل «شکنجه‌های ترسناکی» برای اعتراف علیه خود شده است. او بر اثر شکنجه در روزهای اول بازداشت «قدرت تکلم و کنترل ادرار» خود را از دست داده بود.

او در بازجویی‌ها برای پذیرش اتهام قرآن‌سوزی تحت فشار بود که آن را نمی‌پذیرفت و برای پذیرش این اتهام تهدید، تطمیع و شکنجه می‌شد. جواد روحی بعد از مدتی در سلول خود دچار وسواس شده و لااقل روزی ده‌بار به حمام می‌رفت و می‌گفت که این کار به او آرامش می‌دهد.

بعد از گذشت حدود یکماه وضعیت روحی او کمی بهبود پیدا کرد، جوری که صدای بازی و خنده او از سلول شنیده می‌شد. این وضعیت هم دیری نپایید و او بار دیگر به انفرادی منتقل و بازجویی‌های پرفشار برای پذیرش اتهامات از سر گرفته شد.

گزارش کامل کمیته پیگیری بازداشت‌شدگان:

https://t.me/Followupiran/564
@

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=126356

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.