• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل 27469امروز 0
1

‌🔸اورسلا فون در لاین، رئیس کمی …

  • کد خبر : 126295
  • 28 دی 1401 - 1:00
‌🔸اورسلا فون در لاین، رئیس کمی …

    ‌🔸اورسلا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا، در حاشیه اجلاس داووس که در سوئیس برگزار می‌شود به خبرنگاران گفت: «واکنش رژیم ایران (به اعتراضات مردمی) وحشیانه و وحشتناک است و حقوق اساسی بشر را زیر پا می‌گذارد». خانم فون در لاین تصریح کرد: «ما در واقع به‌دنبال دور جدیدی از تحریم‌ها علیه جمهوری […]

 

‌🔸اورسلا فون در لاین، رئیس کمی … 040658001673991002

 

‌🔸اورسلا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا، در حاشیه اجلاس داووس که در سوئیس برگزار می‌شود به خبرنگاران گفت: «واکنش رژیم ایران (به اعتراضات مردمی) وحشیانه و وحشتناک است و حقوق اساسی بشر را زیر پا می‌گذارد».
خانم فون در لاین تصریح کرد: «ما در واقع به‌دنبال دور جدیدی از تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی هستیم و من از قرار گرفتن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی نیز حمایت می‌کنم. من شنیده‌ام که چندین وزیر (خارجه اتحادیه اروپا) این درخواست را دارند و فکر می‌کنم حق با آن‌هاست».
@VahidHeadline

🔸فرانسه نسبت به وضعیت سلامتی برنارد فیلن، شهروند فرانسوی-ایرلندی، که از سه ماه پیش در زندان وکیل‌آباد مشهد زندانی است، ابراز نگرانی شدید کرد.
@VahidHeadline

🔸خانه سینما از مقامات جمهوری اسلامی خواست تا جعفر پناهی کارگردان زندانی را که از تابستان امسال در بازداشت است، آزاد کنند.
اصلی‌ترین اتحادیه صنفی فیلمسازان ایران در وبسایت خود نوشت که «مجددا و‌ مصرانه» بار دیگر از مسئولین و مراجع قضایی می‌خواهد با وجود «مستندات قانونی کافی» که برای آزادی این فیلمساز فراهم شده و همچنین «لزوم توجه به وضعیت جسمانی و بیماری» او، آقای پناهی «هرچه سریع‌تر» آزاد شود.
@VahidHeadline

🔸هوشنگ لطیف‌پور دوبلور باسابقه ایرانی و راوی مجموعه «دایی جان ناپلئون» به کارگردانی ناصر تقوایی شامگاه دوشنبه ۲۶ دی در ۹۰ سالگی در شهر ونکوور کانادا درگذشت.
@VahidHeadline

🔸شهبانو فرح پهلوی در گفت‌وگو با رادیو فردا، در واکنش به ادعای سخنگوی دولت جمهوری اسلامی درباره خروج جواهرات سلطنتی از ایران، تأکید کرد که همه این جواهرات در گنجینه بانک مرکزی ایران قرار دارد.
ملکه پیشین ایران می‌گوید دی‌ماه ۱۳۵۷ و هنگام خروج از کشور، او بخش بزرگی از جواهرات شخصی‌اش را هم در «گنجه‌های کاخ نیاوران» برجای گذاشت.
فرح پهلوی افزود: «با خودم پوتین‌هایم را آوردم اما حتی تنها نیم‌تاجی را که متعلق به خودم بود که الماس و فیروزه‌نشان بود، گذاشتم ایران و آمدم.»
@VahidHeadline

🔸یک روز پس از آن که آلمان برای چندمین بار طی ماه‌های اخیر از احضار سفیر جمهوری اسلامی در برلین خبر داد، رسانه‌های حکومتی ایران اعلام کردند که یک شهروند آلمانی دیگر در کشور بازداشت شده است.
@VahidHeadline
خبرگزاری تسنیم وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وب سایت روزنامه جام جم وابسته به صداوسیمای جمهوری اسلامی، می گویند که یک تبعه آلمانی در استان خوزستان در جنوب ایران دستگیر شده است.
خبرگزاری تسنیم و وب سایت خبری روزنامه جام جام می گویند این فرد هنگام عکسبرداری از تاسیسات نفتی امیدیه در استان خوزستان بازداشت شده است.
@VahidHeadline

🔸باب منندز، سناتور دموکرات که ریاست کمیته روابط خارجی سنای آمریکا را بر عهده دارد، روز سه‌شنبه در توئیتی نوشت: «رژیم ایران به جای این که استعدادهای خلاق جوانان ایران را تشویق کند تا شکوفا شوند، افرادی مانند مهدی محمدی‌فرد را از آزادی محروم و آنها را به اعدام محکوم می‌کند.»
آقای منندز در ادامه این توییت نوشته است: «به همین دلیل است که جوانان ایرانی از این حکومتی که هیچ کاری جز خفه کردن آنها در کل عمرشان انجام نداده است، به تنگ آمده‌اند.»
@VahidHeadline

🔸وزیر خارجه ایران که به ترکیه سفر کرده است، بار دیگر این ادعای مقام‌های جمهوری اسلامی را تکرار کرد که مهسا امینی «به مرگ طبیعی از دنیا رفت».
حسین امیرعبداللهیان در یک کنفرانس خبری مشترک با مولود چاووش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه گفت: «در ایران زنان از آزادی و حقوق بالایی برخوردار هستند. این‌که یک دختر ایرانی با مرگ طبیعی از دنیا رفت باعث تاسف ما شد».
@VahidHeadline

🔸یک عضو هیات مدیره اتحادیه مشاوران املاک تهران از افزایش خرید «خانه‌‌‌های بی‌سند» در پی جهش پنج تا ۲۰ میلیون تومانی قیمت هر متر مربع مسکن در ماه گذشته خبر داد.
عبدالله اوتادی از رونق گرفتن خرید خانه‌های بدون سند خبر داد و به خبرگزاری ایلنا گفت: «در حال حاضر واحدهای بدون سند کمی ارزان‌تر هستند و مردم ریسک خرید واحدهای بدون سند را می‌پذیرند و استقبال ازخرید این واحدها افزایش یافته ‌است».
@VahidHeadline

🔸دو فروند از مجموع سه فروند هواپیماهای تجسسی ناتو که قرار است از این پس در رومانی مستقر شوند روز سه‌شنبه ۲۷ دی در یک پایگاه هوایی در حومه بخارست به زمین نشستند.
این هواپیماها ماموریت خود را که نظارت بر فعالیت‌های نظامی روسیه در مرزهای مشترک با اعضای ناتو است به‌طور موقت از رومانی انجام خواهند داد.
@VahidHeadline

🔸فرمانده پلیس کلان‌شهر لندن روز سه‌شنبه ۲۷ دی گفت در جریان پاکسازی این نیرو به احتمال فراوان صدها مامور پلیس به دلیل ارتکاب جرایمی نظير خشونت خانگی و آزار جنسی اخراج خواهند شد.
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=126295

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.