• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل 27538امروز 0
1

‌🔸قیمت دلار آمریکا در بازار آز …

  • کد خبر : 126243
  • 27 دی 1401 - 18:00
‌🔸قیمت دلار آمریکا در بازار آز …

    ‌🔸قیمت دلار آمریکا در بازار آزاد ایران در روز سه‌شنبه، ۲۷ دی‌ماه، با اندکی رشد به ۴۱ هزار و ۷۰۰ تومان هم رسید. دلار آمریکا پس از زدن رکورد ۴۴ هزار تومان در بازار آزاد فروکش کرد، اما در دو هفته گذشته کمتر توانسته است زیر ۴۰ هزار تومان بماند. @VahidHeadline 🔸بنا به‌گزارش‌ها […]

 

‌🔸قیمت دلار آمریکا در بازار آز … 938036001673965802

 

‌🔸قیمت دلار آمریکا در بازار آزاد ایران در روز سه‌شنبه، ۲۷ دی‌ماه، با اندکی رشد به ۴۱ هزار و ۷۰۰ تومان هم رسید.
دلار آمریکا پس از زدن رکورد ۴۴ هزار تومان در بازار آزاد فروکش کرد، اما در دو هفته گذشته کمتر توانسته است زیر ۴۰ هزار تومان بماند.
@VahidHeadline

🔸بنا به‌گزارش‌ها از ایران، در پی فراخوان تجمع کارکنان رسمی صنعت نفت ، شماری از کارکنان در این صنعت در مناطق مختلف دست به تجمع زدند.
کارکنان پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی عسلویه، شرکت فلات قاره قشم، شرکت پالایش گاز فجر جم بوشهر، پالایشگاه گاز ایلام، صنعت نفت اهواز، واحدهای عملیاتی نفت در منطقه سیری هرمزگان، شرکت بهره‌برداری نفت‌ و گاز آغاجاری خوزستان، ازجمله تجمعات امروز بوده است.
کارکنان رسمی صنعت نفت خواستار «اجرای ماده ۱۰ قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت»، «حذف سقف حقوقی و پرداخت فوق‌العاده ویژه»، «حذف مالیات زیاد از حقوق‌ها»، «افزایش حقوق و دستمزد»، «پرداخت پاداش بازنشستگی»، «بهبود خدمات رفاهی و وضعیت بهداشت و درمان»، »ابطال اساسنامه صندوق نفت» شدند.
@VahidHeadline

🔸مراسم چهلم هومن عبداللهی، از کشته‌شدگان اعتراضات اخیر در سنندج، با شعار حاضران علیه علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، به تجمعی ضد حکومتی تبدیل کردند.
شهروندان معترض در جریان مراسم چهلم هومن عبداللهی که روز دوشنبه در آرامستان حسن‌آباد سنندج برگزار شد، شعارهایی از جمله «مرگ بر دیکتاتور»، «مرگ بر خامنه‌ای»، «شهید نمی‌میرد» و«نه سلطنت، نه رهبری، دموکراسی، برابری» سردادند.
@VahidHeadline

🔸در سردترین روزهای زمستان و در نبود گاز، ده‌ها تن از دانش‌آموزان و آموزگاران یک مدرسه در اردبیل با گاز نشت‌‌کرده از موتورخانه مدرسه مسموم و به بیمارستان‌های این استان منتقل شدند.
شمار کودکان مسموم‌شده در حادثه رخ‌داده در روز دوشنبه ۲۶ دی در مدرسه فرزانگان اردبیل بین ۶۱ تا ۷۰ تن و دلیل آن «نشت گاز مونوکسید کربن از موتورخانه و سرایت آن به کلاس‌ها» اعلام شده است.
محمد اعتماد اعجازی، فرماندار اردبیل، اما تأیید کرد که کودکان این مدرسه با سردرد، ضعف جسمانی، خستگی شدید، حالت تهوع و استفراغ با هفت آمبولانس به بیمارستان انتقال یافتند.
@VahidHeadline

🔸وزارت خارجه کره جنوبی، در «تلاش برای خنثی کردن» اظهارات جنجالی رئیس جمهور این کشور، با تاکید بر این که ایران «نیت رئیس جمهور را درک می‌کند» اعلام کرد که این موضع‌گیری «ربطی به مناسبات ما با تهران ندارد».
رئیس‌جمهوری کره جنوبی در سفری رسمی به امارات متحده عربی در هفته جاری گفت: «دشمن امارات و بزرگ‌ترین تهدید برای آن ایران است و دشمن ما کره شمالی است. ما در وضعیت بسیار مشابه با امارات هستیم.»
@VahidHeadline

🔸تصاویر منتشر شده در شبکه اجتماعی نشان می‌دهد که در آستانه چهلمین روز اعدام محسن شکاری، از معترضان بازداشت شده، افرادی سنگ قبر او را شکسته‌اند.
تخریب و شکستن سنگ قبر مخالفان و منتقدان توسط افراد و هواداران حکنومت جمهوری اسلامی ایران سابقه قبلی دارد.
@VahidHeadline

🔸نخست‌وزیر اسرائیل در مراسم آغاز به کار رئیس جدید ستاد ارتش کشورش سوگند خورد که «صبر نکند تا دشمن شمشیر تیز خود را بر گردن اسرائیل بگذارد».
به گزارش اسرائیل‌هیوم و یدیعوت آحرونوت، هشدار بنیامین نتانیاهو به «رژیم ملایان در تهران» بود. او افزود که اسرائیل در هر زمان که لازم باشد برای دفاع از منافع خود اقدام خواهد کرد.
@VahidHeadline

🔸در ادامه واکنش کشورهای اروپایی به اعدام علیرضا اکبری، شهروند ایرانی بریتانیایی، وزارت خارجه هلند هم سفیر ایران را برای ابراز اعتراض خود احضار کرد.
@VahidHeadline

🔸خانواده‌های شماری از متهمین جرایم مواد مخدر که به اعدام محکوم شده‌اند، روز دوشنبه مقابل اداره مرکزی قوه قضاییه ایران در تهران دست به تجمع زدند و خواستار توقف احکام اعدام شدند.
@VahidHeadline

🔸ده هزار خودروی دناپلاس روز دوشنبه، ۲۶ دی‌ماه، در بورس کالای ایران به قیمت هر خودرو ۳۸۰ میلیون تومان فروخته شد.
در حالی که قیمت تمام شده این محصول برای خریداران حدود ۴۴۰ میلیون تومان و قیمت آن در بازار آزاد تا ۶۴۰ میلیون تومان است.
به این ترتیب خرید یک دستگاه در بورس ۲۰۰ میلیون تومان سود عاید خریدار می‌کند.
این فروش در بورس کالا سبب شد تا ایران خودرو ۱۹۰۰ میلیارد تومان سود کند.
@VahidHeadline

🔸بر اساس اطلاعات اداره ملی آمار چین که روز سه‌شنبه، ۲۷ دی‌ماه، منتشر شد، جمعیت این کشور پس از شش دهه برای اولین بار روند کاهشی پیدا کرده است.
این اداره ملی اعلام کرد که در پایان سال ۲۰۲۲ جمعیت چین با کاهشی معادل ۸۵۰ هزار نفر به اندکی بیش از ۱.۴ میلیارد نفر رسیده است.
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=126243

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.