• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

‌🔸گزارش‌ها از ایران حاکی از آن …

  • کد خبر : 125945
  • 25 دی 1401 - 18:00
‌🔸گزارش‌ها از ایران حاکی از آن …

    ‌🔸گزارش‌ها از ایران حاکی از آن است که موج جدیدی از سرما قرار است از روز سه‌شنبه وارد کشور شود و همزمان گزارش‌های بی‌شماری از کمبود گاز برای مصرف خانگی و وسایل گرمایشی منتشر شده است. محمد اصغری، از کارشناسان هواشناسی، گفته است که «مشهد با دمای منفی ۱۴ درجه سردترین» نقطه ایران […]

 

‌🔸گزارش‌ها از ایران حاکی از آن … 893874001673793002

 

‌🔸گزارش‌ها از ایران حاکی از آن است که موج جدیدی از سرما قرار است از روز سه‌شنبه وارد کشور شود و همزمان گزارش‌های بی‌شماری از کمبود گاز برای مصرف خانگی و وسایل گرمایشی منتشر شده است.
محمد اصغری، از کارشناسان هواشناسی، گفته است که «مشهد با دمای منفی ۱۴ درجه سردترین» نقطه ایران است و «تهران امشب یخبندان» خواهد شد.
خبرگزاری تسنیم هم به نقل از مدیرعامل شرکت گاز گیلان اعلام کرده که «گاز ویلاهای خالی از سکنه گیلان» قطع می‌شود.
در مشهد نیز که با سرمای بی‌سابقه‌ای روبرو شده، امروز فیلمی از فرماندار این شهر در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که با حضور در مجتمع‌های تجاری و مسکونی «پر مصرف» اقدام به قطع گاز آنان می‌کند.
@VahidHeadline

🔸هاشم موذن‌زاده، جراح عمومی، فعال صنفی پزشکان و مدیر مسئول پایگاه خبری «پزشکان و قانون» (پالنا) که اوایل آبان‌ماه امسال در جریان اعتراضات سراسری توسط اطلاعات سپاه بازداشت شده بود، به چهار سال حبس تعزیری و مجازات‌های تکمیلی محکوم شد.
@VahidHeadline

🔸دادگاه‌های انقلاب در شهرهای مختلف ایران، احکام سنگینی را علیه شمار دیگری از بازداشت‌شدگان اعتراضات سراسری صادر کرده است.
به گزارش «کمیته پیگیری وضعیت بازداشت‌شدگان»، مهدی سبزه‌‌پرور، ۲۸ ساله که یکم مهر در تجمعات مهرشهر کرج بازداشت شده بود به پنج سال حبس و دو سال تبعید محکوم شده است.
در همین حال حکم نازلی سعیدی نیز حکم ۱۵ ماه زندان و دو سال ممنوع‌الخروجی دریافت کرده است. حکم حبس در حالی برای این دانشجوی پزشکی تبریز صادر شده است که پزشکان به دلیل بیماری زمینه‌ای، تشخیص به عدم تحمل حبس برای او داده‌‌اند.
خانم سعیدی، چهارم آبان به دلیل برداشتن حجاب و حمل تراکت در تبریز بازداشت و به مدت ۵۶ روز مورد بازجویی قرار گرفت. اتهامات او «اجتماع و تبانی با اغتشاشگران برای ارتکاب جرم علیه امنیت کشور» اعلام شده است.
بهزاد قدیری، دانشجوی دندانپزشکی بیرجند نیز ۱۴ مهر و چند روز پس از شرکت در یک تجمع مجوزدار در دانشگاه با یورش نیروهای امنیتی به خانه‌اش بازداشت شد و دادگاه علاوه بر سه سال و سه ماه حبس، حکم به ۵۰ ضربه شلاق به او داده است.
حکم چهار سال حبس امین امانت، از فعالان حوزه چاپ و نشر نیز با اتهامات «اقدام علیه امنیت ملی» و «تبلیغ علیه نظام» در دادگاه تائید شده است. آقای امانت روز ۱۶ مهر در تهران بازداشت شد.
@VahidHeadline

🔸حامیان مولوی گرگیج، روحانی بانفوذ اهل سنت استان گلستان، روز یک‌شنبه، ۲۵ دی با تجمع در مقابل خانه او در شهر گالیکش، خواهان لغو احضار این روحانی اهل سنت به «دادگاه ویژه روحانیت» شدند.
@VahidHeadline
واکنش دفتر مولوی عبدالحمید به روزنامه دولتی ایران: «تحریک کنندگان واقعی آنانی هستند که سناریوی جمعه خونین زاهدان را اجرا کردند»
@VahidHeadline

🔸نشریه ساندی تلگراف شنبه ۲۴ دی ماه به نقل از یک مقام بریتانیایی نوشت، به دنبال اعدام علیرضا اکبری، شهروند دو تابعیتی متهم به جاسوسی، لندن در حال بازنگری در حمایت خود از توافق هسته‌ای ایران، موسوم به برجام است.
@VahidHeadline

🔸رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی از برنامه این نهاد دولتی برای کنارگذاشتن و تغییر محتوای کتاب‌های آموزشگاه‌های زبان خارجی «به‌دلیل انتقاد رهبر جمهوری اسلامی از محتوای کتاب‌های درسی» خبر داده است.
@VahidHeadline

🔸فرمانده زنان یگان ویژه نیروی انتظامی که نام او «سرهنگ حیدری» اعلام شده، در اولین اظهارنظرش به رسانه‌های ایران گفت به دلیل ماموریت این نیروها در «برخورد با اعتراضات و تجمعات» باید لباس‌هایشان از «طراحی ویژه» برخوردار باشد.
او افزود که این مانتوهای تنگ و کوتاه از «ملزومات» شغلی این زنان است و «تاییدیه‌‌های لازم» را گرفته است.
@VahidHeadline

🔸حمله جدید موشکی روسیه به اوکراین؛ ۲۳جسد از یک مجتمع مسکونی بیرون آورده شد
@VahidHeadline

🔸در پی سقوط یک هواپیما با ۷۲ سرنشین در نزدیکی فرودگاهی در مرکز نپال، ۶۸ نفر کشته شدند.
@VahidHeadline

🔸ده‌ها هزار اسرائیلی روز شنبه در سه شهر بزرگ این کشور علیه برنامه‌ اصلاحات قضایی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر، دست به تظاهرات زدند.
سازمان‌دهندگان این اعتراضات بنیامین نتانیاهو را به تضعیف نهادهای دموکراتیک اسرائیل متهم کردند.
@VahidHeadline

🔸برای نخستین بار از زمان شیوع گسترده زیرسویه‌های جدید ویروس کرونا در آذر ماه امسال، در چین و در پی لغو ناگهانی سیاست «کووید صفر»، این کشور تأیید کرد که ۶۰ هزار نفر از مردم آن در پنج هفته جان خود را از دست داده‌اند.
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=125945

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.